Kesä-heinäkuiset -09

Kiitos Killi! Nämä sivut ovat aika sekavat uudelle [;)]. Täytyypä lueskella sieltä. On jo aika monisivuiseksi paisunut tuo keskustelu. 
 
Morjens! Täällä kans tulossa heinäkuussa.. tarkemmin 5.7.-09... aika paljon tuntuis olevan samoihin aikoihin tulossa[:)]
 
Kuinkas on teillä odotus mennyt?
Meillä se on mennyt niin ettei meinaa perässä pysyä. Tuntuu että vastahan saatiin tietää että vauva on tulossa ja nyt ens viikolla ollaan jo puolessa välissä.
Ei olla edes mitään vielä hankittu tai onhan meillä turvakaukalo.
Mites muilla?
 
Odotus mennyt juu hurjan nopeesti, maha kasvaa kovaa vauhtia [:)] Meillä nyt ostettuna yhdistelmävaunut, sitteri, turvakaukalo jalustalla ja aika reilusti vaatteita. Tai vaatteita en oo ite ostanu, vaan meidän äiti hiukan innostui uutisesta ja ostellu ihania vaatteita! Vaunujakaan ei tarvinnu ite maksaa, isovanhemmat osti ne kimpassa [:D] No se oli iso säästö itellee ku kuiteki muutama satanen niihin ois menny. Aivan ihanat on, nyt ei enää malttais oottaa et pääsee poikaa kärräilee niissä [:D] Mites onko muilla sukupuoli tiedossa, tai aiotteko kysyä sitä jos rakenneultrassa selviää?
 
Ei ole vielä tiedossa kumpi on tulossa, torstaina olisi kyllä rakenne ultra. En oo varma kertooko ne täällä Tampereella kumpi ois tulossa kun ei kaikilla paikkakunnilla sitä kerro kun saattaa mennä pieleen.
Mutta mulla on ollu semmonen "kutina" jo alusta alkaen, että poika sieltä tulee, mutta saa nyt nähdä.
 
Heipsan!! Mukava kuulla että täällä on näinkin paljon samoihin aikoihin synnyttäviä äitejä [:)] Meille on jo kolmas tulossa, la. näillä näkymin kans 5.7. tarkentuu tällä viikolla kun menen tuohon toiseen ultraan.
Miten raskaus on sujunut? Minulla vatsa pönkäsi esiin vasta jotakuinkin pari viikkoa sitten!
 
Miten te muuten saatte tuommoisen ihanan kuvan mukaan, jossa näkyy mikä viikko menossa ja paljonko jäljellä?????
 
Klikkaa tuosta mun kuvasta tota osotetta lilypie.com. Siellä pääset tekemään itelles mieleisen laskurin :) Sitte ku valmis, siihen tulee neljä eri linkki vaihtoehtoa. kopioi niistä se muistaakseni toinen linkki. Ja tän keskustelusivun yläreunasta löytyy kohta oma käyttäjätili. Liitä se linkki siihen kohtaan allekirjoitus. Sitten pitäis toimia :)
 
Toivottavasti sait jotain selvää mun selityksestä [:D] Aivan ihanaa ku toi pikkukaveri tuolla mahassa alkanu liikkumaa tosi paljon, vilkas kaveri kyseessä, näinköhän isäänsä tullu ku ite ainaki omasta mielestäni olen niin rauhallinen [:D] Mites teillä muilla liikkeet tuntunu?
 
Nyt on menossa 20+3 ja nyt vasta ruvennu liikkeet jo hieman tuntumaan ja massu näkymään.. Ihana aina hiljentyä esim. sohvalle makaamaan, pistää käsi massun päälle ja tunnustella että alkaako mekkalointi..[:)]

Juu ja odotus menny tosi noppeesti.. itelläkkii semmonen fiilis että vastahan sitä äsken raskaustesti näytti kahta viivaa..:) Enemmälti ei olla viel hankittu tavaroita ku siskoilta tulloo vaatteita ja turvaistuin ja pinnasänky.. avokilla on nuorimman pojan yhdistelmävaunut viel tallessa niin otetaan sit ne käyttöön, eli oikeestaan ei sen suurempia hankintoja tarvii tehä..ainahan sitä kyllä jotain ostettavvoo löytyy.   
 
Me tänään tehtiin avomieheni kanssa todellinen löytö. Löydettiin meinaan todella hyvässä kunnossa ja muutenkin todella nätit yhdistelmävaunut todella halvalla.
Me kun ei oikeen mistään noita saada kavereilta, kun mun kaikki kaverit on anti-lapsirakkaita.
Meillä on huomenna aamulla rakenneultra ja mua jännittää ihan mielettömästi, että onko kaikki hyvin vaikka ei ole mitään syytä miksi ei olisi.
 
Tervehdys kaikille!! Täällä on kans yks kesämasun kasvattaja[:)] laskettu aika on 26.7. Meillä on myös pieni tyttö 8kk.
 
Takaisin
Top