Käsitöitä tekevät äidit

Hellioz

Silmät suurina ihmettelijä
Tuolla jonkun kuun ryhmässä oli oma keskusteluosionsa käsitöitä tekeville äideille, niin ajattelin tännekin avata vastaavan :) Saa jakaa ohjeita ja ideoita, antaa vinkkejä toisille ja kaikkea muuta aiheeseen liittyvää. 

Mulla on jo ensimmäiset sukat neulottuna (kasvunvaraa piti muistaa jättää, eihän nyt kesäkuussa tarvi villasukkia, paitsi jos on yhtä kylmä kesä kuin tänäkin vuonna :D ). Haaveilen myös ompelevani tulokkaalle kestovaippoja. Ja nyt kun tuli saumurikin hankittua, niin olisihan se kiva opetella sitä käyttämäänkin...
 
Minkä väristä teet? Mulla on kohtuu isot lankavarastot, mutta jotenkin tuntuu, että ne "unisex-värit" puuttuu. Tietty joku beige/valkoinen voisi olla kiva, mutta olisi kiva tehdä jotain värikästä :)


Edit: Niin ne ekat sukat oli vaaleanpunaiset. :D 
 
Ite en oo ikinä tehnyt mitään käsitöitä. Mummi on pitänyt huolet lapasista ja sukista :D kunhan tää raskaus etenee ja mummillekin kerron niin eiköhän sieltä sitten tule jos jonkin sorttista kudetta :) poikien värit tosiaan käy tytöille mut pojalle en kyllä tyttöjen väriä välttämättä pukis. Siis just joku v-pun yms :D
 
mä teen kans vähän kaikennäköisiä käsitöitä. pieni vauvan villhaalari on jo tehtynä - toki jo paljon ennen raskaaksi tuloa :D
Esikoiselle oon ommellu joitakin vaateita, niin nyt aattelin sitten alkaa ompelemaan myös tulevalle vauvalle jotain kivaa pientä ja värikästä :)
 jumpsuitteja varmaan teen runsain mitoin kun niitä on kiva pukea ja helppo tehdä :)
 
Mä olen innostunut ompelemaan taas. Kirpparilta löytynyt pinniksen suoja sai uuden kuosin ja kirppikseltä löytynyt vanha äitiyspakkauksen makuupussikin on päällystetty! Toinen vielä odottaa kaapissa, että kiva kangas löytyisi!
 
mä oon kans kova tekeen kaikkia käsitöitä nii aattelin et teen tumput ja sukat ja peittoakin olen aloittanut neulomalla :) kattoo nyt mitä kaikkee  sitä innostuu tekemään  :) 
 
Takaisin
Top