Joulukuiset 2018

Te mietitte jo synnytystä, ja mä mietin miten selviän tästä päivästä. Mun paha olo vaan pahenee. Puolet päivästä oon pöntön tai ämpärin vierellä.
Yhtään enään jaksais. Voisko olla jo joulukuu?
 
Te mietitte jo synnytystä, ja mä mietin miten selviän tästä päivästä. Mun paha olo vaan pahenee. Puolet päivästä oon pöntön tai ämpärin vierellä.
Yhtään enään jaksais. Voisko olla jo joulukuu?
Voi että, koita jaksaa.. :sad001 ei auta mitkään tietyt ruuat ym.?
 
Tai Laureliina pahentaako jotkut tietyt ruuat? Minä oksensin alkuun, mutta se loppu kun jätin taas vehnän pois vaikka en sitä muutamaa keksiä enempää ole pitkiin aikoihin syönyt.
 
Mahtuuko tänne vielä mukaan? :D eilen käyty ultrassa moikkaamassa pientä ja hyvin siellä voitiin :)

Raskauden ajan ollut aika varma olo, että kaikki menee hyvin, mutta epävarma la piti vielä poissa ketjuista. Lasketuksi ajaksi annettiin 27.12., joten nähtäväksi jää tuleeko 2018 vai 2019 :D

Ennestään meillä on -16 syyskuinen tyttö ja toinen saanut luvan tulla 07/17 lähtien. Esikoisen imetyksestä johtuen kierto palaili vasta 11/17 ja kolmen hyvin epäsäännöllisen kierron jälkeen tärppäsi :Heartred.

Että moi vaan kaikille!
 
Ainoa mikä helpottaa on syöminen pari lusikallista parin tunnin välein. Töissä tää on mahdotonta. Viljaa en keliakian takia muutenkaan syö. Ja makea pahentaa.
 
Tervetuloa mukaan taskis!

Ja mä en oo saanu mitään yksityisviestejä Eppis...

Voi tuskaa tätä tukkoisuutta ja kurkkukipua. Eilen alkoi aamusta mut meni sit päivän aikaan ohi ja nyt taas aamusta aivan tukossa... täytyy varmaan siivota, tuulettaa ja kostuttaa makuuhuone joa auttais
 
PauliinaS, sulle en jostain syystä pysty lähettää viestiä. :confused: Olisko sulla joku asetus ehkä.
 
PauliinaS täällä sama!

Ja tottakai ensimmäinen rehellinen lapsivapaaviikonloppu 1 vuoteen ja 9 kuukauteen. No onneks saa ainakin levätä rauhassa :D On muuten omituista kun voi lähteä vaikka ovesta ulos ilman, että pitää miettiä ottavansa joku mukaan :D
 
Nyt olen ihmeissäni, sairaalasta soitettiin että ultra olis jo ylihuomenna. Siis rakenne. Miten se voi kun nyt on vasta rv 15+4?
Heräsi pelko, onko siellä kaikki kunnossa, lääkärikin oli viimeksi niin outo :sad001
Sokerirasitus oli kamala kokemus itselle, litku niin makeaa, että oksennus oli tulla koko loppupäivän, eikä vieläkään maistu makea. Rasotus oli siis jo pe ja nyt on ma :D Lisäksi meinasin pyörtyä nestevajaukseen. Onneks siinä oli arvot ok, tuskin joudun uudestaan :)
 
Voih Aurinkometsä, sanoiko ne puhelimessa, että kyseessä on todella rakenneultra? Ja viikot sinulla on tarkistettu nt-ultrassa, ettet vaan ole usempaa viikkoa edellä, jolloin rakenneultralla olisi jo kiire?

On se inhottavaa, kun eivät voi ikinä suoraan sanoa, että mitä ja miksi.. Kovasti tsemppiä ja toivotaan, ettei kyse ole mistään vakavasta! :Heartred
 
Heippa!

Vieläkö yksi odottaja mahtuu mukaan? Tässä jonkin aikaa seuraillut ja miettinyt liittymistä ja nyt päätin tulla ☺

Laskettu aika on 24.12. Kolmas lapsi ja 32 on ikää mittarissa.

Tänään oli ultra ja siellä hää polskutteli menemään. Vastaa kooltaan laskettua ja kaikki näytti olevan niinkun pitää. Ihana pieni ❤
 
Köhnö, on tarkistettu viikot nt-ultrassa ja täsmäsi päivälleen omia laskuja, sen lisäksi neuvolalääkärin tutkimuskäynnillä ultrattiin, luultavasti koska siellä oli opiskelija lääkärin kanssa ja opiskelija sai tehdä mulle sen tutkimuksen lääkärin ohjeistaessa ja valvoessa vierestä. Silläpä kai siitä käynnistä jäikin hieman outo fiilis, kun lääkäri tuntui keskittyvän enemmän tämän opiskelijan kuin minun läsnäoloon.
Jäi puhelimessa epäselväksi miksi ultrataan, ei tullut neuvolasta vaan sairaalasta puhelu. Huomenna onneksi selviää!
 
Takaisin
Top