Kävitkö varhaisultrassa?

Neljästä ensimmäisestä kävin yksityisellä nyt viidennestä maltoin odottaa nt ultraan (jännitti ihan älyttömästi onko siellä ketään).
 
Varasin ajan varhaisultraan (18.3) kun olen malttamaton tietämään onko sielä ketään ja missä vaiheessa mennään. Vitsi ku malttais edes sinne asti ootella. Viikkoja pitäisi olla kasassa 6+4 toivottavasti sydän jo kuuluisi. :love017
 
Itse varasin ajan yksityiseltä varhaisultraa ja se ois tän kuun lopussa, viikkoja pitäs olla silloin 6+6 ja toivottavasti siellä jotain näkyisi :)

Oon tosi malttamaton ja ensimmäinen raskaus ois kans ni ihan mielenkiinnosta mennä ja jännittävää :)
 
Käytiin esikoisen kohdalla ja nyt on myös tälle päivälle varattu aika varhaisultraan. Jännittää mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään.
 
Kävin, koska en millään olisi malttanut odottaa tulevaan. Viikkojen varmistuksessa & halusin nähdä konkreettisesti sykkiikö pieni sydän :Heartred Sykkihän se siellä kovaa ja viikkoja olikin 1 enemmän.
 
Kävin ensimmäisen raskauden aikaan yksityisellä varhaisultrassa kun oli tunne ettei kaikki ole kunnossa. Alkio oli silloin 27vrk ja syke olisi pitänyt näkyä. Oikeassa paikassa oli ja kehittynyt suunnilleen viikkoihin vastaavaksi. Kunnallisen kautta hoitoalkuisena oli uä viikolla 8, jolloin todettiin kkm. Oli jäänyt tuohon kun sydämen olisi pitänyt alkaa lyödä. Onneksi en joutunut kantaa nt-ultraan asti ja tilanteen selvitä vasta silloin.

Nyt tässä odotuksessa kävin yksityisen kautta 5+4 kun tuli ruskeata suttua. Pelkäsin että oli mennyt kesken. Sydän löi pontevasti ja kaikki oli kunnossa. Neuvolassa 8+1 viikolla ei ollutkaan ultraa ja kävin vielä samana päivänä yksityisellä kun neuvola ei saanut sydänääniä kuulumaan dopplerilla tuolloin. Toki sanoi ettei välttämättä kuulu kun on niin pieni, mutta kkm kummitellessa takaraivossa, pelkäsin liiaksi että historia toistaa itseään.

Ultraus ei estä keskenmenoa, se tapahtuu jos on tapahtuakseen eikä sillä voi mitään. Mutta ainakin itse halusin tietää missä mennään, etten kanna kuollutta vauvaa 'turhaan'. En tiedä olisiko kkm tullut itsellään jossainvaiheessa pois, tyhjättiin lääkkeillä kun ei pas-lääkityksen lopettamisen jälkeen ollut reilussa viikossa tapahtunut mitään.
 
Kävin varhaisultrassa. Halusin varmistaa, että kaikki hyvin ja alkio on oikeassa paikassa. Ensin kohdussa ei näkynyt mitään ja olin ihan paniikissa, kun ultraaja rupesi etsimään alkiota sieltä. Ultraaja kuitenkin sanoi, että älähän vielä hätäile. Hetken kuluttua löytyi pieni alkio sykkeellä. :love7
 
Kävin varhaisultrassa. Halusin varmistaa, että kaikki hyvin ja alkio on oikeassa paikassa. Ensin kohdussa ei näkynyt mitään ja olin ihan paniikissa, kun ultraaja rupesi etsimään alkiota sieltä. Ultraaja kuitenkin sanoi, että älähän vielä hätäile. Hetken kuluttua löytyi pieni alkio sykkeellä. :love7
Missä kävit ja mikä rv?
 
Takaisin
Top