Kauanko olet ollut kumppanisi kanssa?

Toukokuussa tuli 3v täyteen ja esikoinen täytti vuoden :Heartred Vuosipäivä on ensitreffipäivä :happy:

Miten ootte muuten tavannu kumppaninne?:) Me tavattiin Tinderissä :grin
 
Neta me tavattiin baarissa just ennen uuttavuotta, eikä meistä kumpaakaan ettinyt sillon mitään vakavampaa! Rehellisesti sanottuna 1 yön suhdetta odotettiin mut yhdessä eloa on nyt muutama yö pidempään:D mä olin ollu sinkkuna meidän tavatessa vasta kuukauden...
 
Me tavattiin miehen kaa netissä :grin:grin eräälle treffipalstalle rekisteröidyin, kun kesätekemistä kaipasin. En todellakaan mitään vakavaa hakenut ja olin aiemmin ollu samalla palstalla ja käynyt treffeillä muutamien tyyppien kaa ja kaikki oli ollu ihan häröjä :grin

No, miehen kun näin niin se oli rakkautta oikeesti heti ensi näkemältä kummankin osalta. En normaalisti ihastu saati rakastu helposti, mulla on ollu elämässä tasan kaksi vakavaa suhdetta, kaikki muut on ollu kevyttä ajan vietettä tietäen, että suurempia tunteita(minun puoleltani)ei tuu olemaan. Mutta joskus kun natsaa niin se vaan natsaa. Nyt ollaan oltu yhdessä heinäkuussa 6 vuotta ja tosiaan liki koko aika asuttu yhdessä(se muutti mun tykö käytännössä kuukauden kuluttua, virallisesti toki vasta neljän kuukaudenkuluttua). Ja 1v4kk tyttö löytyy meiltä tätä tulokasta aiemmin.
 
Mä tapasin miehen kesätyössä ekaa kertaa jo pari vuotta aiemmin ja sit tutustuttiin yhtenä kesänä vähän paremmin. Hän oli muuttamassa syksyllä toiselle paikkakunnalle (lähelle kumminkin) opiskelemaan, joten mä ajattelin kehitellä semmosen pienen kesäromanssin, mut toisin kävi. :grin Mentiin ekan puolen vuoden jälkeen jo kihlohin, nyt ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja viikon päästä vietetään 5-vuotishääpäivää. :Heartred
 
Miten ootte muuten tavannu kumppaninne?:) Me tavattiin Tinderissä :grin
Mielenkiintoinen kysymys! :) Me tavattiin baarissa eräänä kauniina kesäyönä. Mies oli kotipaikkakunnallaan kesätöissä, minä tulin vanhempieni luokse käymään. Periaatteessa oltaisiin voitu tavata jo vuosia aiemminkin silloin, kun itse asuttiin ko. paikkakunnalla - kaupunki on pieni, ja tunsin miehen siskon jotenkuten jo omina kouluaikoinani. En kuitenkaan niin hyvin, että olisin tiennyt tällä olevan komeaa pikkuveljeä. Itse asiassa tuona kohtalokkaana baari-iltana olin ihan varma, että iskin jonkun söpön turistipojan. :D Ihastuin häneen heti ensisilmäyksellä, ja se oli menoa sitten.

Siitä kyllä piti tulla ihan vain yhden illan juttu. Itse olin tullut muutamaa kuukautta aiemmin todella törkeästi petetyksi ja jätetyksi, enkä todellakaan etsinyt mitään varsinaista suhdetta, eikä mieskään. Hassusti kävi! Nykyään juhlimme vuosipäiväämme ensitapaamisen mukaan, sillä kyllä se oli niin selvä juttu heti alusta asti. Ensi kuussa tulee kuusi vuotta täyteen. :)
 
Me tapasimme mieheni kanssa jo ensimmäistä kertaa ala-asteiässä kesäleirillä. Olemme siis kotoisin samalta paikkakunnalta. Yhteyttä pidimme toisiimme jonkin aikaa tiiviisti yläasteella ja suhde muuttui entistä läheisemmäksi lukion viimeisinä vuosina. Sillä hetkellä koin suhteen muuttuvan liian nopeasti liian vakavaksi ja otin reilusti takapakkia. Kahdeksaan vuoteen emme pitäneet toisiimme yhteyttä mutta sitten polkumme kohtasivat jälleen somen ihmeellisessä maailmassa. Sen jälkeen kaikki tapahtui nopeasti ja mies muutti toiselta paikkakunnalta luokseni. Nyt olemme olleet yhdessä 2,5 vuotta ja toinen lapsi on tuloillaan. Ei jaksa himmailla enää, kyllä tuo mies on se oikea. :D
 
Me tavattiin festareilla Helsingissä yhden keikan aikana. Oon monesti jälkeenpäin miettinyt, että mikä onni olikaan että hän sattui tulemaan mun ja kaverini taakse seisomaan kavereidensa kanssa. Noilla festareilla oli kuitenkin monta kymmentätuhatta kävijää :D Juttua riitti koko festareiden ajan ja ihastuin hänen elämänasenteeseensa. Juuri sellaista positiivisuutta olin omaan elämääni kaivannut ja tänä päivänä saan olla kiitollinen siitä, minkälainen ihminen minusta on hänen kanssaan kasvanut :)

On se vaan ihmeellistä miten se elämä kuljettaa! En olisi kolme vuotta sitten uskonut, että on tässä iässä (23) on jo näin hyvin pullat uunissa :grin:p
 
Me tutustuttiin kolme vuotta sitten nettideittien merkeissä. Olin juuri eroamassa pitkäaikaisesta avioliitosta ja harkinta-aika päällä kun totesin että jos exää ei kerta kiinnosta, niin en kyllä jää langalle roikkumaan.
No siinähän se harkinta-aika vierähti satojen viestien parissa, kun muutin sitten omaan asuntoon, tuli hän ensimmäisille treffeille kasaamaan mun uusia huonekaluja ja sille tiellähän tuo sitten jäi.
 
Me tutustuttiin 8,5 vuotta sitten nettitreffien kautta. En hakenut mitään vakavaa, lähinnä tekemistä kun olin muuttanut kotoa ja oli vähän tylsää :D nyt tulee kaksi vuotta häistä ja ensimmäinen lapsi tulossa syyskuussa :) ollaan ehkä vähän hitaita, mutta tämmöinen sopii meille. :)
 
Me vasta hitaita ollaankin :grin tavattiin 2004, yhteen muutettiin 2006.kihlat 2008,häät 2011 ja nyt vasta vauva :wink tunnetaanpa ainakin toisemme pparemmin, ku omat taskumme ja ollaan vuosien varrella ehditty kokea monenlaista. Ollaan naureskeltu et saa kyl aikamoinen kriisi tulla, et siitä ei yhdessä selvittäisi.
 
Takaisin
Top