Joulukuiset 2018

Moi kaikille :happy:
Uskaltaiduin mukaan tänne, nyt rv 11+2 ja laskettu aika itsenäisyyspäivänä eli 6.12. Jokseenkin hieman epätodellinen olo, tiistaina ensimmäinen ultra ja olin vakaasti päättänyt, etten ennen sitä kirjoittele mihinkään... Enpä kuitenkaan malttanut odotella, melko yksinäinen olo koko asian kanssa, ei ole yhtään naispuolista ystävää eikä edes tuttua paikkakunnalla jolla asun, eikä oikein edes miespuolisiakaan :sad001
Onneksi mies sentään asuu saman katon alla ettei ihan yksikseen tarvitse odotella:love7 Ja jospa täällä riittäisi ymmärtäväisiä kanssasisaria jakamaan odotuksen ilot ja surut :love2

Tervetuloa! Käy lisäämässä tietosi tuonne lasketut ajat ryhmään! :)
 
Huomenna np-ultra, jännittää tosi paljon onko siellä kaikki hyvin :nailbiting: pahoinvoinnitki lakkas yhtäkkiä, paitsi iltasin närästää aika paljon.. Vaikka viime raskaus oliki melkee oireeton nii silti kehittää kaikkia mielikuvia päässään.. Ja pitäs aamupäivä ensin olla töissä, miten voi keskittyä :wacky:
 
Tsemppiä valma! :) toivotaan ja uskotaan että eiköhän kaikki oo hienosti :) oireet usein kuulema helpottaa siinä vko 10-> niin kai ihan normaalia :) mullaki enää 1vko ja 4päivää ultraa
 
Mites muilla onko paino vielä elänyt mihinkään suuntaan? Mulla on pudonnut 1.5kg paino tässä nyt 2viikon sisään, siis normi painosta mikä oli ennen raskautta.. :eek: enkä oo kärsinyt ruokahalun vähentymisestä enkä mistään vatsa taudeista tmv.. :eek:
 
Mulla kans huomenna niskaultra, eihän tässä meinaa pysyä järjissään.. :nailbiting:
 
Mä oon ihan täpinöissäni kun mulla alkaa huomenna työharjoittelu! Ja 1vk 2pv NT ultraan.

Ainoa mikä nyt varjostaa olotilaa on tää päänsärky/niskajumi.
 
Mä oon ihan täpinöissäni kun mulla alkaa huomenna työharjoittelu! Ja 1vk 2pv NT ultraan.

Ainoa mikä nyt varjostaa olotilaa on tää päänsärky/niskajumi.
Mulla kans iskee välillä ihan yhtäkkiä sellanen niskajumi, että siitä tietää et kohta koskee päähän. :rolleyes: Opiskeletko siis, saanko kysyä että mihin työharjoittelu liittyy? :) Ei toki tarvi vastata, kun täältähän saattaa kuka tahansa näitä lukea. :joyful:
 
En opiskele. Ihan aktiivimalli juttuja. Paluuta/tutustumista työelämään kerta pitkäaikais työtön olen.
 
Mites muilla onko paino vielä elänyt mihinkään suuntaan? Mulla on pudonnut 1.5kg paino tässä nyt 2viikon sisään, siis normi painosta mikä oli ennen raskautta.. :eek: enkä oo kärsinyt ruokahalun vähentymisestä enkä mistään vatsa taudeista tmv.. :eek:

Mullakin oli laskenut 1,5 kg mut oon syönytkin tosi huonosti ja oksentanut... Kyllä se siitä nousuun vielä lähtee :grin
 
Tsemppiä huomiselle ultraan niille joilla se on! :)

Mulla oli paino noussu jo pari kiloa, huh! Pahoinvointia oli pari viikkoa, mutta kertaakaan en oksentanut ja jouduin/joudun edelleen syömään koko ajan niin nouseehan se :grin
 
Mäki syön jatkuvasti (mutta tosin naposteltavat on kirsikkatomaatit ja porkkana) :D perusruokaa syön 2x päivä ja lisänä aamupala, välipala, toinen välipala ja iltapala XD vatsa ja rinnat turvonneet mutta paino laskenu XD
 
Meilläkin tänään eka neuvola klo 13, hurjaa! Vaikka se taitaa olla lähinnä jutustelua vaan :p

Tulin äsken ekasta neuvolasta :) Enempi se oli joo jutustelua, mutta jännää silti ja omalla tavallaan konkretisoi raskautta. Vielä pitää odottaa kuukausi ennen kuin pääsee ekaan ultraan!! Juhannusviikolla sitten...

Tsemppiä Hafananalle ekaan neuvolaan ja kaikille muillekin kaikkeen :D :Heartred
 
Mulla on paino pysynyt samana, vaikka ruoka ei kunnolla maistu. Viikonloppuisin syön lämmintä ruokaa joko kerran tai kahdesti, mutta arkipäivänä ei puhettakaan. Kaupasta on vaikea ostaa mitään, kun kaikki etoo. Kyllä mä silti pyrin syömään vähintään 4krt päivässä, yleensä 5krt. Ja kun mulla ylipainoa on 10-11kiloa, niin ei haittaa vaikka paino ei vielä nouse.
 
Ekassa neuvolassa käyty ja jutteluahan tuo oli lähinnä :) Arvot oli kohillaan, mitä nyt verenpaineet vähän alhaiset niin kuin mulla yleensäkin. La:n oon ite laskenu olettamani oviksen mukaan olevan 29.12. mutta neuvolassa ne pitää tiukasti kiinni kuukautisten mukaan laskemisesta eli la olisikin 27.12. Ja varhaisultran mukaan se taas olisi vasta 30.12. :D

Eli nyt mennään rv 8+1 tai 8+2 tai ”virallisesti” 8+4 :P Jospa se muutaman viikon päästä nt-ultrassa selkeytyisi! Vaikka neuvolasta sanottiin, ettei la:ta muuteta ellei se heitä yli viikolla..?

Eka neuvolalääkäri on jo ylihuomenna eli keskiviikkona ja silloin ultrataan :Heartred
 
Takaisin
Top