Joulukuun jorinat! :)

Onpas täällä hiljasta!! Eipä oo itteekä huvittanu paljo kirjotella ku tää uus juttu on niin hämärä! No, parempi vaan tottua, tuskin ne siihen vanhaan enää palaa :(

Jee, ens viikolla sit on jo joulu!!! Vähän hienoo, aattelin tytölle antaa vähä laatikoita sun muuta, ja ostin sille omaa possua ku kinkku ois liian suolasta. Voi olla että lahjapaperit kiinnostaa enemmän kun ite lahjat!

Melkosen rapsakka ilma, ei oo paljo tullu lenkkeiltyä tai muutenka oltua pihalla. Laskis siihen -10, se ois viä ihan siedettävää!!
 
Mä oon kans käyny kurkkii tänne mut epäilen et porukka ei kirjota tänne enää paljoa ku on tää uus sovellus?? ei mua ainakaan huvita ku tää on niin epäselvä:( pitäskö siirtyy turisee tonne facebookkiin kokonaan vai perustaa joku oma secret foorumi esim kaksplussaan?
 
aika hiljasta joo täällä. mä en päässy parina viime päivänä edes kirjautumaan et olisin voinu kirjoitella. miltsu on ollu kipeä ja on vieläkin. Yks yö meni tosi vähillä unilla itse kullakin mut nyt viime yö saatiin taas nukkua paremmin. Miltsukin nukkui vaikka aika pahasti rohisikin hengitys kun limaa on. ja yskittää. tänään ei ole ollu kuumetta. 
mut toivotaan et menis nyt ohi ihan ilman mitään pahempia tulehduksia ja lääkärikäyntejä.

siihen vanhaan ehti kyllä niin tottua et tämä uus vaan pelkästään ärsyttää. Ja varmaan tämä uusi aiheuttaa sen että ne ketkä vaan hyvin harvoin kitjoittelee tänne niin tippuu pois. Ja sitten tämä keskustelu kuihtuu ihan täysin. Mietin kans samaa mitä Minto et olisko se facebookki hyvä vaihtoehto...
 
Moikka moi!

Toivottavasti tää nyt toimis..

ihan super outo tää on !

Onkohan toi ihan oikea paikka kirjoittaa tänne viestit tuo "KIRJOITA VASTAUS"??

Viimeks se ainaki tökki..katotaan tuleeko tää viesti tällä kertaa..



Ääh,mistä aloittais.



Meillä ollaan onneksi jo tervehdytty.Käsi alkaa olla suht kunnossa..pikkasen painopiste on vasemmalla kun poika konttaa..mut kyl se siitä :)



Mitäköhän oon viimeks tänne kirjoittanu.

¨Mä kans liputan sen jonku toisen paikan puolesta..kertokaa ihmeessä kun keksitte jonku toisen foorumin tai fb tms..





 
Mä voisin vaiks kannattaa sitä facen palstaa...
Nyppii tää uusittu foorumi.

Käyny oon vilkuilemassa, että onko tänne jotain kirjotettu, mut en sit ol jaksanu ite alkaa kirjotteleen mitään.

Aava yrittää aina välillä astua pari askelta, kurottaa pöytään päin tai jotain muuta :)
Kovasti kävelee ku pitää toisella kädellä mun sormesta kiinni.

6 hammasta on jo suukissa pikkuisella. Kovasti pölisee myös omiaan. ättää ja äittää välillä hokee.
Jätin Aavan hoitoon vanhemmille yks päivä ja ku menin hakemaan, niin likka istuu keskellä lattiaa ja huutaa hymyissä suin "äi ättä".

Joo, joulupaketteja täällä tehny.. Hedelmäkakkuja ja suklaita. Tarttis viäl koristella ne ja pakata. Niin se Joulukin vaan lähestyy
 
Niinpä, pitäskö perustaa naamakirjaan joku salanen ryhmä tms? Sillai et tekis eka galluppia kekkä siä haluis kirjotella ja si kutsua ne vaan siihen messiin? Tai johki muulle foorumille? Tää on ihan pimeen ärsyttävä, mä en ainaka osaa mennä viimeseen viestiin ni joutuu aina selaan alusta, ja kun jättää eri aiheiden väliin yhen tyhjän rivin, ni tässä näyttää kun siinä ois viis senttiä tyhjää! Ja viäki toi näyttää et tammikuu 2010 ei oo uusia viestejä. Blääh!!

Jouluun 10 päivää, IHANAA!!!!
 
FB on hyvä ku kaikki sitä kuitenki käyttää muutenkin.
Tietääks joku onks siellä sellasia keskustelulle parempia mestoja vai onks ne vaan noi GROUPit?
 
Heipä hei!

Olemme siirtäneet yhteistuumin keskustelua facebookin puolelle.
Ne joita  ei ole liitetty keskusteluun (en tiedä kaikkien nimiä) ja haluaa siihen mukaan, niin laittaa mulle privaviestiä täällä vaussa ja lisään sitten omaan kaveriluetteloon ja sitä kautta keskusteluun.

Keskustelu on salainen, joten sitä ei löydä muut :)

Iloista joulun odotusta!
 
Takaisin
Top