Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Mulla menee vielä vajaa kolme viikkoa, ennen kuin voin päästä sinne salaiselle puolelle.. Ois kannattanut kirjautua heti kun löysin tän foorumin, eikä ensin seurailla keskustelua sivusta. No, ei se auttaisi kuin viikolla :D Onneksi täällä puolella on ihan vireät keskustelut! :)
 
Ehkä avoimempaa keskustelua kun sinne ei vierailijat pääse vakoilemaan :)
 
Mäkin voisin harkita sitä salaista puolta, jos sinne nyt pääsee :)
 
Pääsisinkö mä johonkin listalle, esim. siihen "aktiiviset?" -listalle? :D En tainnut ehtiä siihen alkuperäiselle listallekaan. Kunhan en poistettaviin joudu kun vasta pääsin alkuun tässä hommassa.. :D :D
Tekisi mieli useamminkin kirjoitella, mut mun tarvii olla aina koneella jos meinaan kommentoida.. kännykällä kyllä luen viestejä, mut kun mun puhelimeen ei tuota sovellusta saa niin kännykällä kommentointi on hankalaa : P

14.6/Ina/25/ensimmäinen/KYS
 
Kiitos :) ihan keskustassa asustan. Mistäs kaikkialta muut KYSsissä synnyttävät ovat? :) Ootte varmaan jo keskustelleet jossain mut mä en oo vielä kaikkea ehtinyt lueskella :) Kävin eilen lenkkeilemässä ja katsomassa uutta Kaarisairaalaa, jossa pitäisi sitten kesäkuussa synnyttää..saas nähdä osaako oikeasta ovesta mennä sisälle :D jospa ne opastaa siellä sitten ;D
 
Yksi on tällä hetkellä Kuopiossa mutta muuttaa pois ennen synnytystä, muut sitten asuu pitkin maakuntaa, kuka lähempänä ja kuka kauempana :D Tarkkoja paikkakuntia ei oo paljon tänne julkisesti huudeltu..
 
Ok, mut kiva kun muutama muukin on tältä alueelta :)
 
On kyllä todella haastavaa koittaa kirjoitella aktiivisesti kun olen jo taaperosta Fb:n ryhmässä. Jos vielä tästä kesäkuisesta lähtee johonkin salaiselle puolelle ja siellä on vaatimuksena se aktiivisuus niin koville ottaa :wink Mut silti kovasti kiinnostais kyllä liittyä. Mut mun mielestä toi on nyt vähän jo liikaa että täältä vaun foorumeista aletaan tyyppejä erottelemaan. Erotelkaa siellä salaisella puolella :wink
 
Ei kai tässä mikään "erotusidea" ollutkaan, vaan ihan se listan siivoaminen, kun tuntui että oli hirveästi nimiä joista ei enää kuulu mitään :)
 
Niin siis siitä listansiivouksestahan on ollut monta kertaa puhetta, kun tuntuu että listalla on (ja onkin) monta sellaista, jotka ei ole kirjoittaneet paria viestiä enempää ja käyneet lokakuussa viimeksi.

Musta on ollut hienoa huomata miten moni noista aktiivisia? -listan ihmisistä on nyt kirjoitelleet joko sattumalta tai tietentahtoen näiden "listojen" jälkeen. Se tässä oli lähinnä nimittäin tarkoitus; selvittää ketä täällä käy ja aktivoida hiljaisia. Tai sitten olen ihan hakoteillä.

Muistaakseni listojen alkuun pistin että tarkoitus ei ole ketään täältä erottaa tai antaa vaikutelmaa, etteikö seura kelpaisi. Ainakin piti laittaa.
 
Ina, lisäsin sut listalle. En löytänyt aikaisemmin ketjusta tietojasi. Nyt kun ne osuivat silmiin niin lisäsin listalle.
 
Onko minua tällä listalla ollenkaan, nojaa :rolleyes: Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?

15.6 / Eevei / 28 / Toinen / Naistenklinikka tai Jorvi
 
Mulla mennyt ihan ohi tämä jaottelu aktiivisiin jne. Enkä nyt puhelimen kautta löydä ko.listaa mistään? Mä en ole hirveästi keskustellut omista asioistani täällä, lukenut kylläkin muiden juttuja. On tuntunut että mulla ei ole hirveästi annettavaa muille, kun on 1.raskaus, muutto toiselle paikkakunnalle ja sosiaalisen elämän IRL luomisessa jo tarpeeksi hommaa tässä alkuvuodessa. Alkup.listassa mulla ei ollut vielä muuton takia synnytyssairaalaa, kyseessä siis K-SKS.

Osaisiko joku vinkata että mistä näen nuo aktiiviset ja poistettavat -listan?
 
Ariel, mä piilotin/poistin ne tuossa joku aika sitten, kun ei tulleet käyttöön plus siitä tuli ilmeisesti mielipahaa osalle käyttäjistä :)
 
Timantti: OK! :) turhaa syytin puhelinta :wink Lisään ton mun sairaalan tietoihini kunhan olen seuraavan kerran koneella
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top