Joulukuisten mietteet

marie14

Satasella mukana keskusteluissa
Joulukuiset 2021
Hei, ajattelin tehdä tänne tälläisen yleisen ryhmän jossa vois rupatella niitä näitä. Meitä nyt on vielä aika vähän, mutta tarvitsee ilmeisesti aktiivista keskustelua, jos haluaa sen yksityisen ryhmän. Onko teillä kiinnostusta?

Ja joulukuisten mietteet, mä oon ainakin näistä raskaus uutisista vieläkin hieman puulla päähän lyöty. Raskaus oireita on päivittäin, mutta silti hyvin epätodellista et sisälläni kasvais jotain. Hätä housuna varasin yksityiselle ultran 7+0, meinaako muut käydä?
 
Hei, ajattelin tehdä tänne tälläisen yleisen ryhmän jossa vois rupatella niitä näitä. Meitä nyt on vielä aika vähän, mutta tarvitsee ilmeisesti aktiivista keskustelua, jos haluaa sen yksityisen ryhmän. Onko teillä kiinnostusta?

Ja joulukuisten mietteet, mä oon ainakin näistä raskaus uutisista vieläkin hieman puulla päähän lyöty. Raskaus oireita on päivittäin, mutta silti hyvin epätodellista et sisälläni kasvais jotain. Hätä housuna varasin yksityiselle ultran 7+0, meinaako muut käydä?


En käy alkuraskauden ultrassa. Toki mulla neuvola vkolla 8+1 jonka jälk.lääkäri. uskoakseni lääkäri ultraa sitten. Eli periaatteessa on alkuras.ultra :dance008
 
Vähän epäuskoinen fiilis on kyllä täälläkin raskaudesta. Ekan keskenmenon jälkeen meni puolitoista vuotta ennen kuin nappas uudestaan. Nyt meni vain kolme kuukautta.

Varaan yksityiselle ajan varhaisultraan, jos ei julkiselle pääse ja tuskin pääsee. Pari viikkoa pitää olla jännityksessä. :nailbiting:
 
Itse varasin just 23.4 varhaisultra ajan :) viikko 8 silloin menossa :angelic: en ole vielä neuvolaan soittanut kun vast tiistaina pystyn soittmaan:sad001 perkelen pääsiäinen :happy3:happy3
 
Ajattelin käydä varhaisultrassa 7+ jotain. Nyt menossa vasta 4+6. En ole vielä soittanut neuvolaan joten en tiedä mihin la asettuu heidän laskemana.
 
Heips! Täällä vähän hämmentynyt olo edelleen parin päivän takaisesta plussasta Menkat oli pari päivää normaalista vähän epäsäännöllisesti myöhässä, joten uskaltauduin tekemään testin kun ei ollut mitään oireita kuukautisista

Varhaisultrassa ajattelin mielenrauhan vuoksi käydä, onko monet vielä tutustunut hintoihin? Täällä kans tosin menossa vasta vajaa 5vko.
 
Heips! Täällä vähän hämmentynyt olo edelleen parin päivän takaisesta plussasta Menkat oli pari päivää normaalista vähän epäsäännöllisesti myöhässä, joten uskaltauduin tekemään testin kun ei ollut mitään oireita kuukautisista

Varhaisultrassa ajattelin mielenrauhan vuoksi käydä, onko monet vielä tutustunut hintoihin? Täällä kans tosin menossa vasta vajaa 5vko.

Tarrasukkia ja hurjasti onnea ! :dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy:

Helsinkissä ja Lahdessa on PerheArte, jossa pääsee alle 100€:lla
 
Mä oon varannut varhais-ultran Perhe Arteen viikolle 7+3 huhtikuun puolivälin jälkeen. Varasin kanssa ekan neuvolan, joka on vasta toukokuussa. Ja lähetteen nt-ultraan saa vasta sieltä, niin se menee varmaan pitkälle....

Tämä siis Helsingissä.
 
Oulussa on 70€ ultra Merioulun neuvolassa ja Terveystalollakin tais olla alkaen 69€. Merioulun neuvolassa oli kyllä tosi kiva käydä viimeksi. Ei tarvinnut odotella yhtään ja kätilö oli tosi mukava.

Meillä odotetaan toista lasta.
 
Pitää tiistaina soitella hcg-verikokeeseen lähete äippäneuvolasta. Jos menee kesken noin onpa pravdaa raskaudesta. Ja tarvin mahdollisesti myös töihin tositteen, ehkä itseni takia lähinnä, että kehtaan sanoa että nyt pitää keksiä taas jotain terveellistä työtä meikämaijalle.
 
Pitää tiistaina soitella hcg-verikokeeseen lähete äippäneuvolasta. Jos menee kesken noin onpa pravdaa raskaudesta. Ja tarvin mahdollisesti myös töihin tositteen, ehkä itseni takia lähinnä, että kehtaan sanoa että nyt pitää keksiä taas jotain terveellistä työtä meikämaijalle.
Saanko kysyä, mitä teet työksesi? :happy:
 
Moi!

Meille tulossa kolmas. :happy: Perjantaina tumma verenvuoto ja toispuoleinen kipu säikäytti ja nyt seurataan hcg:n nousua joka toinen päivä, jotta voidaan poissulkea kohdun ulkoinen. :sorry: Todella stressaavia aikoja eletään.. Tiistaina soittoa neuvolaan ja kysellä heidän mielipidettään, kokevatko että raskauden sijainti olisi hyvä varmistaa ultralla. Nyt oli hcg ainakin pe->su tuplaantunut, mutten siltikään pysty vielä rentoutumaan asian suhteen.

Muuten mennyt pääsiäinen kivasti hyvän ruuan ja suklaan parissa. :angelic:
 
Mun on vaikea innostua koko raskaudesta. Edelliset raskaudet menneet ongelmitta ja tärpänneet heti. Tätä on yritetty pitkään, mutta heti kun olin raskaana vauvakuume hävisi johonkin. Tuntuu vaan, että kun on saatu jo kaksi tervettä lasta niin voiko kolmas enää olla. En ole mihinkään varhaisultraan menossa, mutta jotenkin on nyt innostuttava tästä. Ehkä pitää ostaa jo vaatteita tai jotain ja lopettaa sairaalaohjelmien katselu :D
 
Meille viides tulossa.

Tänään on rv4+1. Jännitän ihan sairaasti eteneekö tämä tästä ja mitä raskaus mahdollisesti tuo mukanaan. Mulla on kaikissa raskauksissa ollu ennenaikasia supisteluja ja nuorimmainen syntyi rv29+1 kun vedet oli menny jo rv27.
Viimeks jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi että mahdolliseen tulevaan raskauteen tulee alottaa rv16 lugesteron tukemaan raskautta.
 
Takaisin
Top