Kesäkuisten mammat! <3

Meiltä on synnärille n. 45 km, enimmäkseen valtatietä jossa 80/100 km/h nopeusrajoitus, aikaa tohon menee n. puoli tuntia. Ei jännitä, esikoisesta ainakin ehdittiin hyvin. Mut esikoisen hoito pitää järjestää etukäteen jotenkin kun ihan lähellä ei ole tukiverkostoa.
 
Mun luota on ehkä reipas 10km synnärille, avokin luota jo sit jotain 30km.
 
Rv 8+3 ja voimat ihan poissa viikon flunssan/kuumeen jäljiltä. Vklp oli ihan täynnä hommaa ”tervehtymisen” jälkeen.

Esikoinen ja mies on kans uupuneen oloisia.

Kouluhommat pahasti rästissä ja uusi viikko olis alkamassa ja ei mitään käsitystä miten sen vetää läpi.

Muita, jotka haluais lyödä ”saikulla” -lapun luukulle?

Tää huono olo (ja nyt myös hammaskipu) verottaa todellakin paljon voimia. Ei huvita asiat, ku ällöttää ja on rankkaa 4-5 krt päivässä pakottaa itseään syömään ja olla yrittää koko ajan olla ajattelematta ruokaa, koska ajatus tekee tosi pahan olon.
 
Muita, jotka haluais lyödä ”saikulla” -lapun luukulle?

Hep! Harkkasupparit tullu ”riesaksi” ja jännittää sikana miksi ny jo, vasta rv 8+1 menossa.

Ja töissäki välillä tuntuu ettei meinaa päästä käyntiin millään.
 
Eea tsemppiä!

Nunnu84 alkoipas aikaisin! Itsellä alkoi esikoisesta rv20 ja kuopuksesta rv14.

Itsellä kans kestoväsymys. Mitään ylimääräistä ei jaksaisi, öisin ei saa kunnolla nukuttua, syödä pitää 2h välein että olo pysyy hyvänä. Töissä tuottaa ongelmia. Pakko yrittää vain jaksaa, kun työsuhde kestää vain loppuvuoteen eikä jatkoa ole vielä luvattu..
 
Heipparallaa! Tähän asti olen tuolla toukokuisten puolella keskustellut, mutta tänään np-ultrassa koko vastasi vastasi viikkoja 11+6 ja laskettu aika siirtyi olemaan 5.6.
Tää olis nyt toinen lapsi, esikoinen syntyi 11/15. Kakkosta ollaan yritetty (ilman mitään kummempia panostuksia) jo jonkin aikaa, nyt viimein tärppäsi. Ennen tän päivän ultraa oli kyllä pelko persiessä, kun oli niin oireettomia aikoja välillä. Tänään oon ollut aivan onneni kukkuloilla!

Asutaan miehen ja pojan kanssa omakotitalossa pikkukylällä, tosin pienen matkan päästä kunnan keskustasta ja isommasta kaupungista.
 
Tervetuloa ejams! Oltiin vissiin samassa esikoisten ryhmässä, olin toisella nimimerkillä vaan silloin, niemja :)
 
Tervetuloa ejams! Oltiin vissiin samassa esikoisten ryhmässä, olin toisella nimimerkillä vaan silloin, niemja :)

No niin oltiin! Onpas hauska "nähdä" tuttuja! Onkos sulla nyt kolmas tulossa?
 
Se olis 13+0. Yskä jatkuu edelleen, ihan p:stä, olisikohan jo 6vk menossa, eivät oikein mitään voi kun tulehdus arvot on normaalit ja ei oo kuumetta. Pahoinvointia on sillon tällöin, ei onneksi kokoaikaa kuten ihan alussa. Nälkä on ihan älytön. 2-3h välein pakko syödä, mikähän suursyömäri tuola masussa on :D .painoa on tänä aikana tullut 1kg lisää, joten tarpeeseen taitaa ruoka mennä.
Turvotus on välillä aika raju, varsinkin kun seisomatyö. Mä niin ootan että tää flunssa menee ohi ja pääsis liikkuun paremmin ja uimaan.
Miten muut harrastatte liikuntaa? Mulla tän yskän takia nyt tulee ihan liian vähän liikuttua, kun pahenee rasituksessa.
 
Sanini mun pitää kans syödä 2-3h välein kun nälkä on järkyttävä. Painoa tullu sama kilo mutta turvottaa. Eilen kävin pitkästä aikaa koiran kans lenkillä ja hölkkäsin osan matkaa, rupes supistaan niin pakko lopettaa. Että kävelyä.
 
Mulla kans aivan jäätävää turvotusta varsinki aamusin ja kokoajan tekis mieli syödä ja väsymys aivan kamala! :sad001 mutta eiköhän tää tästä. Koulun kautta saatii influenssa rokotteet ja ku oli pakko ottaa ni tietenki mä oon nyt kipeenä kotona. JEEE! :sad001
 
Mulle tärkein liikuntamuoto on ollut pyöräily. Nyt se taas tuntuu hyvältä (alussa kohdussa tuntu painetta), mut flunssan takia en oo liikkunu juuri yhtään.

Just tänää viimeksi mietin, et pitää kyl saaha tää liikuntahomma kuntoon ku helpottaa flunssa. Uinti on ihanaa ja kävely. Joku baletti tai joku kehonhallintajuttu olis kans kiva..
 
Takaisin
Top