joko nyt onnistaisi

Dark, vuoden päästä heinäkuussa  vasta täytän nelkyt :)
Mutta siis on aikaa aatella niitä juhlia ;)
Tämä vauva ehtii siihen ennen niitä ;)

Joo tää on mun viides mutta yhdessä tämän miehen kanssa, toinen lapsi :)
Olisin n. 9 vuotta sitten halunnut vielä lapsia lisää. (neljännen mutta ,mieheni kuoli...)
Joten tässä ollaan nyt :)

Eiköhän sullakin kunhan ne terolutit saisit niin ala tärppäämään !!
Zemppiä :)!!!
 
Tänään käyty kontrolli ultrassa ja ihan kohdun sisäinen raskaus oli ja papunen oli oikeassa paikkaa ja sydän löi kiivaasti :) <3 La muuttui kuudella päivällä eteenpäin eli todennäköisin laskettu aika on 12.11.2011 :)
 
manque
Ei hitsi säkin oot jo pitkällä raskaudessa! Kumpi tulossa? :)
Joo no noin mä oon ovistestit ymmärtänykki, joten empä ainakaa nyt ihan heti ala
niitä käytteleen... Kiitos neuvosta! :)

Minnuska

Hienoo, onneks olkoon nyt sitten! :) Ihanaa että teillä tärppäs !! <3
Mites häiden kanssa? ;)

(.)
Sain varattua nyt sit gynelle ajan, ihan yksityiselle tällä kertaa! Vois kuvitella 70e saada jonkinmoista hoitoa..
Ja vaikka ne terolutit vihdoinkin. Teenpä tosta vielä jonkunnäköstä kiertokalenteria että sitten se näkee tilanteen oikeesti.
Jos vaikka sais perus papat sun muut kans otettuu niin että sais sitten varmistettua että kaikki on kunnossa :)

Miehen kans kaikki on nyt menny vallan mainiosti, muuton jälkeen suhde on jatkuvassa nousussa, kyllä se kämppä siihen
paljon näyttää tekevän. Nyt on hyväkuntoinen asunto - ja suhde kukoistaa. Kysyin mieheltä suostuuko testattavaksi jos
tulee se tilanne, selitin mitä se tarkottaa ja se sano että tottakai, kun mä niin paljon lasta haluan, että
täytyyhän se sitten testauttaa tietääkseen mahdollisuuksista tulla raskaaksi..

nyt ollaan kyllä vuoden verran (no... 10-11kk) zoomailtu vain kiertojen pituuksia, niin ettei tuu turhaa stressiä, mutta
onkin sitten menny siihen aikaa. Nyt ku kierrot alkaa säännöllistyy ja jos siinä vaihees ei vuoden sisällä tärppää - sit tutkimuksiin,
eihän tässä mikään kiire ole ! :) (vaikka sydän sanookin toista.....)
 
Dark, Kiitos :) häät on suunniteltu kokonaan kohta valmiiksi, karkkirasiat pitää vielä liimailla kun itse tein ne ja muutamia somisteita pitää vielä ostella :) Häämekkokin pitää viiä ammattilaiselle että isontais sitä mahan kohdalta sitten kun vähän on mahaa varmasti häiden aikana kasvanu :)
 
Meinasin innostua, että tulen käymään täällä useammin, kun on vähän nopeuteen saatu ajatusta etusivulla, niinko että pääsee heti viimeiselle sivulle, mutta kun kone haki tätä vastaustilaa tosi kauan ni meni innostus. Ja mitäpä sitä täällä kävisi ku aina sitä samaa: menkat tuli, menkat meni, menkat tuli, menkat meni, menkat tuli...

No on mulla jotain uuttaki - mä olen ostanut ovistestejä. Nii ja sitte ku tänne tulin ni luin, ettei nekää mitää kivoi ole. Tihrustella vaa saa. No mä nyt sitte aloitan tihrustelun jossain vaiheessa. Olen vaa miettinyt, että mihin aikaan päivästä niitä sitte alkais käyttää, ku on epäsäännöllinen työ ja ohjeissa suositellaan tehdä se aina suunnilleen samoihin aikoihin. Öööö - no ehkä mä jotain keksin.

Tsemppiä ja onnitteluja!
 
