Kehu tai hauku rintapumppusi!

Mie taas oon tykännyt tuosta käsikäyttöisestä Aventista, piti vaan ottaa se silikonisuppilo pois ku se falskaa. Ja nimenomaan parasta on kun voi itse säädellä imun tehoa ja pituutta oman tunteen mukaan, eihän sitä kahvaa oo tarkotus painaa pohjaan vaan niin paljon kuin hyvältä tuntuu. Olen käyttänyt useita erilaisia pumppuja.
 
Mulla toimi hyvin Emman käsikäyttöinen pumppu. Oli edullinen (18€) ja ei ollut raskaskäyttöinen. :)
 
Medela swing :Heartred Ei kokemusta muista pumpuista. Käsikäyttöistä en halunnut, tässä on muutenkin veivattavaa riittävästi. Jumiuta nyt vielä habakin.
 
Suosittelen aventin sähkökäyttöistä pumppua! Siihen on yhteen sopivat tuttipullot... helppo käyttää ja pestä:)
 
Mulla on Aventin pumppu, joka toimii sekä pattereilla, että käsikäyttöisesti. Pattereilla pääasiassa sitä siis käytän, mut muutaman kerran reissussa oon myös käsin pumpannut. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen että hankin nimenomaan sähkökäyttöisen pumpun, samalla voi sitten tehdä jotain muuta eikä käsikään väsy.
 
Mulla on Beemoon tavallinen halvin sähkökäyttöinen pumppu. Tykkäsin siitä kyllä, kun jouduin neljä vuorokautta sitä käyttämään, kun imetys oli tauolla bilirubiiniarvojen seurannan takia ja poika sai silloin pelkkää korviketta. Muutoin en sitä ole käyttänytkään, kun ei ole ollut tarvetta.
 
Mulla on Aventin käsikäyttöinen pumppu. Alussa tykkäsin, mutta nyt alkaa menemään hermot kun on se aika raskasta käsin pumpata.. Ehkä sitä voisi vielä jonkun sähkökäyttöisen pumpun hankkia.. Mikäköhän olisi hyvä ja halpa?
 
Mulla on Lansinohin käsipumppu (ihan mahtava!) ja Beemoon tuplasähköpumppu. Beemoo on tosi hyvä! Ostin sen kun rupesin luovuttamaan maitoa sairaalalle ja sain kyllä sillä tosi hyvin pumpattua :) Paras pumppu on ollut sairaalan Ameda (se mintun värinen) ja huonoin Ainu Medelan Basic käsipumppu, eikä Ainun sähkö/patteri pumppukaan nyt parhaasta päästä ollut.
 
Nyt ostin kokeiluun Aventin käsikäyttöisen pumpun ja tosiaan kätevä,kun pullot käy siihen suoraan. Vielä en ole päässyt tai jaksanut testata miten toimii käytännössä,mutta vaikutti kyllä jämäkämmältä mitä aiempi pumppuni oli..Muistaakseni Ainu merkkinen. Kyllä seki asiansa ajoi,mut ajan kanssa se pumpunkahva jotenki löystyi ja sillä oli sit hankala pumpata..
 
Takaisin
Top