Käsityöt

Mamssi: Oliks toi kangas tollasta valmiiks, vai teitkö ite noi kirjontakuviot kankaaseen? Oli kuinka vaan, se on superhiano !! :)
 
Voi ko ihana!! saisit mullekki tehä :wink onko sulla joku ohje tohon?

Mä tekisin näitä vielä muutaman mokoman jos vaan olis tarve :). Itellä meni 6m. kangasta tähän, mutta onneksi oli huokee 11€/m. Kattelin netistä että halvemmalla pääsin kuin jos olisin tilannut valmiin "tylsän" verhon. Ei ohjetta, muutakun lampunvarjostimesta otin sen metallirinkulan ja kankaat ompelin yhteen ja tein kujan ja pujotin sen rinkulaan ja sit katosta roikkumaan kierrekoukulla ja naruilla :). Hyvin simppeli tapaus. Pitsiverho on hyvä kun se ei pärköö, vaikka ei ompeliskaan alaosaa.
Muoks. Huiskin kysymykseen, kangas oli tuollaista, ei tarvinnut lisäillä mitään.
 
Voi kun ootte kaikkee ihanaa kerinnyt tehä! Mä en oo vielä aloittanut mut jos meille tulee tyttö, sitte kyllä tommonen katos täytyy saaha. On ylskähieno!!
 
Ja Mamssi noi seinäkoristeet on kans ihanat!!!

Ne on Ikeasta :) siel on muutenkin aika kattava valikoima kaikenlaisia hyvänhintaisia tarroja. Haluaisin sinne vielä raskaana raahautua mutta alkaa tuo LA olla jo aika lähellä. Rv 38+3 :) eikä jaksais kauheesti kävellä.
 
Sain tälläsen kivan viltin mummolta :) mummo ja sen äiti on virkannu tuon sillon, kun mun äiti on ollu pieni / tuloillaan eli on noin 45 vuotta vanha! Kuvassa näkyy mun järkyttävän huonosti pystyssä pysyvä reunapehmuste :grin

Enpäs saakkaan laitettua kuvaa koko viltistä, kun herjaa taas liian isoks tiedostoks :shifty:
 
Saaks rajattuu sitä kuvaa? Vai onko se sun kännykällä? Mä en nimittäin saa lisättyä mitään kuvaa kännyllä ilman et ensin rajaan ne.
 
^ rajasin nii paljo ku "pysty". Ei näkyny enää ees mun reunapehmustetta ja ei läheskää koko vilttiä :sad001 ja kännykällä koitin laittaa... ehkäpä kokeilen laittaa jossai välissä koneella, jos muistan :D
 
Helppo tapa pienentää kännykkäkuvat on ladata ne eka faceen (vaikka niin, että näkyy vain itselle) ja tallentaa sieltä takaisin puhelimeen. Kummasti pienenee koko. :wink
 
Sattu löytyyn eilen beigee pallokangasta kirpparilta, sain ommeltua vauvalle tyynyliinan. Beigestä pallokankaasta tein viirinauhan kehdon yläpuolelle ni sopii ny ku on tyynyliina samaa tyyliä :)
 
Takaisin
Top