Kaupalliset äitiys- ja isyyspakkaukset

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletteko ostaneet kaupallisia äitiys- tai isyyspakkauksia? Mitä mieltä olette niistä?

Jonkun vaatemerkin nettisivuilla muistan joskus nähneeni tällaisen äitiyspakkauksen ja isyyspakkaukseenkin olen törmännyt. En ostanut, Kelan äitiyspakkaus riitti. Isyyspakkauksen kokosin itse.
 
Mä olen kuullut siitä Finnish Baby Boxista, mutta on niin kallis, ettei tulisi mieleenkään ostaa.
Äitiyspakkaus ja kirpparivaatteet riittää hyvin. :happy:
 
En ollut kuullutkaan kaupallisista näistä. Kuulostaa hassulta ajatukselta. Kyllä mieluummin ostan tarvitsemani erikseen enkä pakkausta jossa on jotain tarpeellista, jotain turhaa ja joka maksaa todennäköisest enemmän kuin jos olisin ostanut vain ne tarpeelliset. Lähinnä voisin ajatella sellaista lahjaksi.
 
Vielä en ole edes raskaana, mutta myönnän että olen juurikin sitä Finnish Baby Boxia katsonut :smiley-ashamed008. En tiennytkään, että niitä olisi muitakin, pitääpä tutkia jos joskus niin pitkälle päästään. Näin ulkosuomalaisena olisi kiva saada se "äitiyspakkaus" niin kuin kaikki muut Suomessa olevat kaverit ja sukulaiset ovat saaneet, niin toi ostaminen on se ainoa vaihtoehto. Perinteen lisäksi omia syitä paketin ostamiseen olisi se, että ainakin täällä missä asun on tosi vaikeaa näemmä löytää sukupuolineutraaleja vaatteita (mikä siis miellyttäisi omaa makua ja olisi käytännöllistä jos meille useampi kuin yksi lapsi suodaan, eri merkkisiä), erilaisesta ilmastosta ja erilaisesta ulkonukutuskulttuurista johtuen täkäläiset talvivaatteet ei ehkä ole ihan sama kuin Suomessa, ja jos Suomeen sit tulisi talvella niin olisi säähän sopivat tamineet. Ja on se syy sekin, että sitten saisi sen laatikon patjoineen, niin saisi sekin vauva aloittaa unensa turvallisesti laatikossa kuten mikäkin suomi-vauva konsanaan :love017

En ollut ajatellutkaan, että kukaan Suomessa noita ostaisi, luulin että ihan ulkomaalaisia ja ulkosuomalaisia asiakkaita varten olisi perustettu. Jos Suomessa asuisin niin ehdottomasti kelan pakkauksen ottaisin, en miettisi ostamista, niin paljon parempi on se kelan paketti kuitenkin.
 
Takaisin
Top