Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

mangustimamma: Onnea O-plussasta! :)
Millainen tuo CB monitori on käytännössä käyttää ja tuleeko se miten kalliiksi, kun olen itse ollut kiinnostunut siitä.

Lariel: Siulla on jännät paikat, milloin meinasit testailla? :)
 
Tänne tulen uutena kirjoittamaan.Yritystä meillä neljä vuotta ja tässä ollut yksi kohtukuolema keskosviikoilla.Raskaus sai alun lapsettomuushoidoilla inseminaatiolla viidennellä sellaisella.Tutkimuksista sen verran että selittämätön lapsettomuus diagnoosi ja hoitoja on tehty julkisella sekä yksityisellä.Tänä vuonna on tehty 2inseminaatiota ja 1ovulaatioinduktio ilman tulosta.Tällä hetkellä ollaan IVF jonossa ja suunnittelu aika on helmikuussa.
 
mangustimamma: Onnea O-plussasta! :)
Millainen tuo CB monitori on käytännössä käyttää ja tuleeko se miten kalliiksi, kun olen itse ollut kiinnostunut siitä.

Lariel: Siulla on jännät paikat, milloin meinasit testailla? :)

Minulla on vähän viharakkaussuhde tuohon monitoriin. Onhan se ainut ovistestiväline, joka kerää tietoa useamman kierron ajalta. Toisaalta ärsyttäviä juttuja on mm. testausmahdollisuus vaan kerran päivässä tiettyyn aikaan (eikä tuota aikaikkunaa tai laitteen aika-asetuksia voi kesken kierron muuttaa), raskautta ei voi testata ilman ensimmäisen kierron määrittämistä, raskaustesti on erittäin epäherkkä 50 mIU/ml (joten malttamaton mangustimamma tilaa lisäksi kassikaupalla herkkiä testejä netistä ja monitorin omat testit jää käyttämättä) jne. Ja testitikut maksaa 50 € per paketti, ekaan kiertoon saattaa pahimmillaan mennä koko paketti ja sen jälkeen itsellä kulutus ollut paketti per 2-3 kiertoa.
 
Mangustimamma: Ugh, kuulostaa aika tyyriiltä ja hankalalta käyttää, joten taidan jättää hankkimatta. :-)
 
Nyt ovis tosiaan bongattu ja on kohtuu hyvä fiilis tämän kierron suhteen. Ensi kuussa on kaveriporukan perinteisesti kostea reissu, joten toivon että Murphyn lakien mukaisesti tästä kierrosta tärppäisi. Harkitsin jopa tjottailua, mutta sitten ajattelin että mun tuurilla juuri reissun alla tulee plussa eli tässä kierrossa olisi paras sauma tärpätä, joten kaikki keinot laitettu peliin. :grin Macat, helokkiöljyt, vitamiinit ja punaviini käytössä ja talletukset eilistä lukuunottamatta saatu aika hyvin toteutettua.
 
Heippa[emoji112] liityin sivustolle äsken ja nyt löytyi sopiva ketjukin :) eli toista lasta yritämme :) meillä on molemmilla entisistä liitoista 1 lapsi kummallakin mutta eka yhteinen ja molemmille toinen [emoji28] kuulostipas sekavalta. No mutta kuitenkin, täällä yksi kuumeilija lisää[emoji112]
 
Heippa[emoji112] liityin sivustolle äsken ja nyt löytyi sopiva ketjukin :) eli toista lasta yritämme :) meillä on molemmilla entisistä liitoista 1 lapsi kummallakin mutta eka yhteinen ja molemmille toinen [emoji28] kuulostipas sekavalta. No mutta kuitenkin, täällä yksi kuumeilija lisää[emoji112]

Tervetuloa foorumille! Toivotaan pikaista plussaa teille.

Kantsii muuten muokata tuo nimimerkki niin on helpompi tunnistaa muiden "kyfien" joukosta. :)
 
Puhelimella mäkin [emoji1] no ehkä mä avaan koneella huomenna ja pääsen vaihtamaan. Laitoin kuvan ainakin niin siitä tunnistaa ainakin "oikean" kyfin [emoji1][emoji1]
 
Täällä ei vielä ole näkynyt kuukautisia vaikka ois pitänyt.Kierto sen 28-33kp nyt yli viikon myöhässä(8pvää)Dpo päivät pyörii yli kahdessa kymmenessä jo.Tämä kierto kyllä yhtä hyvin voi olla ovuloimaton kierto ja testit liian herkkiä minulle eka kierto kun testasin niillä ovista.Plussan kyseisiin testiin sai aika aikaisin mitä edellisissä kierroissa on ollut. Hoito paikasta kertovat silloin että välipäivinä tehdä testi ja jos nega niin aloittaa primolut kuurin.Tänään testasin myös negan.Tässä vaiheessa raskaus olisi kyllä näkynyt jos on näkyäkseen viime raskaudessa jo näkyi tässä vaiheessa.Just sain tietää että 2vk yks henkilö oli tehnyt testiä ja kaikki negoja sitten kun oli mennyt 2vk sitten vasta plussa.Mietin juuri sitä että odotanko sen 2vk ja sitten aloitan primolutit tarvittaessa mutta minulla olisi kyllä pitänyt näkyä jo jos on näkyäkseen.Ehkä teen vielä välipäivillä testin ja sitten tarvittaessa primolutit?Sen jo tiedän että primoluteista kuukautiset sattuu just siihen kohtaan missä palataan lomilta kouluun ja osa töihin.Ei mitenkään kiva juttu.
 
