joko nyt onnistaisi

kunpatÄrppÄisnyt

Vasta-alkaja
Noniin tässä on jo pikkuista yritetty n.6 kk eikä ole tärpännyt..mutta jotenkin nyt tuntuu että tällä kertaa ois tärpännyt pitää vaan nyt kärsivvällisesti odottaa tämä viikko viel, ja jos menkkoja ei tule niin..!!!!! ihanaa! en tietenkään elättele liikoja, koska pettymys on kauheaa..toivottavasti nyt sitten onnistais minuakin:)
 
Täällä kanssa kuumeisesti odotellaan. 7 kk yritystä takana ja olis jo ihana saada se plussakin jo. Toivottavasti olis tärpännyt ja jouluna sais jo kertoa iloista uutista perheille. Nyt on tosin vasta kp 15/26 eli kriittiset hetket tän kierron kannalta ja toisaalta tulosta pitää malttaa odotella vielä pari viikkoa. Voi kun vihdoinkin... Toivottavasti tärppäis muillakin kärsimättömästi odottelevilla[:)]
 
Moikka MaiSa! Tääl kans yks kärsimätön vauvakuumeilija. Oon yrittäny kauheesti olla stressaammatta asiasta ku se kuulemma on paras ehkäsykeino mut ei vaan mitenkään pysty oleen laskematta päiviä, ku niin kovasti toivon meidän perheeseen pikkukakkosta. Onko sul jo lapsia vai ensimmäistäkö yritätte?
Meil toisen yritystä jo n.8kk takana ja siks ajatukset pyöriikiin pääs ku ensimmäinen lapsi ilmoitti tulostaan jo toisella kierroolla pillereiden lopettamisesta.
Kävin jo lääkärinki pakeilla kun ollut kummallista paineen tuntua aina alavatsassa kuukautisten aikaan, synnytyksestä lähtien ja sit mietin et liittyisköhän nää asiat toisiinsa. Saas nähdä sit ennen joulua ku on uus aika lääkärille et mitä se sanoo, ku ottivat musta monen moisia kokeita labrassa..vähän kyl jännittää,mut toiv ei mitään hälyyttävää..
 
Moikkista *Mirella*! Meinaa sama homma olla tuon stressaamisen kanssa.. Kun ei millään malttas odottaa. Ensimmäistä tässä yritetään. Tilannetta ei helpota sekään, että kaverit saa vauvoja ja tulee raskaaksi. Onnellinen olen siis kaikkien puolesta, mutta tilanne vaan lisää omaa kärsimättömyyttä. Toivottavasti sulla kaikki ok. Toisaalta mieli saatta tehdä helposti tepposet, kun haluaa kuvitella itsellensä kaikenlaisia oireita. Kävin syksymmällä ultrassa, kun tuntui et saa vessassa rampata vähän väliä ja painetta alavatsassa. Olin ihan varma, että mulla on jotain kasvaimia ja en tyyliin koskaan voi saada lapsia. Mutta kaikki oli kohdallaan, reseptinä olisi tarvinnut vaan roppakaupalla kärsivällisyyttä[:)] Toivottavasti menee sulla yhtä hyvin! Ihanaa kun täällä saa niin vauvakuumeilla! 
 
Joo mulla kans sama homma muutama kaveri on kans saanu just vauvan ja raskaus uutisia satelee koko ajan, ni tulee sit vie epätoivosempi fiilis, vaika tietenki oon oonnellinen niiden puolesta. Mut jotenki tuntuu et ei kuitenkaa pysty sit niiden kans jutteleen asiasta samanlail ku toisten samas tilantees olevien.
Kyl se mielikin mul temppuilee oon kuvitellu tuntevani huonoo oloo ja muita raskaus oireita aina välil, mut silti takaraivos tieto et ei voi millään vie olla mahdollista niitä tuntee.
Mul kp nyt 12/29 et kohta olis ovis taas käsillä. Toivottavasti ollaan molemmat kohta mahat pyöreinä![:D] Ja onnee kaikille muillekkin yritykseen ja tervetuloo tänne kuumeileen meidän kanssa!
Se on nii kiva kuitenki purkaa välil tunteitansa.[:)]
 
