Kärsimätön vauvakuumeilija

Serenity

Silmät suurina ihmettelijä
Ollaan uusioperhe, elikkäs minulla 10v ja kohta 8v tytöt edellisestä liitosta. Miehenpuolikkaalla 4v tyttö ja 3v poika edellisestä. Ja nyt on molemmilla kauhea vauvakuume ja ollaan "yritetty" kait puolisen vuotta. Ja tiedetään toki että monet yrittää vuosia (siskoni mukaan lukien) ja miten pettymys sekä turhautuminen on pahempaa silloin.
Mut eipä silti...kyllä se välillä tässäkin osoitteessa turhauttaa kun ei tärppää.
Nyt kierto 32 ja psyykkaan itseäni menkkoihin. Kyllä ne sieltä kuitenkin tulee..
Ja kun ei kierto ole ollut mitä täsmällisin ikinä... 32-42 päivän vaihteluilla aikaisemmin.
Tuttava sanoi että on mahdollista että epäsäännöllinen kierto vaikeuttaa raskaaksi tulemista.
Ja kait kirjoitin tänne siksi kun kuitenkin kaipaa ryhmä tukea ja ei ihan kaikille tutuille haluis kailottaa että JOO YRITETÄÄN MUUTEN LASTA. Ei tarvitse sitten heidän uteluihin vastailla jatkossa jos ei tärppääkään..
 
juu ei munkaan tee mieli kailottaa yhtään kenellekään, että meillä on esikoisen yritystä takana vähän yli vuosi. teeskennellään vaan ihan kuin tarkoituksella haluamme viettää laatuaikaa kaksistaan ja että vauva on ehkä ajankohtainen vasta joskus vuosien päästä. tosiasia kuitenkin on, että aikamme yritettiin ja kun ei mitään alkanut tapahtua, mentiin lääkäriin. mulla on kans aika epäsäännöllinen kierto, johon ensi lääkkeeksi on nyt määrätty klomifeeni-ovulointilääkettä. toinen "klomikierto" nyt meneillään, ovis vissiin tuli ja meni joitain päiviä sitten. ja nyt vaan odotellaan - taas...
 
Mites ne teatterissa sanookaan onnea toivottaakseen...break a leg?
Pääsee itse helpommalla kun ei puhu "muille".
 
Jotenkin sen oman pettymyksen kanssa kykenee olemaan mutta sitten taas puoliskon pettymys päälle alkaa tuntuu jo pahemmalta..[&:]
 
Dodiih...perjantaina oli haamujen haamu testissä. Lauantaina haamu ja tänä aamuna selkeä plussa...Ja tulevat vanhemmat pöllämystyneitä... Meille tulee kuin tuleekin vauva...[:)] Pitää varmaan nipistää itseään ettei vaan olis unta..[8|]
 
Vauvakuumeilua vaiko eikö... en tiedä... lasta halunnut pitkään aina säännöllisesti välillä polttavammin välillä asia on enemmän "unohduksissa"
Tuossa puolitoista viikkoa sitten sain testiin "kukan" se oli sellanen musteläikkä kukka... ja siitähän paniikki syntyikin... onko viallinen olenko raskaana... mitä tämä on???
Noh nyt enemmän ja vähemmän onnellisesti odottaen esikoista...
Alku järkytyksestä ja shokista alkaa hiljalleen toipua... ja ylitarkkaavaisena tutkii kaikkia oloja onko tämä normaalia entä tämä... menenkö rikki vai enkö mene... mutta SAIRAS en suostu olemaan...
Nyt jos kaikki menee hyvin niin toukokuun lopulla saadaan oma öttiäinen kotiin ;)
 
mua ärsyttää niin suummattomasti kun heti udellaan vauvatoiveista kun pidät pientä lasta sylissä tai leikit sen kanssa. yritetty kanssa olla 'varovaisia' toivon kertomisesta ja näyttämisestä. kun jospa ei voidakaan saada...
 
Takaisin
Top