K-18 toiminta ja uusi raskaus

Joo saa, ja olen mä sen varmasti täällä sanonutkin joskus :) Olen siis 34, täytän tänä vuonna 35. Ei nyt mikään ikäloppu varsinkaan uudelleensynnyttäjäksi, mutta voi olla, etten silti olisi tämän raskauden jälkeen halunnut lähteä enää uudelle kierrokselle. Ja nyt en ainakaan :grin
 
Olet kylla voimanainen herne! Ma itse olisin varmaan kauhuissani tuossa tilanteesssa (tai no joo, mehan emme edes yrita raskautua) ja varmaan kaikki sukulaisetkin jeesustelisivat... o_O
Mites teilla tuo logistiikkapuoli? Ajattelitko hommata kolmen lapsen rattaat? (apua, miten tyhma kysymys!:woot:)
 
Littlered, mä itseasiassa heti ultran jälkeen mietin, että minkä hitonlaiset rattaat meidän nyt pitää hommata :D Mutta katsotaan nyt, ajattelin miettiä enemmän logistiikkaa sitten rakenneultran jälkeen, kun saa toivottavasti enemmän varmuutta tulevaan. Onneksi minulla sekä tämä että edellinen raskaus ovat olleet sellaisia, että hormoonit ilmeisesti tyhmentävät (tai jotain) niin paljon, etten oikein osaa stressata :grin
 
Luulisin että saattaisit pärjätä jo kaksosvaunuilla, joihin lisää sen seisomalaudan ja tarvittaessa kantoliina/reppu. Poikahan on kesällä kuitenkin jo 1,5-vuotias...?

Pohdin nyt sitä, miten kuuden lapsen vaunuilla menisi bussiin... :confused: Ja paljonko sellaiset maksaisivat, kun kuulemma kaksosvaunutkin on jo aika kalliita ja ne kolmosvaunuthan pitää varmaan myös tilata... :confused:
 
Mun mielesta 1,5 - 2-vuotias on viela liian pieni kulkemaan seisomalaudan paalla. Kylla taaperon on turvallisempi olla rattaissa kytkettyna tuolla kaupunginvilskeessa. Kyllahan noita nakee viela 4-vuotiaitakin rattaissa. Varmasti se nopeuttaakin matkantekoa, sen turvallisuuden lisaksi. :)
 
Voi apua mikä juttu, Herne! :eek: Kyllä te hyvin pärjäätte :) nyt vaan minibussia ja muuta ostamaan! Ja ainakaan teillä ei ole tylsää seuraavina parina kymmenenä vuotena....:grin
 
Mun on nyt pakko päästä hössöttään. Elekää lentäkö persuuksillenne :D
Jos tää nyt ei oo tuulimuna niin meille tulee pikkusisar! :O Kaikesta hauskintahan tässä on se, että sain viimein rattaat hiukan liikahtamaan sen sterin suhteen ennenku viime pe plussasin :angry1"
Onneksi lääkäri oli aika samaa mieltä sen suhteen että raskauden ehkäsy ja olemassaolevan ihmisen tappaminen on kaks eri asiaa. Verikokeet otettiin vielä varulta kun ultrassa ei oikeen näkyny mitään ihmeellistä, tosin hain apteekista samontein "apteq"-tms nimisen testin ja sain vahvan plussan! Nyt sitte toivottais paljon peukkuja että kaveri löytys seuraavassa ultrassa ja ihan hengissä sekä kitkuttelis kyytillä.. Mies oli kyllä huippu, jätti päätöksen minulle sanottuaan että mun kropan kunnon vuoksi hän ei sano muutakuin että toinen olis ihan tervetullut ja että mitä minä päätänki hän seisoo sen takana. Kun sannoin eilen illalla että jos me nyt sitten pidetään tämä niin levis hymy korvasta korvaan, kävi antaan muutaman pusun ja oli menossa olohuoneeseen kun käänty ympäri ja sellaisella älysöpöllä "peittelen innostustani"-äänellä "jee!" :DD tais se sitä toista toivoa vaikkei mulle myöntäny :DD
 
Et oo latteäiti ainoa... :D Mutta oma moka, mitäs luotin tuuriini :p Kuukaudessa tärppäs, seksiä max. 1 krt/vko. Paska mäihä :D
No ei. Oli se oikeastikki vähän huonoa tuuria, mutta nyt ku on vähän kypsytelly asiaa niin tervetuloa kun on kerran tullakseen, innolla ootellaan :) ja kiitokset onnitteluista! Nyt kun vielä ma saa ne verikokeiden tulokset ja ultraki ois puolella.
 
Mun kaveripiirissä on nyt kunnon babyboomi menossa, laskeskelin, että 2015 on yli kymmenen vauvan vuosi. :eek: Ja kylläpä meille tulee niitä "eikö jo toista" -uteluita, mutta ainakaan vielä ei ole mieli muuttunut. Mä tajusin myös, että tiiviimmässä kaveripiirissä kaikki muut perheet ovat kolmen lapsen perheitä, me ollaan ainoa yksilapsinen ja minä saan sitä kyllä perustella... :mad:
 
Ohoo, onnea Kuymin! Toivotaan vähävaivaista raskautta!

Ja Latteäiti, sympatiat. Mulla ei vaan koskaan mene jakeluun toisten ihmisten utelut lastenhankkimisesta, oli kyseessä sitten ensimmäinen, toinen tai viides mukula.
 
Tuskinpa, mullon nimittäin jo nyt ihan jäätävä närästys :p verikokeen tulokset sain muuten tänään, hcg oli yli 9500 joten vastais sellasia viikkoja ettei ihmekkään että ultrassa ei näkyny ihmeempiä. 30.3 seuraava aika, toivotaan että kaveri löytyy sillon!
 
Uutisia maanantailta, en oo jaksanu aikasemmin ku oon ihan kuollu ja väsyny ja oksettaa ja vituttaa (mää en muistanukkaan miten ihanaa tää alku oli..) :D kaveri löyty, tänään 8+1 ja sydän tykytteli kovasti. Laskettua ei saatu selville vielä kun oli vaan varattu hyppyaika pikaselle ultralle että onko siellä jotain vai ei:) Hirvittää ku töissä pitäs ilmottaa asiasta ton mun kropan kunnon vuoksi että mun kantelut ja kovien tuntien yksinvejot loppu muutennii tähän. Meijän ravintolapäälikkö varmaan hyppii seinille... :O
 
Takaisin
Top