Mahtuuko tänne vielä kuumeilemaan yksi äiti? Elikkä monimutkainen tarina on takana.. yritettiin miehen kanssa lasta 2v tuloksetta (mulla paha endometrioosi) ja oltiin lopulta hoitojonossa kunnes elämän kolhut kävivät parisuhteelle liian raskaaksi ja meillä tuli ero. Vietin railakasta sinkkuelämää jonka seurauksena tulin raskaaksi ja tottakai pidin mun ihanan prinsessan! Tästä on nyt kulunut 5v ja ollaan oltu ex miehen kanssa kokoajan hyvissä väleissä ja pitkän mietintä ajan jälkeen ollaan päätetty että hankimme lapsen yhdessä vaikka vasta "tapailemme" uudestaan. Yk1 starttasi 21.12 ja ovulaatio päivä olisi ollut 24.12 mutta tässä ollut kummallakin omat menonsa! Mulla ollut säännölliset menkat aina ja kierto ollut 28! Mulla on pupuilun jälkeen juilinut ja turvottanut alavatsa ihan kuin menkat alkaisi tähän saakka joten toivottavasti ei mitään tulehdusta pukkaa! Anteeksi heti tämmöinen sekava kirjoitus!! :-D
 
Tervetuloa uudet mukaan! Mulla nyt viikko oviksesta, tunnustelen jo täyttä häkää oireita vaikka eihän niitä vielä voisi mitenkään olla vaikka tärppi olisi osunutkin. Yritän lykätä testailua edes dpo 9-10 saakka, mutta mulla on paha tapa retkahtaa jo viikon kohdalla vaikka järjellä tiedän ettei vielä niin aikaisin näytä. Nyt olisi vielä kaapit täynnä raskaustestejä cyber monday tilauksen jäljiltä, joten kiusaus olisi erityisen suuri, mutta olisi tavoite näillä ainakin 3 kk pärjätä joten yritän vielä malttaa. Saa nähdä miten käy. :grin Nyt on siis menossa yk5 tuulimunan jälkeen ja toiveissa olisi alle 2 v ikäero 12/16 esikoiseen.
 
Täällä ei vielä ole edellenkään alkanut kuukautiset.Eilen tein testin ja negaa näytti.Eilen alkoi primolutit 10 päivän kuuri.Tänä vuonna ei tullut meille plussaa ainakaan jospa vauvan täyteinen vuosi olisi 2018.
 
Täällä ei vielä ole edellenkään alkanut kuukautiset.Eilen tein testin ja negaa näytti.Eilen alkoi primolutit 10 päivän kuuri.Tänä vuonna ei tullut meille plussaa ainakaan jospa vauvan täyteinen vuosi olisi 2018.

Mulla tuli esikoisesta vasta plussa kp46/28. Esikoista yritettiin 4v ja miehen vaihto vasta sai lapsen alkuun.
 
Mulla tuli esikoisesta vasta plussa kp46/28. Esikoista yritettiin 4v ja miehen vaihto vasta sai lapsen alkuun.
Meidän tilanne se että on säännöllinen kierto yleensä ja ollaan lapsettomuushoidoissa ja nyt IVF jonossa Kiertopäivä 47 meni eilen ja meidän hoitopaikasta sanoivat että aloittaaa näin välipäivinä kuuri jos ei raskaustesti plussa tai mitään raskaus oireita ole.
 
Heitsu1996 pidän sullle peukkuja! Tiedän miltä tuntuu pettyä monta kertaa kun plussa ei ilmesty tikkuun... Tosiaan olin 18v kun miehen kanssa aloittettin yrittää ja 22v kun oltiin jonossa hoitoihin johon ei ikinä menty.. meillä oli vielä miehen kanssa se että kummankin suku jo odotti meille sitä lasta ja ne kyselyt yms. Aiheutti todellakin tuskaa meille... Ja varsinkin mulle koska vika oli tiedettävästi mussa.
 
Heitsu1996 pidän sullle peukkuja! Tiedän miltä tuntuu pettyä monta kertaa kun plussa ei ilmesty tikkuun... Tosiaan olin 18v kun miehen kanssa aloittettin yrittää ja 22v kun oltiin jonossa hoitoihin johon ei ikinä menty.. meillä oli vielä miehen kanssa se että kummankin suku jo odotti meille sitä lasta ja ne kyselyt yms. Aiheutti todellakin tuskaa meille... Ja varsinkin mulle koska vika oli tiedettävästi mussa.
Odottelu on tuskaa ja vauvan kaipuu kova.Meillä yritystä neljä vuotta ja nyt helmikuussa ivf hoidot alkaa.Tsemppiä teille myös :)
 
Takaisin
Top