Kaksoset?

youngwoman

Satasella mukana keskusteluissa
Nyt kaipaisin vastauksia kaksosten äideiltä. Oletteko jostain oireista tai muista osanneet epäillä kaksosia ennen ensimmäistä ultraa?
Itselläni on toinen raskaus menossa ja tämä on ihan kamalaa. ainakin tuplasti pahemmat oireet kuin esikoisesta! pahoinvointi alkoi rv 3+6 ennen kun olin vielä edes tehnyt testiä! mutta eipä testitulos minua paljon ihmetyttänyt koska olin siitä ihan 100% varma ilman testiäkin.
Oksennan kaikki päivät :( aamusta iltaan ja välillä tuntuu että illalla jopa pahenee. olen ihan hullun väsynyt ja voisin nukkua vaikka kellon ympäri mutta esikoisen takia se ei ole mahdollista. 
Esikoista odottaessa voin myös pahoin mutta pahoinvointi alkoi vasta n.10 viikolla ja se ei ollut ollenkaan tälläistä. Esikoisen kohdalla oksensin lähinnä aamuisin ennen kuin olin kerennyt syömään. Tähän pahoinvointiin taas ei auta mikään. ei syöminen ei juominen ja pahoinvointirannekkeetkin ostin mutta ei ole mitään apua ollut.
Kaikki voimat tämä kyllä vie :/ 
En pysty lähtemään lapseni ja koirieni kanssa ulos koska oksennan ulkonakin ja usein sen jälkeen minua alkaa huimaamaan joten en edes yksin uskalla. 
Mieheni on vitsaillut monesti että kaksi siellä on kun noin pahoin voit ja on se itselläkin käynyt mielessä. suvussamme on kaksosia, esim. äitini äiti on kaksonen. 
Itse olen jo ruvennut sanomaan että siellä olisi parempi olla kaksi koska jos yhdestä lapsesta on näin hirveä olo en hanki enää yhtään lasta :)
 
Heippa, mulla la 17.5 ja tänään eka neuvola jossa sitten päästiin kurkkimaan ultralla kun siellä sellainen vehje oli ja huhhei, tuplat tulossa...apua meillä on jo kolme lasta ja apua...kyllä melko shokkia on. Onneks kaikki 3 on jo aikasta isoja mut silti...

Kaksosten äidit, nyt kaivataan tukea, menikö kaikki ok, riskejähän on ...

 
Kävin tänään ultrassa ja mitäpä ensimmäisenä näkyikään? Kaksi päätä, huh heijaa sanon minä. Mieheltä tuli tippa linssiin heti. :') Itseäni enemmän kauhistuttaa..
 
youngwoman: tulehan kertomaan miten kävi, eli oliko vatsassasi kaksoset? :)

täällä nimittäin samanlaisia tuntemuksia ollut... nyt vasta 4+6, joten vielä en moneen viikkoon tiedä montako täällä mahassa oikein on :)
 
Täälä ollaan saman "kutinan" kanssa.. Rv 7 perjantaina ultra, mutta saattaa olla että ei ole vielä tarpeeksi pitkällä että näkisi mitään..
Kaksi tyttöä takana -06 ja -10.
On vain tohdella vahva kutina että kaksi olisi tulossa ja fyysisesti on sellainen olo että halkean pian. Pahaa oloa ja todella outoa hermoja raastavaa koko vartalon kasvukipua..
Väsy ihan koko ajan, nälkä jo ihan jatkuva. Silti ei meinaa mikään maistua.
Toivottavasti tulette kaikki kertomaan mitä ultranne on näyttänyt, aion kyllä tulla itsekin sen kertomaan :) nyt vain toivotaan että saadaan pian vastauksia "kokeneilta" :Heartred
 
Takaisin
Top