Jouluntaikaa 2011

Heh, vai iski se Hennasin miehelle jo uus vauvakuume! :) Niin ja älä sure, en usko, että tuo ylläpito meitä täältä hennoisi pois potkia! Vannotettiin ton pulinakilpailun alussa Maarisen kanssa Miramadia-adminia, että meidän ketjua ei saa sitten katkaista, koska me viihdytään täällä! Hän silloin jo sanoi, että ei näitä aktiivisia pulinapinoja olla poistamassa, ja että meidän LA:han tulee aina ja ikuisesti just näiden yhden vuoskerran ipanoiden suhteen olemaan siinä joulu09-tienoilla!

Ja kiitokset Hennas ja Pranis onnitteluista, mutta mulla oli siis jo eilen (29.pvä) synttärit ja Joonalla nyt tänään. Juhlat oli, kakussa oli maksamakkaraa ja hiekkaa! (Eli sitä tiramisu-kermamössöä ja päällä hienoksi autiomaa/Syylari City -hiekaksi jauhettuja piparkakkuja). Oli hyvää, vaikka ulkonäkö ei ollutkaan ihan just tasan sellainen, kuin oisin halunnut!

Pranametri, mun mielestä on hienoa, että annoit Valon kuitenkin tollain turvallisesti saada sen kokemuksen, että aina hänkään ei voi lähteä juoksemaan ihan miten sattuu - en usko, että se siitä mitään "äiti hylkää" traumoja sai, koska se kuitenkin kuuli sut ja tiesi missä olet. Hänen itse täytyi vain oppia, että kauppa ei ole mikään hippaleikkipaikka.

Oijjoi, noin se leikki-ikä iski sitten siihen Starletin perheen isäntäväkeen myös! Heh, voin kuvitella mielessäni raavaan miehen ja pienen tytöntylleröisen, jotka sohvalla uutta piirtotaulua ihastelee! Mulla oli sellainen muuten myös lapsena, se oli aika kiva! Tajusko teillä tyttönen sen idean, kumittamisineen kaikkineen? Se vois olla näppärä autoon!
 
Jos mä nyt vielä ainaski kertaalleen tälle vuodelle tulisin... Ystävämme Maarinen laittoi tekstaria, että heillä se vuosi vaihtuu edelleen sähköittä, kynttiläillallinen nro 6 menossa. Kiitteli kovasti yhteisestä vuodesta ja jaetuista kokemuksista.

Me keitellään tässä kaffet ja sitten parin tunnin sisään lähdetään ihmettelemään tota pakkaselle vaipunutta ulkoilmaa. Jotain ihan kepoista valkoista höttöä erottaa tuolta hiekan seasta, mutta ei sitä lumeks oikein voi sanoa! Rakettejakin isi kävi Joonalle hakemassa, katsotaan, mitä tuo laps tuumaa. Viime vuonna ei ainakaan suuremmin niistä välittänyt, taisipa enempi pelätä...
 
Takaisin
Top