Käsitöitä vauvalle

miuk

Seurustelun sensei
Syyskuunmammat 2015
Marrasmammat 2017
Löytyykös täältä muita käsitöistä innostuneita? :)
 
Mä ajattelin ruveta jossain vaiheessa neulomaan vauvalle tämmöistä neulehaalaripussia. Jossain sukupuolineutraalissa värissä, esimerkiks sinapinkeltaisena. :)
 

Liitteet

  • WP_20150105_002.jpg
    WP_20150105_002.jpg
    790.5 KB · Katsottu: 84
Eiköhän sitä aika paljon tuu neulottua, ainoo mikä estää saattaa olla lämmin kesä :D ikinä ei oo huvittanu pyöritellä hiostavia lankoja helteillä, joten sinänsä nää talvikuukaudet ja kevät on otollita aikaa käsitöille. Odottelen nyt ihan rauhassa ainakin varhaisultraan asti ennenkun alotan mitään projekteja
 
Joo, sama mulla Hemsku. Syksyllä kaivan innoissani kutimet esiin ja loppukeväästä hautaan ne kaapin perälle. :D
 
Kun ensimmäinen niin helpoin vaihtaa vaipat. Ja mummo ompelee petivehkeet vauvalle :) Voi nyt huvittais ommella vaikka ja mitä!
 
Mä tykkään ompelustakin, löytyy sekä ompelukone että saumuri. :)
 
Pitää tutkia itsekin löytyykö netistä, jos ei muuta niin kirjastosta lainata käsityölehtiä :)
 
Mä tässä vakaasti harkitsen toukkapussin tekemisen aloittamista. Harkitsen siis :rolleyes: kun tarttee innotua niin paljon että saa sen sitten myös valmiiksi. Ja ompelukoneeseen sain tuliaisena tänään uusia neuloja ja lankoja jos alkaisi unipussia vääntämään myös.
 
Sellanen lehti ku Ottobre on hyvä, siel on musta selkeät kaavat. Kirjastosta oon lainannut ja pari irtonumeroa ostanut..
 
Mäkin tykkään ommella vaikka mitä. Sainkin tänään ihan oman koneen niin pääsee heti huomenna sauhuamaan
 
Mä tykkäsin kutoa eli siis neuloa! Mutta mun ranteet poksu viimeks raskaana niin ettei pystyny ja sama alkoi jo nyt! Kädet puutuu ja tavarat tippuu.. pitää unohtaa puikkojenheilutukset. Ompelukonehommissa oon niin käsi...

Mutta tuun tänne ihaileen jos laitatte kuvia, mitä ootte tehny!
 
Mie oon pidempään jo tehnyt kaikennäköisiä käsitöitä tässä äitiyslomalla ja sit myynyt niitä :) eilen illalla väkertää virkkasin tuttinauhoja kun on kirppispöytä perjantaihin. Ruokalappuja, kuolalappuja, pipoja, kukkapantoja, tutti- ja tumppunauhoja, jääkaappimagneetteja, tabletteja, virkattuja pehmoleluja ja vaikka mitä. Just tein yhdelle esikoisen mammaryhmässä olevalle tilauksesta sellaisen Happypotamuksen :) se oli vekkuli kaveri! Pitäis alottaa itselleenkin tekemään sellainen.
 
Mä tykkäisin tehdä kaikenlaista käsin, mutta tuntuu ettei aika riitä ees esikoisen vaatteiden tekemiseen. Mutta ehkä mä jotain keksin. Ainakin teen loppuun ne jotka on jääny kesken jo esikoisen aikaan. :)
 
Ostin tänään vihreetä lankaa ja ajattelin tehdä pienet villasukat. Tosin sanoin miehelle kun tulin kotiin että "jos varhasultrassa on kaikki hyvin niin neulon sukat...tai taidan joka tapauksessa kuitenkin neuloa ne"
 
Neulominen, kutominen, ompeleminen... :smiley-bounce013 Tuo ensimmäinen sai neulotun peiton ja itse värkätyt laatikon reunukset ym. ym. Ja toiselle tietty kans pitää ruveta suunnitteleen vaikka mitä!
 
Aloitin tänään virkkaamaan isoäidinneliöistä tilkkupeittoa, jos vaikka saisin tälle tulokkaalle valmiiksi asti kun mulla on tapana jättää kaikki käsityöprojektit kesken :D
 
Takaisin
Top