HEIPPA,

MINNUSKA: Sydämelliset ultra onnittelut emoticon
.Nyt sitten vaan masua kasvattelemaan:)

ÖRKKI: Mullakin melkein paloi hermot,kun kirjoitin sinulle pitkät pätkät ja meillä nettiyhteys katkesi ja sinne meni kirjoitukset *mur mur*.Kirjoitan sinulle uudestaan,kun jaksan.Mutta moi moi sulle tänne palstalle ja palaillaan emoticon

Ja kaikille iso puhallus taikavoimaa,että saatte sen plussan++++++++++++

Yönsäde ja Teräsmies 3kk+1vkoemoticon
 
Nää tietokoneet osaa joskus koetella kärsivällisyyttä - mutta kirjoitellaan Yönsäde taas ku ehditään

Kaksi ovistikkua käytetty - ei näy vielä mitään.
 
tulin tänne kuikuilemaan.
Mites miplis ? Entä örkki? Ja Dark?
Joku ehtoo teitä aattelin että mitenköhän teillä menee :>

Kaikkea hyvää kaikille !! <3
 
Heippa :) tänne ei uutta, ihanaa kuulla että täällä on moni raskautunut :) nyt on ollu muutama päivä ihan ihme oireita, mut yritän olla ajattelematta raskautta, ettei pety kun kuitenkin nega. Mutta hyvää kesää kaikille!!!emoticon
 
On se metka juttu, että ku on bongannut oviksen, ni sen jälkee käy taas kurkkimassa tätä palstaa useammin - vaikkei sitä positiivista raskaustulosta näiltä sivuilta löydä emoticon Pytyllä istuskellessani, ei ole vielä miniferraria näkynyt, vaik jo pitäis, jos on tullakseen. Kauheasti tekis mieli ajatella, että nyt tärppäsi - mutta silti yrittää ajatella ferrarin saapumista, jottei pettyis suuresti. Kauhian ristiriitainen fiilis päässä - jakomielitautinen olo emoticon  Menkat tulee, no eipäs, no tulloopa, eikä, joopa.... Ottaa itestää sitte selvää. En testaa ennenku joskus!
 
MOIKKA KAIKILLE!!

ÖRKKI:
Tää on niin jännää..iik!!emoticon mielettömästi teille,ettei se kakka sinne enään eksy..Tää kuulostaa nyt niin lupaavalta:)
Kirjoitan sinulle yv:tä,kun ehdin.Just ja just ehdin tänne jotain raapustaa..huh.
Mutta olet ajatuksissani ja yritän savustaa sitä akkaa täällä sinun puolestasi/sinun kanssasi,että se eksyisi tuon naapurin Erkin seuraksi emoticon
Palaillaan emoticon

MIPLIS: Sinua minäkin kaipaan emoticon

Onpa tämä palsta muuten hirveesti hiljentynyt siitä,kun minä täällä vielä kirjoittelin *suuret silmät*Tosin hienohan se olisi,jos kaikki kirjoittavat ovat saaneet sen plussan ja siitä tämä hiljaisuus johtuu emoticon

Yönsäde ja Teräsmies torstaina jo 5kk emoticon
 
Örkki kiitos viestistäsi tuonne pitkänkaavan ketjuun! Hirmusti minäkin jännäilen josko nyt alkais olla sinun vuoro plussata! Käyn välillä täälläkin ketjussa tiirailemassa kun näkyy et 'vanhat tutut' nimimerkit on jotain kirjoitelleet. Mikäs on siellä tilanne, onko se Yönsäde saanut karkoitettua sen tyhmän akan naapuriin..?

Yönsäteelläkin on jo hurjan iso poika emoticon
 
BANDIDA: Pikaisesti lukaisin,että olet plussannut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suuremmoiset ja lämpimät onnittelut teille emoticon emoticon
Et tiedäkään,että kuinka onnellinen olen teidän puolestanne:)!!!!!!!
Ja paljon niitä Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!

Joo,meidän Poika täyttää huomenna jo 5kk:).Ja taas täällä "kärsitään" vauvakuumeesta;).Mutta en kyllä taida enään näiden tragedioiden jälkeen vauvaa yrittää:(.Tosin sanontahan on,että "aika kultaa muistot"..ja ikinä ei pidä sanoa,ei ikinä;).
Mutta katsotaan ja eletään päivä kerrallaan..

