Joulukuun mammat 2015

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2015' aloitti Esma, 22 maalis 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Nyt myös nuoremmalla joulukuisella on nimi :Heartred Ollaan tyytyväisiä sekä nimeen että kummeihin ja kastajaisetkin menivät mukavasti. Ihanaa, että synttärikausi, joulu, synnytys, uusi vuosi ja kastajaiset on ohi ja nyt voi relata taas ens joulukuuhun asti.
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Tytsy kiva kuulla että juhlat meni kivasti :)
    Meillä osalla lapsilla aika yleinen nimi, sillon kun ne annettiin niin oli harvinaisempi mut olikin nousussa:eek: mut väliä tuolla, meidän mielestä lapsilla on kauniit nimet ja ei heitä ole tässä kämpässä kun 1 per nimi:wink
    Hiihtoloma lusittu ja arki taas palailemassa... olipa ihanaa kun ei ollut kiirus minnekään! Kesää odottaessa:wink
  3. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Ja onpa sitten nimi kiva monen muunkin mielestä kuin vain meidän :D

Mä niin ootan että tuo jää sulaisi teiltä ja poluilta että voisi pistää vauvan vaan reppuun ja lähteä kävelylle koiran kanssa tai hakeen esikoista. Nyt kun se on vielä sopivan kevyt kannettavaksi.

Isompi joulukuinen on alkanut kiljuun ja huutaan kaiken asiansa ja kerään huomiota. Hieman korvat koetuksella. Ei olla vielä onnistuttu karsiin tätä ärsyttävää tapaa pois. Muutenkin ärsyttävä mä haluun -kinuaja aika usein. Jos ei olis oma, pitäisin aika rasittavana ja huonosti kasvatettuna kakarana. Kasvaapa taas ymmärrys muita vanhempia kohtaan. :)
  4. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Kai se pitää sittenkin ostaa seisomalauta 3 veelle. Suosituksia? Meidän Smileihin ei kai käy kuin Bumprider tai BuggyBoard Max. Kenelläkään näistä kokemusta? Entä onko semmoisesta satulatuolista paljon hyötyä vai enemmän haittaa kun on tiellä?
  5. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Meillä on buggy bord mini, lumessa ja paksussa loskassa ei liiku (liikkuuko mikään?) muuten ei oo ollut mitään valitettavaa :wink
  6. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Satulallisista en tiiä...meillä nää joko kävelee tai seisoo:)
  7. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Onko se mini tosi mini vai onko kaivannut isompaa? Osuuko jalat kun kävelee rattaiden perässä?
  8. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Toi on kyl tosi hyvä! Sannin molemmat jalat mahtuu lauda päälle ilman ongelmia ja ”hukkatilaakin” jää sem verta että laudan päällä voi steppailla:wink
    Mä oon itse sen verta lyhyt (159) että mun jalat ei osu lautaan mut miehen jalat osuu (178cm)... eikä se mitenkään kummallisesti harpo vaan ihan normaalisti kävelee :wink
    Klo on 0.30 ja niin sitä vaan hereillä möllötetään kun sisu eri mieltä nukkumis asioista :sad001
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  9. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Alkaa toi mini houkutella. Vielä yks kysymys: Kulkeeko se hiekkatiellä / hiekkaisella kävelytiellä ok, vaikka on pienemmät renkaat? Semmoista kun varmaan olis suurin osa käytöstä (päiväkotiin ja takas).
  10. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Kyllä kulkee:) jos on pehmoinen alusta niin kulkee silti vaikkakin hiukan raskaammin mutta ei mitenkään liian raskaasti :wink suosittelen!
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. WopWop. Tuttu foorumilla

Siis voi paska suoraan sanottuna. Tänää soitti neuvolasta että radi jälleen.. eiku taas pistämään miljoona kertaa. Että voiki turhauttaa nii hemmetisti!!! :sad001((
  12. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Wopwop, voihan kurjuus :sad001 Toivottavasti saisit pidettyä arvot hyvinä ihan ruokavaliolla. Ärsyttävää miettiä syömisiäni koko ajan :sad001 Mutta pysyypä samalla linjat kunnossa :)

Hyvää naistenpäivää kaikille!
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Voi hitsi Wopwop! Toivottavasti pääsisit helpolla sokereiden kanssa:Heartred
    Mut niinku tytsy tossa sanoikin niin linjat pysyy kunnossa kun saa mättää mitä haluais:wink
    Meill sisu oppi pyörähtämään mahalleen viime viikolla:) vielä kun sais tän syömään soseita niin vois hyvillä mielin mennä synnärin kasvukontroliin parin viikon päästä:wink
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. WopWop. Tuttu foorumilla

Tottahan tuokin! :D no ei onneks ois pitkä aika enään kesäkuuhun ja tosiaan toivotaaan että ruokavaliolla saan sokerit pysyyn kurissa :)
    • Optimistinen Optimistinen x 1

Jaa tämä sivu