Joulu

Mä oon Musicro ihan samanlainen! Meillä mies tykkää suklaasta ja mun herkut on irtokarkkeja, väkeviä salmiakkeja ja kirpeitä hedelmiä. :D
 
mä syön karkkia ylipäänsä vähän. Enemmän panostan noihin leivonnaisiin :D
Löysin kaapista viime jouluna saamani geisharasian, josta olin syöny kymmenisen suklaata ja loput oli vuodessa kuivunut. Jos haluan karkkia, niin vien töihin, et muut auttaa mua syömisessä. Kotiin en osta koskaan itelleni nameja, tulee jo parin jälkeen niin imelä olo. Mies onkin sitten pahimman luokan sokerihiiri ja sen pussista saatan joskus ottaa. Mutta kyllä suklaa parasta makeista on! Nyt raskaana ollessa on hiukan enemmän tehny mieli suklaata, mutta onneks närästys pitää huolen, ettei lähde lapasesta :D
Leivoksia voinkin vetää surutta vaikka miten paljon naamariin. Mokkapalat ja maito :Heartred
 
Niin vain minusta kuoriutui joku keittiöhengetär ja olen tänään tehnyt lihapullia ja karjalanpiirakoita!
En siis ole ikinä tehnyt ennen, mutta ihan näyttää ja maistuu miltä pitääkin :happy: Huomenna pyöräytän vielä rosollin ja Marianne jäädykkeen ja sit on valmis! Loput ruuat nautitaan anoppilassa.
 
^ sama. Vaikka oon oikeesti ihan loppu :D piparit, tortut, kiisseli... Kinkkua valmistelen tässä uuniin. Koko talo siivottu ja koristeltu. Mieli tekis laittaa enemmän mut nyt oon ihan voimaton... :)

Onneks mies haki ruuat kaupasta. Mä en olis jaksanut. Oon ollut lasten kanssa. Nyt ne leikkii piilosta ja mä meen pian hetkeks maate ekaa kertaa tälle päivää...

Tämmösiä tein vanhoista Aku ankoista
WP_20161222_17_36_35_Pro.jpg
 
Me ollaan valmisteltu ensimmäistä perhejoulua jo pitkään. Pakastin pursuaa ja mies kävi hankkimassa joulukuusen ja ruoat toiveikkaana kun saatiin kotiutumispäätös eilen. Noh yksi yö päästiin nauttimaan kotona mutta tämän päivän kontrollissa sitten pojan bilirubiiniarvot jälleen nousseet ja piti jäädä sairaalaan valohoitoon :sorry:. Viikko ollaan jo oltu sairaalassa, päivä kerrallaan mennään.
 
Takaisin
Top