Yönsäde ja Teräsmies huomenna 5kk emoticon
 
Heissan!

Tulin minäkin tänne kuikuilemaan kuulumisia!

Dark, sinua olen jäänyt kaipaamaan. Kiva että sait ajan yksityiselle, siellä varmaan perehtyvät paremmin asiaan. Se on näköjään nykyään niin, että vasta rahalla saa. Ainakin kun on kyse terveydenhuollosta.

Tsemppiä kaikille!

Fuyu

 
Kiitos Yönsäde :) Vihdoin tosiaan meillekin tuuri kävi... Eihän sitä tiedä jos tekin vielä innostutte (ainakin) yhden vielä "tekemään" ;)
 
En edes kerennyt lukemaan kaikkien viestejä... oli niitä jonkun verran.... :)

Mä olen kanssa kuumeinen odottaja odotusajalle. Takana on 3 keskenmenoa vuoden aikana. Jokainen kuukausi on kuin uusi seikkailu - joko nyt :). Elinen testi näytti maagista plussaa. Nyt hirvittää pienikin vatsan nippasu, että uusi odotus muuttuu taas kuukauden seikkailuksi sekä jännitykseksi. Uh. Onko teillä muilla peräkkäisiä keskenmenoja? Voiko niille tehdä jotain?

Aurinkoa päiväänne
 
BANDIDA: Kyllä tämä elämä vain on sellaista ihmeellistä,ettei sitä ikinä tiedä,mitä uusi päivä tuo tullessaan:).Teille se uusi päivä toi  tullessaan sen kauan odotetun plussan ettekä varmasti ikinä tule sitä päivää unohtamaan:)
Paljon vielä teille sitä onnea,iloa ja raskauden tuomaa onnen odotusta!!!!
Tosiaankin,kuten jo aikaisemmassa tekstissäni sanoin,niin ikinä ei pidä sanoa ei ikinä;)..Mutta päivä kerrallaan tässä eletään ja ollaan.....

VANTTUV.: Suuremmoiset onnittelut plussasta!!!!!!!!!!!!!!!
Ja paljon niitä Enkeleitä ja tarrasukkia nyt matkallenne mukaan!!!!!!!

Yönsäde ja Teräsmies 5kk <3.
 
Juuh niih - tää palsta on tosiaan hiljentynyt, ja mä kun en ossoo viel muualleka muuttaa (kuten pitemmän kaavan mukaan palstalle), ni tänne kirjoittelen viel. Pysyypä tämäki palsta sitte pystyssä, jossei muuten ni örkin palstana emoticon   Mutt kuten vaiteliaisuudestani saattaa arvata - uusi kierros on taas alkannu ja sillee. Jos mä olisin raskautunut, ni varmaa ilmoittaisin sen joka palstalla täällä
 
ÖRKKI: Voi ei emoticon ..Olen pahoillani!!
Muuta en voi sanoa,kuin että uusi päivä tuo uudet mahdollisuudet:):)
Voimia ja peukkuja<3.
P.S.Kuten jokainen aiikuinen ihminen tietää,niin kaikilla ihmisillä on näitä vastoinkäymisiä.Toisillä ne ovat lapsettomuuteen,toisilla sairauksiin.toisilla parisuhteeseen ym.ym liittyviä asioita.Tai sitten kaikkia näitä yhdessä ja vielä jotain lisääkin.No toivottavasti ei sentäs.Tämä elämä on vain tätä,että kukaan meistä ei pääse helpolla.Tai sitten,jos pääsee..niin joskus se leikillisesti kostautuu;)
Mutta sinulle pidän miljoonasti edelleen ja aina peukkuja!!!!!!!!!!!

Yönsäde ja Teräsmies 5kk+1vko <3.
 
Täällä oltiin raskaana emoticonkeskenmeno tuli rv 3+6. En enää laske kiertopäiviä enkä jaksa edes ajatella koko raskautta. Ahdistavaa kuitenkin kun kaverini odottaa lasta, eivätkä he edes yrittäneet. Mies on ollut ihana, kun on jaksanut tukea ja olla positiivinen kun itsellä toivo jo mennyt. 

Äidin pieni kullanuppu, maailmaan sua tarkoitettu ei, suojaan Luojan pääsit rakas lapseni <3
 
Takaisin
Top