Joko pahoinvointi helpottaa... ?

Voi ei, kurjaa :( Itellä oli kans aamust iltaan kunnon nonstop krapula-olo viikos 6 lähtien, joka ei lähteny millään. Syöminen viel pahensi vaan oloa. Mut se loppu ku seinään ku lähettiin 12.viikolle. Väsymys on vaa iha kauhee, vois nukkuu iha koko ajan ja nukunki useita päiväunia. Mut seki varmaan johtuu siitä ku se hemoglobiini oli tippunu nii alas.. enköhän parin viikon päästä ku on neuvola, ni joudun sen jälkee syömää rautaa.
 
anteeks, mut mä en pysty lukeen tein tekstejä pahoinvoinnista.. nytku itellä on mennyt ohi niin tulee huono olo kun edes ajattelee asiaa.. samoten vituttaa, pelasin yhtä peliä sillon ku olo oli pahimmillaan, nyt veinaa tulla laatta jos ajattelen edes kyseistä peliä! :D tai karkkeja mitä sillon söin pahaan olooni.. hassua :D toivottavasti muillakin loppuu ja niillä keillä jo loppunut ei ala se helvetti enään ikinä uudestaan! <3
 
Mä en ymmärrä, just kun mä luulin että helpittais niin tuli jyrkkä alaspäinkäänne. Ekat oksennukset eilen ja niin järkky olo iltaisin että pelkään että ensi viikon ulkomaan reissusta tulee yhtä hel****iä ... =(
 
Mullakin viimeviikolla tuli hyvän alkuviikon jälkeen järkyttävä notkahdus olotilaan, mut sit se vähän niinkuin loppui! tai on sitä pahaa oloaa välillä mut ei oo oksentamiseen asti menny enää :) ehkä se sielläkin menee ensin pahaksi ja sit helpottaa??
 
butter: Mulla on vähän sama ongelma :D Esimerkiks tietyt biisit mitä kuuntelin vaikka radiosta silloin kun pahoinvointi oli pahimmillaan niin en pysty kuuntelee enää niitä koska mulle tulee niistä huono-olo :)) Mulla on edelleen joitain biisejä mistä mulle tulee paha olo koska kuuntelin niitä silloin ku odotin esikoista! Ja siitä on jo 5v.. Yritin kerran töissä parille työkaverille selittää tätä mun "ongelmaa" kun tuli radiosta yks kappale jota en voi sietää just ton takii ja ne vaan katto mua ku jotain sekopäätä, ne ei tajunnu yhtään :D Tosi omituista.. Ja jotkut tuoksut, esim. yksi käsitiskiaine ja eräs huuhteluaine on sellasii et niiden haju laukasee edelleen yökötyksen koska ne oksetti silloin esikoisen aikaan mua eniten.

Mulle aamut on edelleen vaikeimpii ja välillä tulee oksennus, ihan kiva ku kohta on odotus jo puolessavälissä :/ Mutta muuten kyllä olo jo parempi. Iltasin saattaa myös välillä olla vielä huono-olo ja päivisin jos ei syö säännöllisesti. Muuten alkaa olee jo suht normaali olotila :D Tai no normaali ja normaali, nyt mulle on tullu pahoinvoinnin tilalle koko joukko kaikkia muita epämääräsiä vaivoja :D
 
Takaisin
Top