Kadonneiden maaliskuisten metsästys

Mites maaliskuisten Juhannus meni? Meillä vietettiin hyvin rauhallisesti, käytiin mökillä saunomassa ja syömässä :) Ja mummoja käytiin tervehtimässä.
 
Mää sain inkun mummilaan hoitoon juhannuspäivänä, aaton olinkin töissä reippaasti. :) mökille menin sitten iltasella, lämmitin saunan ja nautin mun rakkaasta nuoruusajan maisemasta. Pääsin ongelle ja join muutaman virkistävän. Teki enemmän ku sata jänistä ku pääsi käymään. Miehenkin sain seuraksi yöllä, joskin se oli omilla teillään sen aatonkin jo eikä tullut sovituille syntymäpäiväjuhlille.. Korosti sitä kuinka haluaisin viettää perheenä kotona juhannukset...
 
Täällä olis yksi maaliskuinen :) foorumi jäi pojan syntymän jälkeen tosi vähälle, kaikki uusi vei ajan ja voimat. Löysin foorumin uudestaan kun tein jokunen päivä r-testin, nyt pitäis viikkoja olla 4+6

Onnea! :)
 
Kiitos :) ei vielä tunnu raskaus todelliselta. Puolet ajasta unohtaa että masussa joku asuu. Raskaus tuli pillereistä huolimatta joten oli täysin yllätys :)
 
Täällä olis yksi maaliskuinen :) foorumi jäi pojan syntymän jälkeen tosi vähälle, kaikki uusi vei ajan ja voimat. Löysin foorumin uudestaan kun tein jokunen päivä r-testin, nyt pitäis viikkoja olla 4+6

Onnea onnea!
 
Kiitos Lissu ja Menninkäinen27. Koitan päästä mahdollisimman pian salaiselle puolelle takaisin. Teillä on varmasti tiivis porukka siellä :) ja luettavaa moneksi moneksi illaksi :P
 
Moniko maaliskuinen on kotona ja moniko päivähoidossa? Meillä poika vielä kotona isän kanssa ja mä oon palannut takaisin töihin. Mahdollisimman pitkään ois toiveena pitää poika kotona.
 
Mä oon tytön kanssa vielä kotona, haen kyllä töitä kokoajan et saa nähä kuinka pitkään :)
 
Mää lähdin töihin.tosiaan jo tytön ollessa puolen vuoden ikäinen ja mies jäi sitten kotiin siitä vielä. Neiti.aloitti päiväkodissa tammikuussa ja on viihtynyt täydellisesti eikä sen suhteen ole suurempia ongelmia ilmennyt. Nyt puolessa välissä kuuta jään lomalle ja mies viettää viimeiset isyysvapaat pois. Eli neiti on kuukauden päivät pois hoidosta. :)
 
Ja onnea kovasti! Se on silloin sitkeä sissi, joka tosissaan haluaa tänne, kun noin hienosti alkunsa saa. :Heartred
 
Takaisin
Top