Joulukuiset 2018

Siis oho! :eek: Kyllä meillä heti ekassa neuvolassa haettiin sydänäänet! Kun dopplerilla ei meinannu saada kuuluviin kunnolla, niin tolla vanhalla ultralaitteella sitten etsittiin ja löydettiin :happy: Ja siitä joka kerta kuunneltiin.

Musta tuntuu, että toukkanen majailee oikealla puolella, kun siinä jomottelee aina vähän väliä. Ellei sitten ole taas joku kysta. Mutta muuten on hyvät fiilikset tästä :)

Eppula, onneksi oli vain unta!

Ei hätää naiset, älkää stressatko:smiley-angelic003
 
Köhnö, mä niin toivon että osaisin olla yhtä rauhallinen kuin sä. :hilarious: Luulin jotenkin että tokalla kierroksella sitä osais ottaa vähän rennommin, as if.. :rolleyes:
 
Ja tervetuloa vipee!

Mulla menkkojen mukaan menossa 4+3. Ibis, suurin pahoinvointi on mullakin helpottanut jo vähän tai sitten osaan jo syödä koko ajan niin, jottei maha pääse tyhjäksi :hilarious:

Joo, ei viitsi stressata, ellei ole aihetta. Jos aihetta tulee, muutun kamalaksi stressiperseeksi :grin
 
Ja siis älyttömintähän tässä on se, kun ei ole mitään merkkejä, että minkä takia pitäis stressata, ihan normaaleja raskausoireita vaan. :facepalm::hilarious:
 
No sitä mäkin oon ihmetellyt, että miksi stressaan näin paljon! Luulin, että kun on yhden lapsen saanut, niin seuraavaa osaa odottaa lunkisti, kun on jo se yksi. Mutta yllättäen tokaa yrittäessä lapsettomuuden pelko oli paljon suurempi kuin ensimmäisellä kerralla, ja nyt tämä alkuraskauskin tuntuu paljon stressaavammalta. Ehkä siinä on se, kun on jo niin paljon enemmän ikää, että oikeasti alkaa olla kiire, ja kun tietää konkreettisemmin mitä menettää jos ei toista lasta enää saisi. Mut joo, nyt pitäis muistaa suhtautua vaan optimistisesti ja yrittää olla onnellisesti raskaana niin kauan kun ei konkreettista huolen aihetta ole!
 
Eppula, puit munkin fiilikset sanoiksi.. Kohta 30v täynnä ja kyllähän se fakta on, ettei tästä enää nuorruta. Mieskin on 34, ja kyllähän se ikä vaikuttaa miehiinkin, vaikkei tietysti ihan samassa määrin kun naisiin. Ja tiedostan kyllä senkin, että 30v on ihan hyvässä iässä vielä saada lapsia, mutta silti. :rolleyes: Minkäs ikästä sakkia täällä muut on? :)
 
26 vuotta meikäläisellä täynnä, ei vielä ikäkriisiä ole iskenyt lasten hankinnan suhteen :wink

Tästä nyt oon tuolla kuumeilijoissa jo sanonutkin, mutta mulla oli kierrossa ennen plussakiertoa kysta, joka oireili turvotuksena, kipuiluna ym. Oli gynellä käydessä siis ainakin puhjennut. Mutta ajellessani gynelle toiselle paikkakunnalle, mietin kaikenmoista: Mitä jos oireilu onkin jotain sellasta, etten voi saada koskaan lisää lapsia jne. Silloin tajusin, kuinka tärkeää mulle olikin saada vielä ainakin yksi lapsi. Puhuttu siitä oli miehen kanssa jo jonkin aikaa, mutta nuo ajatukset sai meidät sitte yrittämään kakkosta :rolleyes:
 
Ite en ollut ennen esikoista edes varma, että haluanko ollenkaan lapsia. Jotenkin sitä varmaan samalla vähän suojeli itteään siltä, että jos niitä ei vaan syystä tai toisesta saa. Sitten kun tuo ylläri ilmoitti itsestään, niin olin heti sitä mieltä, että kyllä tää vaan on mun juttu. Ehkä sitä siks hermoilee nytkin niin paljon, kun tietää että lisää lapsia on toiveissa ja aina ne toiveet ja todellisuus ei vaan kohtaa. Onneks mies on ollut koko ajan samaa mieltä, että meidän perheeseen mahtuis vielä ainakin yksi tai kaksi lisää. :)
 
