Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

Viukaus ainakin noilla digeillä tulee plussa kahtena päivänä peräkkäin, ja silloin se eka on LH-huippu ja toka on todennäköinen ovispäivä. Mutta en tiedä noista liuskoista. :wideyed: Varmaan ajattelisin, että ovis on todennäköisesti joko tänään tai huomenna.
 
Jos eilen sait plussan, niin laskisin oviksen olevan tänään :)

Täällä dpo8-10 ja tiputteluvuotoa.
Tästä tulikin mieleen, että tälläistä tiputtelua ennen varsinaisia menkkoja, on itsellä vain silloin kun olen kierron aikana juonut greippimehua. Hmm.. taidan jättää pois kokonaan sen.
 
Jos eilen sait plussan, niin laskisin oviksen olevan tänään :)

Täällä dpo8-10 ja tiputteluvuotoa.
Tästä tulikin mieleen, että tälläistä tiputtelua ennen varsinaisia menkkoja, on itsellä vain silloin kun olen kierron aikana juonut greippimehua. Hmm.. taidan jättää pois kokonaan sen.
 
Täällä on vihdoin ja viimein ekat menkat melkein kahteen vuoteen! Jee, jännää!

Kivaa, kun Flo sanoo vihdoin jotain muutakin, ku että päivitä viimeisimmät kuukautiset :D
 
Onko kellään kokemusta liian lyhyestä luteaalivaiheesta/miten voisi kotikonstein yrittää sitä pidentää? :bored: mulla on kaksi viimeisintä kiertoa mennyt 7-8 päivän luteaalivaiheella ja taitaa kyllä olla hieman lyhyehkö.

Nyt täällä tylsä vaihe menossa, dpo2. Lähinnä jännitän alkaako menkat taas ennen aikojaan. :shifty:
 
Mä kävin ostamassa maca-jauhetta :D saa nähä kuinka pahaa se oikein on. Ilmeisesti pitäisi pitää kuukausittain viikon tauko. Tietääkö kukaan millä viikolla se pitäisi pitää? Menkkaviikolla vai ihan koska vaan?
Nyt kp joku 18. Maltillista toiveikkuutta (mut ostin nyt macaa ja kestositeitä, joten oon valmistautunut ettei tärppää :D ). Yk 3
 
Mä kävin ostamassa maca-jauhetta :D saa nähä kuinka pahaa se oikein on. Ilmeisesti pitäisi pitää kuukausittain viikon tauko. Tietääkö kukaan millä viikolla se pitäisi pitää? Menkkaviikolla vai ihan koska vaan?

Ei ole sen kummempaa tietoa, mä aloitin eilen kp1 ottamaan macaa ja syön ekat kolme viikkoa, sitten viikon tauko. Toinen vaihtoehto on syödä kolme kk putkeen ja sitten pitää kuukauden tauko.

http://luontainenterveys.fi/index.php/tuotteet/peruvian-maca/
 
En kauheasta osaa muiden asioista kommentoida, mutta toivon että jokainen sais plussan jossain vaiheessa :shy:.

Voiskohan olla tupla ovis, kun eilen jomotti vasemmalle puolelle ja tänään oikeelle puolelle :wideyed::rolleyes:. Tässä kuussa on ollut jotenkin epätodellisen hyvät fiilikset raskautumisen suhteen. Saas nähä mitä tuleman pitää. :grin

Yk8 kp18/32
 
Toivotaan Viuhkaus että fiilikset tietää hyvää!

Mä kuvittelin viime kierrossa kaikki mahdolliset raskausoireet, joten koitan (huom. koitan!) olla huomioimatta jokaista nippausta tai pikkuvarpaan kutinaa. :wink Toki helppo sanoa, kun vasta kp2 menossa.

Yk2, kp2/?
 
Muokattu viimeksi:
Onko kellään kokemusta liian lyhyestä luteaalivaiheesta/miten voisi kotikonstein yrittää sitä pidentää? :bored: mulla on kaksi viimeisintä kiertoa mennyt 7-8 päivän luteaalivaiheella ja taitaa kyllä olla hieman lyhyehkö.

Nyt täällä tylsä vaihe menossa, dpo2. Lähinnä jännitän alkaako menkat taas ennen aikojaan. :shifty:

Mä löysin sellaiselta luomuhedelmällisyyssivustolta listan luteaalivaihetta tukevista keinoista, ja siinä oli mainittu B6-vitamiini, progesteronivoide, siveydenpuuvalmiste (Vitex), antioksidantit ja ruokavaliosta mm.
C-vitamiini, Omega 3, kolesteroli ja vihreät lehtikasvikset.

Mä olen syönyt nyt tämän kierron alusta B6-lisää 100 mg/vrk ja lima on ollut ovistyyppistä lähes alusta asti. :wideyed: Ovista ei kuitenkaan ilmeisesti ole vielä tullut, niin en osaa vielä sanoa onko vaikutusta sen ajankohtaan tai luteaalivaiheeseen. Tein vähän sillä tavalla tyhmästi, että tuskastuin tikutteluun ja lämmönmittailuihin ja päätin pitää niistä taukokierron, mutta nyt on sitten paha arvioida tuon B6-lisän hyötyä. Taidan langeta kumminkin tikuttamaan. :rolleyes: Kp 12 tänään ja ovis vaihdellut aiemmin jopa kp 15-21.
 
Oi, kiitti mangustimamma! Taidan ottaa tuon B6 itsekin kokeiluun. :) kai tällä kropalla vaan kestää oman aikansa palautua entiselleen edellisestä raskaudesta, toki nyt jo reilu 3kk imetyksen loppumisesta.. Ei vaan kärsivällisyys meinaa riittää, niin kaikkea on kokeiltava! :rolleyes:
Jos lankeat tikuttelemaan, niin kerro ihmeessä huomaatko tuon B6-lisän vaikutusta! :wink

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin ja plussia toivotaan ketjun täydeltä +++

Yk 4, kp 23/28-32, dpo 3
 
Se maca oli yööööök. Katsotaan miten saan uppoamaan jatkossa. Olisi pitänyt ostaa kapseleita, mutta sorruin ku oli ruohonjuuressa alessa. :/
 
Anteeksi jos kyselen tyhmiä, mutta mitä sen Macan pitäisi tehdä? Mihin kohtaan kiertoa se vaikuttaa? :wideyed:
 
Lisää haluja :D kohottaa hedelmällisyyttä (en kyllä tiiä miten) ja tasoittaa hormoonitoimintaa. Itse siis syön hormonien ja seksihalujen takia. Ja koska haluan raskautua tietty myös.
 
Tarvii vissiin ottaa vakavaan harkintaan :D parhaillaan on sellaisia mielialavaihteluita päällä, et ihan itteeki jo ihmetyttää.

Minkälaisissa hinnoissa noi liikkuu?
 
Takaisin
Top