Kasvu ja kehitys

Onnea Misu91!! :Heartred
Meillä kanssa temperamenttia löytyy. No ihan on äitinsä lapsi. Uhmaa vielä löytyy ja nyt tämä minä itse tekeminen. No hyvä vaan kun harjoittelee. Meillä harjoittelussa nyt että alkaisi omassa sängyssä nukkumaan ilman nukutusta. Iltasadun luen ja sitten pitäisi omaan sänkyyn ruveta nukkumaan.
 
Onnea Misu91! :Heartred

Meidän poitsu oli jo vauvana rauhallinen ja hillitty tyyppi ja on sitä edelleenkin. Uhmaakin on havaittavissa, mutta se on todella lievää, kun vertaa siihen mitä huomattavasti temperamenttisemmalla veljellä aikanaan oli. Kesällä oppi kokonaan kuivaksi. Minä ite vaihe menossa pukeutumisessa yms. Puhe on todella selvää, s-kirjaimen osaa ja r:kin lorahtelee välillä. :joyful:
 
Tää on niin hassun tuntusta kun toinen kasvaa ja kehittyy kauheeta vauhtia. Itse osaa pukee sillon kun haluaa. Neiti oppi kuoriin kananmunankin itse kun en suostunu kuoriin kun just laitoin ruokaa. Nyt tuntuu et koko ajan oppii jotaain uutta ja sanoja tulee kauheasti. Leikissä on juoni. Lelut alakanut leikeissä jutteleen toisilleen. Palapelit on nyt hitti. Ja hahmotus kyky miten palat tulee on kehittyny nopeesti.
 
Takaisin
Top