Käsityöt

Ihania käsitöitä olette tehneet! Minä haaveilin vielä ehtiväni ompelemaan, mutta aika alkaakin loppua. Ehkä ensi jouluksi lapsille ne itse tehdyt tonttuasut :D
 
Ihania käsitöitä olette tehneet! Minä haaveilin vielä ehtiväni ompelemaan, mutta aika alkaakin loppua. Ehkä ensi jouluksi lapsille ne itse tehdyt tonttuasut :D

Täällä sama. Unipesä piti tehdä, mut en tiiä jaksaako enää täss vaiheessa lähteä hötkyilemään kun ei tiedä kuinka kesken jää :D
 
a4982bb02ead3c73b69e63c354f8c898

Nyt lähti villatakkia tulemaan... lankana alesta ostettu Novita Niitty (pioni)
Joulun alla tein miehelle elämäni ekan pipon!
 
Vinkkejä mistä saisi valmiita miel. liimattavia housun paikkoja esikoisen collegehousuihin? Joskus myöhemmin voin alkaa väsään itse, mut just nyt ei kykene :)
 
Vinkkejä mistä saisi valmiita miel. liimattavia housun paikkoja esikoisen collegehousuihin? Joskus myöhemmin voin alkaa väsään itse, mut just nyt ei kykene :)

Eurokankaassa luulis olevan. Joskus oon nähnyt Tigerissa ja jostain suutareista löytyy myös. Yleensä isommissa marketeissa on jonkinlainen valikoima, mutta ongelma näissä mielestäni on, että valikoimat ovat aika suppeat, eikä koskaan varmuudella tiedä, että löytää juuri haluamansa.

Itse tykkään verkkokaupoista, kun silloin ei tarvitse juosta paikkojen perässä. Tässä esim. yksi kauppa:
https://www.ikastetiketti.fi/silitettavat-kangasmerkit
 
Takaisin
Top