Joulukuun jutustelut

ejams

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kesäkuun äidit 2019
Huhtikuiset 2021
Tänne voidaan kirjoitella yleisiä kuulumisia, jotka ei oikein muualle sovi!
 
Kiva! Mä kärsin taas migreenistä. Harvase päivä alkanu olemaan.
 
Ihana juttu Pähkinä :)

Niemja, kurjaa että on :sad001 mulla ei oo kuukauteen ollu, normaalisti 1-3 krt viikossa. Aina raskausaikana helpompaa..
 
Joo, mulla toisinpäin.. Raskausaikana aina pahenee. Mä en oo vieläkää saanu kuulumaan sydänääniä ja nyt jo 12+2 :sad001 onneks tänään on neuvola ja ultra.
 
Niemja mulla myös migreeni pahenee raskausaikana :sad001 nyt on ollut jo lukuisia kertoja, vaikka viikkoja vasta 10+3. Tsemppiä ultraan :Heartred
 
Kiitos:Heartred Joo, mulla oli kiinnittymisen hetkellä pahin migreeni koskaa, ja siitä lähtien tasasesti monta kertaa viikos.
 
Huomenna lääkäri näistä vattakivuista, pitää toivoa että selviäis syy. Onneks tänään kuulin kuitenkin sydänäänet niin vähän rauhoitti mieltä.
 
Mää olin viime viikolla glaukoomatutkimuksissa, kun silmänpaineet oli koholla iriitin jälkeen. Tänään sit huomasin kannasta, että jotain raja-arvoisia tuloksia oli ja 3 kk:n päästä uudelleen tutkimuksiin. Oli vaan siellä aikamoista lääketiedejargonia, toivottavasti lääkärin lähettämässä kirjeessä on sit tarkemmin. Jos glaukooma napsahtaa, niin se on sitten loppuelämän ajan päivittäistä silmätippojen laittoa, ettei sokeudu.

Ja jottei päivä suinkaan paremmaksi pääsisi, tultiin viikonlopuksi anoppiaan ja voin kertoa, ei oikein meidän persoonat appivanhempien kanssa synkkaa. Mites muiden viikonloppu on lähteny käyntiin?
 
Mä valvon vielä yhden yön ja sitte aamulla lähdetään anoppilaan ja mun vanhemmille, sunnuntaina Helsinkiin ja maanantaina kahdestaan laivalle:Heartred

Tsemppiä viikonloppuun ejams! Toivottavasti jatkotutkimuksista ei tuu mitää.
 
Ejams en mäkään tule anopin kanssa toimeen. Anoppi on äärimmäisen haastava ja epävakaa tapaus.. järjestää kohtauksia milloin missäkin. Kovasti tsemppiä! :Heartred
 
Äh, ei ollu VTI, joten ei mitään tietoa mikä kivut aiheuttaa :sad001 ahdistaa ku pelkään pahinta koko ajan.
 
Ei onneks jatkuvia, välillä tulee enempi ja välillä ei mitään. Kunnon menkkajomoa, välillä pistävää, koko alamaha ja sivut.
 
Ikävää niemja. Aikovatko vielä tutkia?
 
Neuvolalääkäri vasta 20.12, muusta ei tietoa. Mennään maanantaina laivalle, aattelin jos torstaille tai perjantaille ottais neuvolan.
 
Jeij, joulun kunniaksi ensin lapsi sairastu mahatautiin ja nyt on mun vuoro ollu. Onneksi päässy vähällä (vielä) ja poikakin tuntuu olevan jo täysin terveiden kirjoissa, mitä nyt ruoka ei vieläkään oikein maistu. Katotaan, et osuuko arpaonni myös miehen kohdalle. Onneksi tässä nyt on vielä monta päivää jouluun ja vietetään se muutenkin kotona kolmistaan, eli ei haittaa, vaikka valmistelut ois vaan sinne päin. Ja kuusi sentään on jo pystyssä, mitä sitä oikein muuta tartteekaan. Mites muut, onko kova joulustressi päällä?
 

Liitteet

  • 1545322584025.jpg
    1545322584025.jpg
    66.7 KB · Katsottu: 22
Takaisin
Top