Joulukuiset 2018

No kun jos muistan menkat oikein niin niistä laskettuna olis 5+2,mutta viimeksi kierto oli yli5 vkoa vai olikohan peräti 6.Joten vahvasti veikkaan et ei oo noin pitkällä ja tosiaan kun ei testissäkään vielä vahva viiva, mielestäni kuitenkin vahvistunut. Tosin mä kyl muistan vaan et se oli keskiviikko-päivä kun menkat alkoi, mutta en oo ihan satavarma päivästä
Tein testin siis ns. Muuten vaan koska tosiaan ei täsmällinen kierto niin en tiedä koska voi oikeasti laskea menkkojen olevan myöhässä :)
Meillä on neuvolassa ultralaite, että jos vain millään malttaa sinne saakka odottaa niin sitten näkee :) Täällä kyl uudelleensynnyttäjillä usein vasta 9+ neuvola.
Niin ja siis joo tein ensin sofilla ja aamulla apteekkarin testillä. Tekis mieli tilata ensi viikolle vielä clearblue viikkonäytöllä, koska en viimeksi malttanut niin kallista testiä ostaa Isompien aikana ei tainnut vielä ollakkaan moisia.
 
Hmm uskallankohan paljastaa kaikkea jos joku tuttu lukee ja tunnistaa Pienin tosiaan 1,5v, isommat sanotaanko nyt et alle 10 mut koulussa tai koulutaipaleen kynnyksellä niillä ikäeroa alle 2v Opiskelin välissä ennenku kolmatta haluttiin ja on kyllä nytkin vähän seuraavia opintoja kesken:)
 
Mää oon tehny edellisestä ja tällä kertaa vaan noita pc testejä ja mulla ainakin eilen 3+4 tuli aika vahva haamu, tai en kyllä tiedä olisko se sitten jo ihan positiivinen :D että mää ainaki annan suosituksen sille, hyvä ja halpa! Eikä mulla ainakaan oo siihen koskaan mitään tullu jos en oo raskaana.

Mä ite oon 27. Pitäiskö tehdä jotain la listaa? :)
 
Täällä kanssa varovasti ilmoittaisin mukaan, muutaman haalean viivan on testiin saanu tällä viikolla kun tehnyt ja tänään oli jo huomattavasti voimakkaampi.
Viime menkoista laskettuna nyt olisi 4+3 ja LA 4.12 mutta epäilen että muuttuu vielä, kun ei kierto ole mitenkään kauhean säännöllinen.
Tänne olisi tuloillaan jos kaikki hyvin menee itselle 3 lapsi ja perheen 5 lapsi (miehellä kaksi ennestään, eli olemme uusioperhe).
 
Tervetuloa uusille!

Joku LA-lista olis kyllä varmasti hyvä!

Täällä tänään rv 4+1. Menkat ei alkaneet, huh helpotusta! Mutta kaikki oireet on kadonneet kuin tuhka tuuleen. Onneksi löysin jonkun vanhan kirjoituksen esikoisen ajalta, jossa kerroin että silloinkin rv3 oli ollut täynnä oireita, rv4 täysin oireeton ja rv5 taas oireita. Josko tää nyt menis taas vaan saman kaavan mukaan.

Me lähdetään huomenna sukuloimaan. Pitää yrittää tsempata, etten vaan haahuile omissa (raskaus)ajatuksissani koko viikonloppua![emoji4]
 
Kyllä tää vaan onkin aluksi stressaavaa Sellaisia menkkajomotuksia nyt on ja ihan olo, että menkat alkaa ihan juuri, normaalia ehkä mutta en muista ihan tarkkaan minkälaista edellisissä ollut. Pakko varmaan käyttää toiseksi viimeinen testi vielä huomenna ja sitten pitää kyllä odotella maanantaihin saakka. Jos ei nyt sitten vuoto ala. Mitään muuta oiretta ei ole, mutta omalla kohdallani se on kyllä ihan normaalia myös. Ihmettelen ettei edes imetys satu.
Nyt kun pääsisi näistä muutamista piinaavista päivistä ja sitten viikoista niin voisi ehkä vähän hengähtää.
Tätä asiaa ei toki yhtään helpota, että aikanaan kun esikoista yritettiin oli kemiallinen/keskenmeno tai jotain. Ja siis se oli juuri näin pääsiäisen aikaan että pääsiäisen ehdin elää siinä uskossa että olen raskaana ja pääsiäisen jälkeen sitten todettiin etten olekkaan(pitkä tarina, en jaksa ehkä nyt selittää).Mutta yritän olla edes hivenen positiivinen ja toivon että kaikki menee hyvin ❤️
Laitoin siis ihan nimimerkin t. Kyfi2860240
 
Muokattu viimeksi:
No en saanut nukuttua ja tein sofin testin. Viiva tuli vielä, mutta tosi haalea selvästi heikompi kuin torstaina mielestäni eli tämä taisi olla tässä
 
Jatkan vielä yksinään, kun ainut paikka tämä tähän aikaan mihin purkaa mieskin nukkuu vielä. Mietin tässä nyt, että odottelenko vain vuotoa ja jos ei ala niin torstaina vielä testi koska silloin vapaapäivä niin ehkä helpompi ettei sitten tarvitse töihin lähteä sen kurjan olon kanssa. Ei tosiaan neljättä pitänyt tulla, mutta nyt kun melkein oli jo tulossa niin miten tästä eteenpäin.. En tiedä..
 
