Joulukuu ja joulun hössötykset!

Hei susan!

Meillä vietetään joulua kotona oman perheen kesken, koska mummolat ovat melko kaukana.Oikea kuusi pitää olla ja leivinuunissa paistetaan jokin kalkkunarulla ainakin. 7-v. tyttöni halusi eilen tietää totuuden joulupukista! Kerroin, että varajoulupukkeja käy kodeissa, kun korvatunturin pukki ei kaikkialle ehdi... Tyttö sanoi, että kerropas totuus lahjoista! Joten taitaa olla itse jo totuudesta selvillä... Meillä tytöt ovat halunneet leipoa piparit ja tortut. Minun pitää vaan avustaa paistamisessa. Lahjoja en ole vielä hankkinut. Tänä vuonna ahdistaa se, kun äitiyspäiväraha (ja lapsilisät) maksetaan 23.12!! Ja yllätys yllätys miehen palkasta olikin mennyt 40% veroa. Joko luottokortti käyttöön tai lahjanhakureissulle aatonaattona!

Ihana ensimmäinen joulu tälle pienelle pojalle. Hän nukkuu vaan ja valveilla olon tunnit viettää yleensä sylissä. Tässä porukassa sylissä pitäjiä riittää. Nyt hän on alkanut havahtua katselemaan ympärilleen ja lahjoittaa ihania hymyjä.

Kertokaa, hankitteko joululahjoja pikku nyyteillenne? Jos, niin mitä paketeista löytyy?
 
Täällä on varmaan aika hiljasta kun taitaa suurin osa olla kokonaan siirtynyt tonne facebookin puolelle.. itekin lähinnä vaan siellä enää, harvakseltaan käyn täällä kurkkaamassa.. :)

Joulu se on jo melkein ovella ja mulla on KAIKKI joululahjat ostamatta. Hih.. Ihanaa lähteä ruuhkaan ostoksille. Pöh.
 
Kaikki lahjat hankittu lauantaina- joulunalusviikolla siivousta ja kokkausta,
kuusi hankitaan.
mennään toisen taaperon syömärytmin mukaan ja syödään jouluateria klo 17.00
Kaikilla muilla en enemmän lahjoja kuin tällä meidän pienimmällä ja aikalailla kuitenkin siskon kanssa lelut tulee olee yhteisiä ja vaatteet mitä saa-jää pienimmälle  kuitenkin :)
Jotain omaa tietenkin saa,muttei vielä osaa niillä leikkiä eli ,sisko toden näköisesti leikkii niillä :)

Mekko, Lelu& pyyhe on hankittu.
 
Jos haluaa buukkiryhmään mukaan ni aiemmin ainaki Hansuuh:lle kun laitto viestiä ni se laitto kutsun (salaiseen ryhmään täytyy saada kutsu että pääsee mukaan). Kokkeilepa, tervetuloa!=)

Harmi ko täällä keskustelut hiipuu...:/ Mut mulla ei ainakaan taho resurssit riittää toistaiseksi intensiiviseen jutteluun monessa paikkaa. Ja tuol naamakirjan puolella saa jutella enemmänki "privana" kuin täällä ja henkilökohtaisistaki asioista tarvittaessa..:P
 
voihan sinne fb-ryhmään näköjään kutsua muutkin ryhmäläiset laittaa.:) joten voi laittaa pyyntöä myös mulle, voin laittaa kutsun tulemaan. siel on ihana ja tiivis vertaistukiryhmä<3
 
Mahtaisinko mäkin päästä? :) Täällä on niin kovin hiljaista.. :(  Vaihdoin nimimerkin, kun "paljastuin" pikku kylässämme, enkä halua kaiken maailman juorukellojen lukevan juttujani. Aika ronski sana tuo paljastua, mutten muutakaan keksinyt. :D
 
Heips!

Täällä vasta äskettäin tänne Forumille löytänyt lokatyttösen mamma. Kiva olisi jutella myös muiden lokavaavien äitien kanssa, mutta taitaa olla tämä palsta olla aika paljon hiljentynyt jo? Eli onkos täällä enää juurikaan ketään paikalla, ei välttämättä viitsi alkaa yksinkään pulisemaan. :D Näky toki olisi sekin.:D
 
Takaisin
Top