Joulukuiset 2018

Tänää oli jo pakko lähtee kaupoille ostaa isompia vaatteita kun kaikki puristi :sad001 (vanhat "bilevaatteet" annan suosiolla siskoilleni) niin mahtuu järkeviä tilalle :) löysin myls dopplerin enkä voinut vastustaa kiusausta ja ostin sen. Nyt oon siis 9+3 ja sydän äänet löysin aika helpostikkin vielä kun tiesin mistä etsiä :) Illalla mies ja tuleva isosiskokin pääsee kuuntelemaan jotai aivan ihanaa ääntä♡
 
Tänää oli jo pakko lähtee kaupoille ostaa isompia vaatteita kun kaikki puristi :sad001 (vanhat "bilevaatteet" annan suosiolla siskoilleni) niin mahtuu järkeviä tilalle :) löysin myls dopplerin enkä voinut vastustaa kiusausta ja ostin sen. Nyt oon siis 9+3 ja sydän äänet löysin aika helpostikkin vielä kun tiesin mistä etsiä :) Illalla mies ja tuleva isosiskokin pääsee kuuntelemaan jotai aivan ihanaa ääntä♡

Ostitko minkä merkkisen dopplerin? Itseäkin kovasti houkuttelisi sen osto :)
 
Miten muut jaksatte tätä pahaa oloa, mun on niin vaikeaa kestää näitä päiviä. Sydän jyskyttää, väsyttää, oksettaa ja maha on kipeä ja turvonnut kuin ilmapallo.... Tuntuu olevan ihan sama mitä syön. Yritän löytää lohtua siitä uudesta elämästä vatsassani ja pitkäaikaisesta haaveesta joka toteutuu, mutta jaksaminen on todella kortilla :sad001
 
Huomaan että itellä pahoinvointiin vaikuttaa merkittävästi se, miten hyvin on nukkunut ja levännyt. Nukun nyt joka päivä päikkärit ja meen aikaisin nukkumaan että selviän. Samoin auttaa säännöllinen, ei liian runsas syöminen kerralla.
 
Miten muut jaksatte tätä pahaa oloa, mun on niin vaikeaa kestää näitä päiviä. Sydän jyskyttää, väsyttää, oksettaa ja maha on kipeä ja turvonnut kuin ilmapallo.... Tuntuu olevan ihan sama mitä syön. Yritän löytää lohtua siitä uudesta elämästä vatsassani ja pitkäaikaisesta haaveesta joka toteutuu, mutta jaksaminen on todella kortilla :sad001
Heikosti selviä kyllä.. saikkua hain tänään loppuviikoksi.
Kämppä tuntuu muuttuvan hävityksen kauhistukseksi, kun en yksinkertaisesti pyty siivoamaan. Lapsen kanssa ei jaksa yhtään leikkiä ulkona, kun helle pahentaa oloa. Onneksi mies ulkoilee sitten ja koittaa nyt jotain täällä kotonakin tehdä :D
Ahdistaa!
 
Mullaki hyvää oloa ollu ja tänään jopa pirtee olo! :eek: :D Jes.. Vatsaa alkanu vaivaamaan senverran että jos vähänki pissahätä "venyy" nii alkaa ihan sattumaan :eek: huonon olon sietoon en voi samaistua ku ei oo ollu mitään pahoja oloja sinällään.. Jos vähän paha olo nii kirsikkatomaatit tmv. Vihannes musta toiminu parhaiten :)
 
Täällä kans iltapahoinvointi alkoi just ku aattelin että olin aamun ja päivän selvinny!mutta muutenkin enemmän iltaisin ollu pahoinvointia,onko muilla näin?en muista miten edellisistä raskauksista oli:) :D
 
Mullakin kyllä jos iskee etovaa oloa nii melkee iltasin herkemmin. Mutta napostelu auttaa ei mikää ihme et vatsa turpoo XD
 
Tänään sitten lens nyt illalla kunnolla oksu. Hyi hitto tää olo kun vaan jatkuu ja jatkuu ja mikään ruoka ei uppoa.
 
Tänään pääsi nälkä kasvamaan ilmeisesti liian isoksi kun heti syönnin jälkeen tuli huono olo ja ihan kunnon vilunväreitä ja puistatusta. Ku jatkoin töitä helpotti olo tosi nopeasti.
Pitää pitää tarkemmin kiinnin säännööllisistä ruokailuista.
 
Mulla myös pahenee olo iltaisin. Mutta on kyllä ihan aamusta iltaan pahoinvointia, iltaisin vain pahinta. Kyllä saanut pönttöäkin halata ihan riittävästi.
 
Muakin eilen illalla ekaa kertaa ihan oksetti vaikkei vielä ainakaan tarvinnut pönttöä mennä halailemaan. Tähän asti päässyt olojen kannalta aika helpolla niin saa nyt nähdä tuleeko siihen muutos.. :s

Rv 7+6
 
Mulla oli laskenut hb jo nyt 115. Ja verenpaine oli myös vähän matalampi kuin aikasemmin, ei ihme että vähän on huipannut :grin mulla on myös vissiin vti että kaikenlaista "vaivaa" jo nyt. :rolleyes: onneks ei väsytä enää niin paljoa eikä ole tarvinnut oksentaa muutamaan päivään. :)
Mut mulla myös illalla ennen nukkumaanmenoa kaikista pahin olo... Aamulla ei juurikaan.

Rv 10+2
 
Täällä pahaolo on enemmän aamusta, mut myös illalla on huonoa oloa ollut havaittavissa. Olin pari viikkoa sitten ihan kunnolla kipeä ja siitä on jäänyt kurja yskä vaivaamaan. Aina kun on saanut aamupalan tsempattua saa jännittää tuleeko oloa pahentava yskänpuuska ja täytyykö lähteä kiireellä vessaan. Pönttöä on halittu täälläkin.

RV 8+0
 
Muokattu viimeksi:
Moi kaikille :happy:
Uskaltaiduin mukaan tänne, nyt rv 11+2 ja laskettu aika itsenäisyyspäivänä eli 6.12. Jokseenkin hieman epätodellinen olo, tiistaina ensimmäinen ultra ja olin vakaasti päättänyt, etten ennen sitä kirjoittele mihinkään... Enpä kuitenkaan malttanut odotella, melko yksinäinen olo koko asian kanssa, ei ole yhtään naispuolista ystävää eikä edes tuttua paikkakunnalla jolla asun, eikä oikein edes miespuolisiakaan :sad001
Onneksi mies sentään asuu saman katon alla ettei ihan yksikseen tarvitse odotella:love7 Ja jospa täällä riittäisi ymmärtäväisiä kanssasisaria jakamaan odotuksen ilot ja surut :love2
 
Takaisin
Top