Heippa,

Ilmoittaudun tänne mukaan! :) Piti tehdä uusi tunnus kun vanhat on hukassa. :/

Tajusin just eilen että olin laskenut viikot hieman väärin :D Luulin että menkkojen olisi pitänyt tänään alkaa, mutta ne onkin tänään jo viikon myöhässä! :D Lähetin mieheni eilen heti kauppaan ja äsken tein raskaustestin. Tikkuun piirtyi heti kaksi viivaa! :Heartred

LA olisi 1.12 ja nyt on menossa rv 5+0.

Meille olisi kolmas lapsi tulossa, ennestään on 5-vuotias poika ja 2-vuotias tyttö.:Heartred Ikää minulla 26 ja miehellä 32.

Olo on onnellinen, toivottavasti meillä pikkuiset pysyy kyydissä loppuun saakka!

Onnea kaikille uusille odottajille :Heartred
 
Tervetuloa uusille! :) Ikuinen haaveilija, onpa kurja tilanne. :sad001 Jos ei vuoto ala, niin kannattaa varmaan tehdä uusi testi, sittenhän sen näkee. Tosi kurja tilanne, mutta toivotaan edelleen parasta!

Täällä oireet helpottaneet, pahoinvointia ei juuri enää ole, mutta turvottaa aivan järkysti. :bag:
 
Joo ja tosiaan joku la-lista olis hyvä, rohkeneeko joku aloittaa ja muut lisää itsensä vai kuin? :grin
 
Pitihän mun vielä kaivaa se aamulla tehty testi esiin ja sitten olikin hiukan viiva vahvistunut, mutta ei kyllä edelleen vahvempi kuin viimeksi samalla merkillä testatessa. Ei tässä auta kun odottaa, sellainen jomottelu tuntuu et saattaa hyvinkin alkaa vuoto. Mutta nyt pakko malttaa muutama päivä ja jos ei vuoto ala niin testata vielä uudelleen. Ei kovin vahva fiilis tästä, mutta nyt yritän pysyä täältä pois niin kauan että teen seuraavan testin niin jos pystyisi edes vähän olla ajattelematta.
 
Kurja juttu ikuinen haaveilija, toivotaan ettei vuoto ala ja viivat vahvistuis.


Täällä pitäis tänään alkaa menkat, viiva on kyllä vahvistunut ja ainakaan vielä ei oo vuoto alkanu mutta jännittää kyllä että jos alkaakin.

Tein nyt aloituksen niistä lasketuista ajoista, käykää lisäileen itsenne :)
 
Moikka vaan kaikille.
Täällä yksi odottelija, toivotaan että meillä tyyppi pysyy kyydissä.
Nyt rv 4+2 ilmeisesti. Tuskailen kun en muista taas yhtään miten viime kuukautiset olivat :nailbiting:
Oletetusti kuitenkin laskettuaika olisi 6.12.
Esikoista odotamme ja itsellä ikää 32.
 
Hellurei! Liityn varovasti mukaan - menkoista laskettuna la olisi 5.12., ja kunnon leffaviivat pärähti tikkuun jo 3+5! Nyt arviolta 4+4 menossa, mutta voisiko olla vähän pidemmällä kun oli niin huiman vahva tuo r-testin plussa. Tissejä aristaa ja jos jonkinmoista oloa olis jo :D
Pelottaa silti. Kaksi keskenmenoa taustalla. Katsotaan kuinka nyt käy!
Oikein hurjasti tarrasukkia kaikille :Heartred
 
Tervehdys ja onnittelut uusille! :) Mä lisäsin myös itseni tuonne la-listaan, vähän arvoin että 3.12 vai 6.12, mutta päädyin jälkimmäiseen. :grin
 
Tervetuloa uusille!

Meillä on ollut sellainen pääsiäinen, että huhhuh. Ollaan oltu menossa koko ajan tai vieraita meillä, ja ilmeisesti siitä kyllästyneenä esikoinen on oikein olan takaa koetellut hermoja. Päivällä ei meinannut ruveta nukkumaan ja nyt ennen iltapuuhia meillä oli taistelu lelujen keräämisestä (kun ensin levitti ne kaikki pitkin lattioita). Argh! Ja miehen kanssa on pitäny tapella mm. kasvattamisesta sitten. Tuo mun mies on vähä sellainen, ettei ollenkaan siedä mitään keskustelua, josta voisi käydä ilmi että hän(kin) voisi tehdä jotain toisin, kun nykyiset konstit ei näytä toimivan. Ottaa kauhean puolustuksen päälle, ja rupeaa syyttelemään ja näin siis kiertää alkuperäisen aiheen. :mad:

En nyt tietenkään saisi näin sanoa, mutta hermot menee tuohon siinä määrin aina välillä, että kaduttaa kaikki.

Anteeksi avautumiseni, toivottavasti muilla on ollut mukava pääsiäinen tähän asti :grin
 
Tuttu tunne köhnö, mulla on ollu edellisessä suhteessa ihan samaa ja en kyllä yhtään jaksanu sellasta. Että tsemppiä!

Nykyinen kyllä hoitaa noi mun lapset ihan mutisematta vaikka oon sanonut että ei hänen niitä tarvis hoitaa mutta kuulma tykkää ja haluaa auttaa ettei mun kaikkee yksin tarvi :)
 
Takaisin
Top