Kaksosraskaus 2011

Kaksi

Oman äänensä löytänyt
Heipaa kaikki jotka odotatte kaksosia tai kolmosia. [:)] Etsin keskustelua monikkoraskaudesta foorumilta, mutta sitä ei löytynyt. Liekö johtuu siitä, että eivät ole niiin yleisiä?

Haluaisin vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia raskauden etenemisestä. Itselläni on kolme lasta entuudestaankin, mutta tämä on aivan uutta.

Toisaalta olen aivan haltioissani ja innoissani tilanteesta, toisaalta pelottaa niin vietävästi![X(] Huolettaa meneekö raskaus hyvin, entä synnytys? Niinkään ei huoleta pärjääminen lasten kanssa, koska minulla on hyvä turvaverkko ympärilläni. Ikää tosin minulla on sen verran, että sekin vähän rasittaa raskautta. Muutaman vuoden päästä täytän meinaa 40. kuulostipa kauhealta. [8D]

Odotan että kirjoittaisitten kokemuksistanne raskauden etenemisestä, ja tuntemuksistanne raskauden erivaiheissa. Minua ainakin askarruttaa monta kysymystä, joihin en löydä netistä vastauksia. Neuvolassakin olen vasta käynyt kerran, kun olen viikolla 16.


 
Moi,

Mulla ensimmäinen raskaus ja kaksosia odottelen. Nyt on viikkoja 16+6.
Ultrassa oon käyny jos kolmeen otteeseen ja neuvolassa kaks kertaa ja kaikki on näyttäny hyvältä. Ens viikolla olis taas neuvola
20.12 olis rakenneultra. Varasin meille ajan 4D ultraan 30.12.

Mua ei jotenkin jännitä tää tilanne ollenkaan vaikka onkin mulla ensimmäiset lapset. Miehellä on edellisestä liitosta yks poika ja omien sanojensa mukaan "mä osaan kaiken". Hermot mulla on jatkuvasti kireellä ja suutun paljon helpommin kun aiemmin.
 
Huutelen vieraisiin pöytiin, sorry [:)] Mutta tuolta yleisestä raskauskeskustelusta löytyy pino "monikko-odottajia lasketusta välittämättä" jossa kaksosodottajia rupattelee useampia. [:)]
 
Heippa!

Kiitos Sadepilvi vinkistä. Itse yritin eri hakusanoilla löytää keskustelua aiheesta enkä löytänyt. Tule sinäkin morkai sinne juttelee lisää.[:D]
 
Takaisin
Top