joko nyt onnistaisi

1 kuumeilija ilmoittautuu täältä!! :)

Tai no, kuumeilija/jännittäjä. :)
Varsinaista yrittämistä ei nyt ole ollut, vaikka vauvahaaveita on molemmilla ja ehkä salaa molemmat nyt toivoo, että tärppi olis käynyt (:

Syön siis Mercilon merkkisiä pillereitä tällä hetkellä, mutta täs kierros unohdin ottaa 4 pilleriä :O
Ja minulla on siis endoa, ja normaalisti n.1,5-2 viikkoo ennen menkkoja oon jo kolminkerroin lattialla itkemäs ja oksentamas kivuista, MUTTA sitten tämä kierto.!
Alkukierrosta (en nyt muista ajankohtaa), mutta silloin kuiteski tuli pari _pientä_ kipukohtausta, sen jälkeen ei mitään, paitsi nyt maanantai-iltana saunassa tuli tosi nopee, kova vihlasu vasemmalle alamasuun. Ja nyt sit on ollu vaan jotain olemattomia menkkavihlasuja...:O

Karsee tappoväsy on kyl ollu ja eilen oli massu turvoksis (ehkä kuvittelin vaan..). Lauantaina (elikkäs ylihuomenna) tai huomenna pitäis alkaa menkat, mutku ei oo mitään sellasia merkkejä nyt ilmassa :O Puuttuu kipujen lisäksi siis myös järkyttävät itkupotkuraivarit, on vaa sellanen seesteinen ja lupsakka olo :D

Aion nyt myös lopettaa pillereiden syönnin ja alotetaan tjottailu, jossei nyt jo sitten ole tuolla masuasukkia tulossa! :)

Että jos tääl ketjus enää yleensäkkää kukaan käy, niin olisin iloinen kuullessani muiden mietteitä tästä asiasta :))
 
Täällä yksi uusi jäsen. Yritystä takana 7 kk, ei paljoa mutta kyllä taas tänään riipaisi kun kuukautiset alkoivat, taas.
Kumpa se virallinen vuosi olisi jo täynnä ja voisimme soittaa kunnalliseen ja päästä mahdollisesti tutkimuksiin.
Itkuhan tässä jo tulee, monta vuotta odotin että tulee oikea mies ja oikea aika. Nyt kun se on niin ei tämä olekaan ollut niin helppoa kuin kuvittelin :(

 
Voi ei Puudeliini! :(

Itse myös näitä keskusteluja lukeneena ja lähipiiriä seuranneena olen huomannut, ettei se raskautuminen olekkaan niin helppoa ku joskus luuli :/  Ja eihän se ole kyllä itsellänikään varmaa, että voinko saada ollenkaan lapsia, jos tuo endometrioosi on oikeen pahaksi menny... :(

Ja itselleni siis sanottiin myös tuosta endosta, että sen aiheuttama mahdollinen lapsettomuus tutkitaan sitten vasta vuoden yrittämisen jälkeen... Vähä tuli sellanen fiilis, että paikat tutkitaan sitte vasta ku ne on nii arpeutunu ja menny huonoks, ettei enää mitää voi tehdä... :(
 
täältä liittyis yks yrittäjä myös mukaan. yk 10 menossa. nyt kp 20. Nyt aika lupaavia oireitakin mutta katsellaan miten käy :)
 
Heissan tännekin taas, vuosien tauon jälkeen :)
Täällä alotettu toisen yritys, ekassa meni melkein 2v ja 2km ennenku poika sai alkunsa.
Oon kohtpian 26v, 1v8kk pojan äiti.

Nyt takana 3 vai 4 yrityskuukautta vasta.
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu, hei vaan kaikille tasapuolisesti :)
Pitääkin alkaa selaamaan kirjoituksia taaksepäin ja tutkimaan löytyykö täältä tuttuja, Nuun muistan ainakin =)
Itse siis kuumeilin täällä vuonna 2009 ja poitsu on nyt reilun 2v 7kk. Ehdin jo kirjoittaa parin muun otsikon alle, kun en kertakaikkiaan muistanut missä aikoinaan tuli kirjoiteltua.
Edellinen suhde päättyi jo raskausaikana, tosin se painajainen ei ole vieläkään ohi, mutta elämässä on päästy eteenpäinkin ja huolehdittuani pojasta yksin viime kesään asti, tapasin uuden mieheni ja tässä sitä nyt sit ollaan, vaikka kauan epäilin, löytäisinkö enää koskaan sellaista ihmistä, jonka kanssa lapsia vielä saisin yrittää :)
Meillä ei siis ole pitkää suhdetta takana, mutta kumpikaan ei enää nuoria olla(minä 32v mies39v) ja tiedetään mitä halutaan, joten tässä ollaan.
Yk1 vasta aluillaan, ekat pillereiden lopettamisen jälkeiset menkat just meneillään. Katsotaan miten tässä käy, mutta ihanaa olla täällä taas ja unelmoida uudesta pienokaisesta♥
 
