Joulukuun jutustelut

Nyt se taas iski, nimittäin epätoivo. Jotenkin Np-ultrasta on jo niin kauan, ettei meinaa mieli uskoa, että masussa on edelleen kaikki hyvin ja taas toisaalta seuraavaan neuvolakertaan on niin pitkä aika, ettei meinaa jaksaa odottaa. Tekis mieli tilata se doppleri kotiin, mutta tekeekö se vaan musta enemmän hermoraunion? Olotila on jo melkein normaali, ainakin näin lomalla kun oon. Väsymystä ei ole enää juurikaan havaittavissa ja ällötyskin on aikalailla hävinnyt. Herkkuja ei juurikaan tee mieli, mutta ruoka maistuu jo ihan hyvin. Voi että voi olla ärsyttävää tämä epätietoisuus!
 
Me myös kerrottiin jouluna sukulaisille osalle tarkotuksella ja yks vaan kysyä möläytti joulupöydässä ja hiljeni tyystin kun myönsin asian. Tarkotuksena on et sanon jos kysytään ei tätä vatsaa kauan pysty peittämään vaan lihoamisella nyt menossa 13+0
 
Avea80 soita neuvolaan ja pyydä ylimääränen käynti sydänäänien kuunteluun. Meillä ainakin pääsee aina johonkin väliin, jos siltä tuntuu.. sillä saa mielen jo rauhoitettua kummasti. Mä soitin viime raskauden aikana ja kyllä se helpotti omaa oloa.
 
Avea80, nyt alkuvaiheessa mä luulen että mä olisin enemmän paniikissa sen kotidopplerin kanssa, jos en onnistuisi saamaan sydänääniä kuuluviin.... ehkä sitten myöhemmin se voisi olla mukava, kun melko varmasti löytäisi sydänäänet jos sellaiset kuuluvissa olisi. Mutta nyt kun niitä ei välttämättä vielä saa kuulumaan vaikka ne onkin, niin... mä panikoisin aivan taatusti!
 
Martuti, mä luulen että mäkin olisin ihan paniikissa jos ja kun en ite saisi ääniä heti kuuluviin. Ehkä tosiaan sitten myöhemmin kun niitä on eka neuvolassa kuunneltu, niin voisi tilata tuon, jos siinä vaiheessa vielä koen sen tarpeelliseksi. :)

Mä päätin nyt taas lopettaa murehtimisen, koska ällötysoireet väsyneen iski kuin salama kirkkaalta taivaalta kahden aikaan. Mieskin tuli töistä kotiin enkä enää ehdi niin murehtia ja ajatella asiaa. Tämän takia nämä lomapäivät on rasittavia, kun ehtii liikaa murehtia ja kuulostella omaa oloaan ja kehoaan. Mä vaan niin jo odotan, että alkaisi liikkeet tuntua, vaikka uskon siihen menevän vielä useamman viikon aikaa. :)
 
Mulla kanssa nyt viikon-parin sisällä masu alkanut pyöristymään raskausmasuksi, mutta ei se nyt mikään todella selkeä vielä silti ole. Tänään tasan rv 14.
 
Takaisin
Top