Jouluhössötyksiä

omppoloinen

Sanavalmis juttuseppä
Toukomammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Heinäkuiset 2024
Tänne voidaan kirjoittaa ajatuksia tulevasta joulusta vauvamasun kanssa :)
 
Mä odotan joulua tänä vuonna erityisen paljon! :Heartred me ollaan kerrankin joulu meillä ja sukulaiset tulee kahtena päivänä meille :) Kerrankin ehditään joulusaunaan ym :) Ruokia en paljoakaan tee itse, ostan valmiina, mutta niin, että riittää varmasti :)
 
Ai ihanaa! Oon ite (tai no meidän koko perhe on) jouluihmisiä. Ajateltiin ostaa tänä vuonna ihan aito kuusi. Meillä on ollut jo monta vuotta sama muovikuusi, josta on kadonnut ruuveja ja muutenkin se pitäisi varmaan laittaa pois varastosta viemästä tilaa. Itse teen ainakin porkkana- ja lanttulaatikon (nekin tosin valmissoseista) ja paistan pienen kinkun. Katsotaan aattoaamuna Joulupukin kuumaalinjaa, syödään joulupuuroa ja fiilistellään. En tiedä maltanko odottaa! :grin
 
Oi niinpä, kuumalinja :Heartred tänään yritän jaksaa raahautua jouluostoksille, jos tältä raskausajan väsymykseltä vaan kykenen! Kuusen tuoksu on niin ihana :Heartred eilen mä laitoin sisälle jouluvaloja ja lähipäivinä laitetaan tyttöjen pikkukuusi yläkertaan :)
 
Me mennään mun isän luo viettämään joulua isommalla porukalla. Ihanaa, kun saa mennä melkein valmiiseen pöytään :D Kotiin en varmaan jaksa joulua kovin paljon laittaa, tykkään kyllä joulusta mutta en oo mikään "jouluihminen". Lähinnä ärsyttää kun niin monet jouluherkut jää syömättä raskauden takia... :D
 
Mä tykkään kans hirveesti joulusta ja nyt harmittaakin kun meillä on poikien huoneen remontointi kesken enkä pääse laittamaan mitään joulujuttuja ennen kuin se on valmis. Muu asunto on tietysti täynnä tavaraa kun yksi huone on tyhjä. Eniten tänä jouluna ruokapuolelta jään kaipaamaan piparkakkuja aurajuustolla.
 
Saako piparkakkuja syyä raskaana? En muista :D Ne kuuluu kyllä vahvasti meidän jouluun :)
Meillä on laitettu joulua sisälle ja ulos, ihanan joulusta jo nyt vaikkei vielä lasten kanssa tonttuja oo laitettu. Loppuviikosta leivotaan pipareita ja ens viikolla varmaankin torttuja. Meillä on ostettu pieni kinkku jo valmiiks pakkaseen odottaa. Aattoa edeltävänä viikonloppuna käydään molempien vanhempien luona kylässä, muuten vietetään joulu perheen kesken :)
 
Mä oon innostunut viimevuonna vasta joulusta, ja nyt oon alkanu pikkuhiljaa sitä laittamaan. :) joulu vietetään näillä näkymin oman perheen kesken, aamulla sauna ja kuumalinja, käydään naapurikunnassa katsomassa kun joulupukki saapuu helikopterilla ja sit kotia jouluruoka ja lahjat yms. Todennäköisesti valvon pyhät, joten sitten meen yöksi töihin.
 
Takaisin
Top