Jyväskylän mammamiitit

Milloinkas ihmisillä olis halua nähäillä?
Ja missä päin Jonna asustelee?

basura
asusti Halssilassa, vai muistanko väärin. :D Itse asustan kuokkalanpellolla.
Itselle sopii aika lailla millo vaan viikolla. :) Päiväseltään ehkä mieluiten niin saa pienen päikkäreille vaunuihin samalla. :)
 
ens viikolla kenties? ellen sais tätiä seuraneidiks jkl houkuteltua.. mutta tähän tietoon ens vko ois kiva ja just joku aamupvä.. kaupungissa vois kahvitella?
 
Mulle kävis oikeestaan vaan tiistai ensi viikolla. Kun keskiviikkona on neuvola päivällä ja torstaina mie lähen kotipuoleen viikonlopuksi yökylään. :)
Miltäs se tiistai kuulostaa?
 
meillä taas neuvola on ti päivällä : / pitäskö katsoa sit seuraavaa viikkoa? meillekin tulee se rokotushirviö sillon ti niin tiiä mitä jälkioireita se kehittää...
 
Joo melkein vois olla sitten  se seuraava viikko parempi. Suunnitellaan ens viikolla lisää että minä päivänä. :)
 
Me asustellaan Palokassa. Joo meillekkin sopii paremmin sit seuraava viikko vasta ku ens viikolla on muuttto uuteen kotiin. :) Ja aamupäivä ja kaupunki käy hyvin meillekkin.
 
mites mammoilla ens viikko on suunniteltu? Tässä loppu viikosta meillä vähän ohjelmaa mutta alku viikosta pitäiskö koittaa nähdä jossain? Mulla ei tainut mitää olla sille viikolle suunnitteella niin käy melkein millon vaan.
 
Ensi viikolla tiistaina ja perjantaina on ohjelmaa mutta muuten ensi viikko käy. Ehdottakaa jotain päivää. :)
 
Maanantai käy hyvin. Mones aikaan olis hyvä? Puolenpäivän aikaan(12.00)?
 
maanantai klo 12 ois mulle ainakin oikein sopiva :) vähän tietysti semmonen liukuva 12 jos tuleekin jotain ongelmia lähdön kanssa mutta klo 12  + - 15min? Ootteko mitä kahvilaa käyttänyt? Mä oon pressoa suosinut hyvien loossien ja lasten puolen pöytien takia (loossit on hyviä piilopöytiä ja lastenpuolella on vaan perhe ihmisiä jotka luulis tietävän mitä imetys on :p jos tuo suostu ees syömään enää..ärrimurri..) mutta jos teillä on jotain vaihtelevampia imetysystävällisiä kahviloita tiedossa niin oon kyllä ihan innokas testaamaan!
 
Joo Presso käy hyvin, kun en ainakaan tiiä mitään muuta mammoille käypää paikkaa. :)
Nähään huomenna siellä! :)

Pelottaa vaan että miten syömisten kanssa onnistuu kun typy on vetänyt koko vlopun jäätäviä rintaraivareita. Noh sitten huuetaan. :)
 
Joo huomenna pressossa klo 12! Meillä onneks rupee toi tissilakko helpottaa..oli se kyllä aika moista. mut hyvin siellä mahtuu huutamaan :) jos saadaan oikeen trio aikaseks :D
 
Olipas oikein kiva nähä tänään! Joku kerta uusiksi ehottomasti! :)
Selvittiinkö Jonnalla siivous urakasta?
 
kivaa oli! nähdään uudestaankin! Voi jukra ku Roopella on isukille asiaa ku sai kavereita...ostin muuten ne aurinkolasit 18,90e baby stylestä..ei ees ollu niin urpon näköset ku aattelin :) renkaat maksaa kuulemma joku 105e jos ne ees kävis vaunuihin ja halvimmat uudet vaunut 199e niin jätin ostamatta :) jos vaikka vekaratorilla kävis ostaa uudet vanhat rattaat halvemmalla :p
 
Takaisin
Top