Jyväskylän mammat/lähiseutu

iitu90

Näppärä viestien naputtelija
Hei, tein nyt ihan oman ketjun meille jyväskylässä asustaville/lähiseutulaisille. Aatelin et ois kiva ihan livenäkin nähdä ja turista muiden kanssa kahvi/tee kupposen äärellä.

Odotan toista lastani (esikoistyttö huhtikuussa 2013). Olen itse -90 syntynyt eli täytän 26 loppuvuodesta.
Itse tosiaan muutanut Jyväskylään 2009 vuoden lopulla, eikä itsellä ainakaan liikaa "tyttö"kavereita tai mammaseuraa ole!

Oisko muita kiinnostuneita?
 
Mä en ole Jyväskylästä, vaan Jämsästä... En tiedä josko musta kaffiseuraa saa, mutta ainakin kokemuksia/vinkkejä/tarinoita hyvistä paikallisista liikkeistä tms. voidaan jakaa!
 
Täällä kans Jkl:ssä asuva tuleva mamma :) just kattelin keskusairaalan sivuja, ei enää järjestetä synnytysvalmennusta paikan päällä vaan sairaalan sivuilla on synnytysvalmennusvideot! :O
 
Oikeasti! Haha! Sepäs onkin sitten mukavaa, jos vaikka tulee jotain kysyttävää tai haluaisi muuten jutella kätilön kanssa kasvotusten...
 
Niinpä.. odotin innolla että pääsen synnytysvalmennukseen paikan päälle mut tammikuun lopus järkättiin vissii viimeinen valmennus..
 
Höhöö, eikö neuvolasta osattais suunnata et sais kunnon synnytysvalmennusta?
Itse sain jonkinäköistä esikoista odotellessa, mut eipä tuo paljon auttanut itse synnytyksessä kun lähinnä sitten syntymän jälkeiseen aikaan.
 
Takaisin
Top