Joulukuun jorinat :)

Huomaan salaa toivovani raskautta... Yritystä ei, mutta eipä se niin kauheetakaan olisi jos olisin. Totesin tämän taas Kianan uutisten jälkeen...Onnittelut!

Kyllä voi pienellä ihmisellä olla monien ilmeiden kasvot. Irvistys-muikistus-hymyily. Silleen että nenä menee sikkuraan ja hampaat hieman pilkistää. Ja tätä toteutetaan aina kaupan kassalla, yrittää kait alennuksia kalastella :D Ja sit meillä "hyperventiloidaan", ihan vaan huvikseen :)

Ja on se halaaminen niin ihanaa, sormilla niskavilloista kiinni ja rutistetaan. Ja taitaapa tuo yrittää pussata, suu auki ja poskeen, leukaan tms kiinni...

Ihanaa, viime yönä herättiin vain 2kertaa, ja jälkimmäisen jälkeen nukuttiin yli 4tuntia aamuun, ja herättiin höpisten, ei huutaen.
 
Moikka vaan kaikille teille(kin) jotka etten huhtimammojen faceryhmään kuulu!
kaivoin vihdoin VAU-tunnukseni naftaliinista ja kävin kurkkimassa mitä tänne kuuluu :)

ja sellaista pientä vauvakuumeilua täälläkin... siis minulla jolla ei ole KOSKAAN ollut vauvakuumetta.

Vesimelonille ja Severille terkkuja!! Välillä olen miettinyt että mitä teille nyt kuuluu, toivonmukaan Seven refluksi/allergiat ovat helpottaneet edes hitusen!
 
Vastaan nyt tähän vaikka joulukuu ohi! Kiitos terkuista ja takas sinne, kaikille huhtikuun feissarityypeille paljon terveisiä jos joku/kuka tahansa tän sattuu lukeen....
Päivittelin mun ja Severin kuulumisia tonne tammikuun jorinoihin, hyvää meille kuuluu! Mut nyt on ollu pitkään sellasta melko seesteistä aikaa ja tosiaan liikkuminen edenny hienosti ja poika on tosi nauravainen. Uusia ruokia ei olla löydetty ja lääkitys menee edelleen, mut oireet on nyt aika vähäsiä ja neocaten syötöt ei ole enää taistelua. Siinä tiiviisti.
 
Takaisin
Top