Kauanko olet ollut kumppanisi kanssa?

2,5v yhdessä, 1,5v naimisissa. :love022

(Ihana muuten huomata että ei olla ainoat, joilla sekä naimisiinmeno että lapsi ovat tulleet todella nopeasti. :p Tuntuu siltä että kaikki tutut kauhistelevat meidän tahtia, vaikka hyvin menee aina vuosi näiden "merkkipaalujen" välissä :happy090)
 
2,5v yhdessä, 1,5v naimisissa. :love022

(Ihana muuten huomata että ei olla ainoat, joilla sekä naimisiinmeno että lapsi ovat tulleet todella nopeasti. :p Tuntuu siltä että kaikki tutut kauhistelevat meidän tahtia, vaikka hyvin menee aina vuosi näiden "merkkipaalujen" välissä :happy090)

Mekin kerittiin miehen kaa olla semmonen 2,5-3v yhdessä enneku eka ilmoitti tulostaan :) naimisiin mentiin kun odotettiin tokaa:wink
 
Suunnilleen 8 vuotta. Mentiin ihan muutaman kuukauden päästä ensitapaamisesta naimisiin, mutta esikoinen tuloillaan "vasta" nyt :)
 
Toisinaan harmittaa että ei miehen kaa keretty olla pidempään kahdestaan mutta eiköhän me keritä vaan toisiamme tuijottaa enempi kun riittämiin kun lapsoset lentää pois tai ilmoittavat että ollaan niin noloja että meitä kestä edes vilkasta:wink
Mutta toisaalta hyvä että saatiin lapset nuorina niin ei tarvinnut edes miettiä että mitä jos ei lapsia koskaan saadakaan tms... olen onnekas kun löysin ton mun karvanaaman jo nuorena :wink
 
Melkein 3 vuotta yhdessä ja 1,5vuotta kihloissa. Naimisiin näillä näkymin mennään vuoden päästä kesällä. :)
 
Yhdessä oltiin oltu 2,5 vuotta, kun sain tietää olevani raskaana. Naimisiinmenosta ei olla sen kummemmin stressattu. Tärkeintä mulle on, että meillä on ihana ja tasapainoinen parisuhde ja lapsi tulee saamaan rakastavat vanhemmat :love7
 
Takaisin
Top