Ja hei ihanaa ja rentouttavaa pääsiäisen pyhiä kaikille! :Heartred Ei paljoa tässä tilanteessa haittaa, vaikka jää punaviinit juomatta. :hilarious: Mistä tulikin mieleen, että milläs sitä kohteliaasti sukulaisten luona kieltäytyy, ilman että lähtis kyselyt ja arvailut ihan laukalle.. o_O
 
Kiitos, hyvää pääsiäistä kaikille mun puolesta myös! :)

Kuskina olo on aina hyvä syy olla juomatta, jos autolla liikkuu :wink Tai ettei piittaa punaviinistä tms. mitä tarjolla onkaan. Mut toisaalta on niitä sukulaisia, jotka sen jotenki haistaa melkein jo ennenku ittekkää tietää :grin Niitä ei pysty huijaamaan mitenkää :p
 
Harmi kun ei tarvi liikkua autolla, en voi vedota kuskina olemiseen. :grin Ja varsinkin kun kaikki tietää miten suuri punaviinin ystävä oon, niin varmasti herättää kysymyksiä. :hilarious: Noh, ehkä sanon vaan että oon antibioottikuurilla tms, kun flunssa jatkunut jo kohta kaks viikkoa. Missäs vaiheessa te muut ootte yleensä kertonut/meinaatte kertoa odotuksesta? Me odotetaan varmaan rakenneultraan asti, jos vaan saa mahan piilotettua jollain. :grin Mut ainakaan ennen nt-ultraa ei asiasta mainita. Ja tietysti jos sinne asti pääsee, että on kerrottavaa. :shy:
 
Pakko johonkin purkaa mieltä ja ajatuksia niin liityn tänne varovaisesti. Kierrot on olleet sekaisin, koska imetän vielä nuorinta(1,5v). Haalea plussa tullut ekan kerran jo tiistaina tai no ei siinä paljon väriä ollut. Mutta nyt aamulla tein apteekin testin ja aika haalea viiva, mutta näkyvissä ihan hyvin kuitenkin.Toki ehkä samanlainen ollut ainakin edellisestä joskus rv4, mutta se vähän mietityttää kun ei viiva vieläkään kovin vahva, mutta koitan malttaa ja testata vasta ma aamulla seuraavaksi, silloin pitäisi olla jo vahvempi.
Sinänsä mulla eri tilanne et ei varsin suunniteltu neljättä, mutta toki tietoisia oltiin"riskistä"ja nyt ihan onnellisia. Ja kun sen haalean plussan saanut niin kyllä sen nyt toivoo vahvistuvan ja että siellä vauva on ja kyydissä pysyy ❤️ Haalean plussan vuoksi siis pelkään kovasti, että menee kesken tai ettei mahassa elämää ole.
Menkoista laskettuna se 40vkoa niin la olisi marraskuun puolella, mutta testien perusteella menee joulukuulle ja joulukuulla joka tapauksessa aika varmasti syntyy vasta :)
 
Kyfi, millä viikoilla siis olisit nyt? Minusta on turha pelätä, jos kerran olet selkeän (vaikka haalean) viivan saanut. Jos vuoto ei ala, niin voi olettaa, että kaikki on hyvin :happy: Ja varailla vaikka ar-ultraan aikaa omaksi mielenrauhaksi.

Itse en ole ekan (myös haalea, mutta selvä) plussan jälkeen tehnyt toista testiä, eikä vuoto ole alkanut, joten hyvillä fiiliksillä ollaan :)

Edit. Ja sehän on ihan testi- ja henkilökohtaista, kuinka haalea tai tumma viiva tässä vaiheessa on. Toisilla tummempi ja toisilla haaleampi.
 
Kyfi, niinkun köhnö tuossa totesikin, niin viiva se on haaleakin viiva. :) Voihan se olla, että hormonitaso nousee vaan vähän hitaammin.
 
Ja tuli mieleen, että testeissäkin on näköjään eroja. Ite tein tänään aamulla onestepin ja PCn, ja se onestep on ihan haalea kun PCssä jo melkein tasavahvat viivat. Että voithan Kyfi kokeilla jotain muuta merkkiäkin. :) Nyt saa multa nää testailut loppua, se on varma. :grin
 
Takaisin
Top