Heippa! Täällä yksi juuri liittynyt mukaan sivustolle. Kirjoitinkin jo tuonne toiselle palstalle.
Vähän taustatietoa tässä: Oon 27v ja ensimmäistä yritetään. Yritystä nyt takana 7kk. Aluksi yritystä ihan tosissaan, mutta varmasti väärinä päivinä, sitten totesin, että tulee jos tulee. Sitten päätin tehdä kesällä ensimmäisen ovulaatiotestin ja ovis löytyikin ja se hyödynnettiin (mutta vain sinä päivänä, kun tuli hymynaama clearblue-testiin). Sitten taas tuumasin, että tulee, jos tulee. Sitten syksyllä sain järkyttävän stressin (ihan toisesta asiasta, kun tästä vauva-asiasta), jonka seurauksena viime menkat oli kolme viikkoa myöhässä!
Nyt pongasin oviksen 10.11 ja nyt kyllä uskon, että oli oikea ajoitus seksillä. Joten tää viikko on se viikko, kun menkat joko tulee, tai jättää tulematta. Jänskättää kyllä.
 
Moi Nyytti, Oli pako moikata !! Sut mä muistan, itse en oo yrittämässä enkä kuumeilemassa enään.;) Vaikka toki, oishan se ihanaa... Viideshän tuli tuossa 13 kk tta sitten ;) Onnea sulle oikein paljon! Yönsädettä olen kovasti kaipaillut mutta hän on kadonnut jonnekin:(
 
Ginessa!! Kiva kuulla susta :) Vautsi, teillähän on jo aikamoinen katras siellä! :) Mihin ihmeeseen Yönsäde on kadonnut :/
 
Jaa,a. Oon kuullu viimeks toukokuussa Yönsäteestä muistaakseni ! Ois kiva kuulla hänen kuulumisiaan ja oisko sinne tulossa taas "piäniä" :) Hän kun oli aikamoinen supermamma ja zemppaaja tällä palstalla !
 
UUSi kuumeilija ilmoittautuu... yritystä takana Tammikuu 2013 alkaen, väillä käytin ovistikkuja. sitten jätin ne pois. kierto ollu siinä 33 pvä kieppeillä, paitsi TÄÄ kierto on kestänyt nyt 35 pvää eikä loppua näy tulevan. Kaiken mailman "raskaus oireita" on mutta testit negatiivisia :sad001 sanotaan et ressi paras ehkäisy keino..noh niin näyttää olevan mut minkäs teet? niin ja mie olen 23.v ja mieheni 28v ensimmäistä haaveillaan ja ollaan pirkanmaalta....
 
heipä hei, minä myös ilmottaudun tännekkin :) olen jo tuonne Raskaaksi 2013 ja Toista vauvaa kuumeillen- ketjuihin kirjotellut ja ajattelin tännekkin tulla kirjoittelemaan, kun luulen "sopivani" tänne joukkoon kirjavaan :)

elikkäs tämän hetkinen tilanne on se että on menossa yk2 kp13, ekaa yritys kertaa edeltänyt kierto kesti 30 päivää, nyt tuo yk1 kesti 41 päivää ja tämän kierron menkat kesti 7 päivää (ei ole ikinä olleet niin pitkät)
ja siis näistä mun oireista,, alkoivat n. kp20 paikkeilla viime kierrossa, olivat päivittäisiä, loppuivat menkkojen ajaksi ja taas jatkuivat.. ja oireet pyörii laidasta laitaan, on tissien kiristystä, pahoinvointia, yökkimistä, järkyttävää huimausta, hirveää ahmimista, vessassa ramppaamista, mahan sekaisuutta jne.. eli periaatteessa kaikkea mitä oli tuon esikon odotuksessakin mukana.. tein kaksi (2) raskaustestiä kp36 ja ne näyttivät negaa, tosin tuon esikonkin ilmestyminen haaleana tikkuun kesti ties kuinka ja kauan :wink huomenna olisi tarkoitus soittaa lekurille ja pyytää (vaatia) lähetettä kaiken maailman tutkimuksiin, joilla saattaisi selvyys tähän asiaan.. ensimmäisenä tietenkin haluan että selvitetään olenko raskaana vai en, jos olen, niin osaan varautua siihen etteivät ihan hetkeen aikaan lähdekkään ja jos en ole, niin selvitetään mikä hitto mua vaivaa :D
 
Mitä mieltä ootte tästä? Onko kellään kokemusta first signal kasettitestistä? Antaako mitään viivaa jos nega? Mä tein toissapäivänä testin ja testiajan jälkeen ilmestyi viiva :eek: sitten eilen illalla tein rfsun liuskan eikä näyttänyt juuri mitään.. mitä nää meinaa?? tässä kuva http://aijaa.com/bl0Jvx kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä! :D
 
Takaisin
Top