Joulukuun jorinat

Miksipäs ei :)
Ihan yleistä höpinää näissä kuukausiketjuissa yleensä on..
 
Joko te, jotka olette ajatelleet pitää raskauden salassa mahd pitkään, alkaneet pohtimaan suunnitelmia kuinka salata raskaus joulupyhien aikaan?

Maksalaatikko on mun herkku ja sit tietenkin viinit, että saa nähä paljastunko :rolleyes:
 
Huomasin tuossa firman pikkujouluissa että hyvä tapa välttää kysymykset juomattomuudesta oli vitsailla ja naureskella ”oon raskaana”. :grin Sen jälkeen sai naurut eikä kukaan enää ainakaan kysyny mitään...
 
Sitä tuntuu olevan suurennuslasin alla, kun esikoinen tosiaan on sen vuoden ikäinen ja paljon kysellään, et milloin tulee sisaruksia. Sitte sitä mahaa tuijotellaan sun muuta, vaikka ihan suklaalla sitä oltiin kasvateltu viime viikkoihin asti :happy:
 
En ees yritä salata jouluna porukoilta, kun isä tuppaa arvaamaan aina :'D toivon vaan et ehtis sen ultran käydä ennen joulua.

Jos juomisesta pitää kieltäytyä, niin aina voi vedota ab-kuuriin. Uteliaimmille vielä voi sanoa et naistenvaivoihin (esim flagyl aiheuttaa antabusreagtion alkoholin kanssa), luulis kysymykset loppuvan :p tai sitten ostaa alkoholitonta viiniä/olutta ja itselle kaataa sitä vaivihkaa :)
Itse oon turvautunut esim brewdogin nanny stateen (ei heti pullosta arvaa et on alkoholiton + paljon parempaa kun perus alkoholittomat)
 
Mulla oli viime lauantaina pikkujoulut ja ostin alkoholittoman viinin Alkosta. Hyvin meni läpi ja siihen vielä päälle Crowmoor, jonka olin täyttänyt vedellä :hilarious: Hauskaa oli! Mun vanhemmat tietää, joten jouluna ei tarvitse onneksi keksiä verukkeita.
 
Mulla kans ongelmana raskauden utelu lähinnä työpaikalla, jonne palaan vanhenpainvapaalta joulua ennen. Raskauden jälkeen jäänyt vatsan seudulle ylimääräistä, joten tuijotuksia ja uteluita tulisi vaikka en olisikaan raskaana. Lähipiiri ei kehtaa kysellä :)

Viime raskaudessa jouduin olemaan sairauslomalla aika aikaisessa vaiheessa voimakkaan pahoinvoinnin vuoksi. Töissä hyvin hankala juosta oksentamaan :) . Joten joudun saikkulappuja viemään mistä diagnoosi näkyy....
 
Niin siis mie perustin tän ketjun oikeestaan sitä varten, että saadaan höpistä 30 viestin verran niitä näitä, että saadaan sit oma salainen ryhmä ja päästään sinne. Siellä se riemu vasta repeää, ainaki esikoista odottaessa kävi niin. :D
 
No hyvä tietää eli pistän nyt sit kirjotellen :-D On tää kyllä jännittävää aikaa mitä elellään. Kun en itse ole koskaan ollut raskaana aiemmin, niin en oo tullut ees ajatelleeks kuinka ne raskaana olevat miettii ja jännittää raskauden etenemistä. Itselle ylipäätään tuo raskaaksi tulemisen yrittäminen oli jo aivan uusi maailma, kun se ei tullut helpoimman kautta.
 
Tää on se juttu mikä muakin jännittää/ahdistaa ehkä eniten just nyt. Pelkän neuvola ajan varaaminenkin kesken työpäivän oli kyllä sellasta salailua. Että mites sitte pikkujoulut, joulu ja uusivuosi Ollaan kuitenkin ajateltu että yritetään pitää tää raskaus salaisuutena mahdollisimman pitkään. Katotaan miten onnistuu, oon niin huono valehtelemaan.
 
No hyvä tietää eli pistän nyt sit kirjotellen :-D On tää kyllä jännittävää aikaa mitä elellään. Kun en itse ole koskaan ollut raskaana aiemmin, niin en oo tullut ees ajatelleeks kuinka ne raskaana olevat miettii ja jännittää raskauden etenemistä. Itselle ylipäätään tuo raskaaksi tulemisen yrittäminen oli jo aivan uusi maailma, kun se ei tullut helpoimman kautta.

Mulla on kans uus juttu tämä, että mitä kaikkea raskaana olevan ihmisen päässä liikkuu. Ihmetyttää tämä huolen ja pelon määrä. Kai se johtuu siitä kun tämä on niin tärkeä asia ja sitä lasta sitten rakastaa enemmän kuin voi edes käsittää
 
Ja huolen määrä ei ainakaan itellä ole vähentynyt tässä toisessa raskaudessa, päin vastoin lisääntynyt. :-D
 
Mulla on jouluruuista ainut mitä en voi syödä niin graavilohi :arghh: toinen jouluputkeen, en kestä. Ja se on vielä semmonen mitä voisin aivan kamalat määrät syödä :hilarious: Ei tullut mieleenkään, että miten mä saan raskauden piiloteltua joulun yli. Kun kaikki tietää että kalauppoaa ja nyt pitää keksiä jotain fiksua etttei kukaan tajua :joyful:
 
Mulla on jouluruuista ainut mitä en voi syödä niin graavilohi :arghh: toinen jouluputkeen, en kestä. Ja se on vielä semmonen mitä voisin aivan kamalat määrät syödä :hilarious: Ei tullut mieleenkään, että miten mä saan raskauden piiloteltua joulun yli. Kun kaikki tietää että kalauppoaa ja nyt pitää keksiä jotain fiksua etttei kukaan tajua :joyful:
Meän täytyy miettiä tää nyt yhessä. :D
 
Tai hurahtaa lämminsavuloheen :p
 
Takaisin
Top