Moi MaiSa! Kuinka kävi tällä kierrolla? Mä täs odottelen vie muutaman päivän ja sit jos ei mitään kuulu eikä näy niin otan testin esille ja toivon tulis kaks viivaa esiin[:)]
Ens maanantaina olis sit neuvolalääkärille aika ja sit selviää et oliko labratesteis mitään häikkää. Eipä sie varmaan mitään oo mut hyvähän se on tarkistaa ku oon muutenki sellanen ihminen et en lääkäriin kovin helposti mee vaik mikä olis ja sit tulee aina pitkitettyä vaan ja odoteltua et menis ohi..

Mites löytyykö täält muita kuumeilijoita? Kuinka kauan ootte yrittäny ja onko lapsia jo ennestään? Mulla tosiaan yks lapsi jo, täytti just 2vuotta. Ihana prinsessa jolle olis kiva saada pikkusisko tai veli. Vähän vaan mietityttää et kuinka se sit suhtautuu asiaan ku on kuitenki ollu meidän silmäterä ja aina saanu kaiken huomion niin sukulaisilta ku meiltäkin.
 
aattelin nyt kans kirjottaa tänne, ku on tullut jo pian puolisen vuotta täällä juttuja luettua... meillä ensimmäistä yritetään ja pillerit jätin reilu kaks kuukautta sitten pois. yhdet menkat on tullut ihan normaalisti ja nyt toisia odotellaan... nyt on viikon verran myöhässä ja toivotaan ettei ala lainkaan [:)] toki voi johtua siitä että lopetin pillerit vasta, mutta katsotaan... jos ei loppuviikosta menkat ala, ni sitten teen testin.
ikää on 20 vuotta ja satakunnassa asustellaan miehen ja kissan kanssa :)
 
Moikka vaan ja jm88 tervetuloa mukaan[:)]
Täällä ei mitään uutta..kai.. Siis mulla ilmeisesti oli menkat, hieman oudot kylläkin. Tosi niukat ja kesti vaan pari päivää. Nyt sitten odottelen, että ne alkaa toden teolla tai sit toivottavampi vaihtoehto etteivät tuliskaan ja olisinki raskaana[:)] Mutta voi olla taas haaveilua kaikki.. Testasin maanantaina, mutta sillon tuli vaan yksi viiva. Joudun luultavimmin testaamaan uudestaan, ellei ne kuukautiset nyt sit oikeesti ala. Tai sit ne vaan oli niukat, mistä sitä tietää.. Toivotaan parasta *Mirella* labratestien suhteen, mutta ennen kaikkea toivotaan sitä toistakin viivaa!
 
Moikka jm88! Kiva et päätit tulla mukaan keskusteluun! Mulla oli just samanlail ekan lapsen kans et pillereiden lopettamisen jälkeen oli yks kierto ja sit toisella jo myöhäs ja aattelin et kai tää johtuu siit et oon just lopettanu pillerit ja sit rupes tuleen huono olo aamusin ja iltasin siitä tiesin et nyt oli lapsi saanu alkunsa[:)]  Onks sul ollu mitään tuntemuksii,esim just huono olo? Vaikka monellahan ei tuukkaan kyl mitään raskausoireita ollenkaan.
Mul on ikää 21vuotta ja me asutaan pirkanmaalla avomiehen ja pikkuprinsessan kans[:D]
 
Moi MaiSa! No nyt sit toivotaan et olis onnistanu. [:)] Mä aattelin huomenna aamulla tehdä testin vaik ei se vie välttämättä mitään näytäkkään, ku ostin tukun testejä netistä ni voi pari vaik tuhlatakkin ku oli niin halpoja verrattuna apteekin testeihin. ja niitten pitäis olla vähän herkempiäkin kun tavallisesti, tiedä sitten onko mitään merkitystä..
Missä päin suomee asustelet?ja minkä ikänen oot? jos saa udella.. [:)]
 
täällä ei ole ollut pahaa oloa tai muutakaan... jossakin vaiheessa rinnat vähän aristi, mutta sekin meni aika nopeesti ohi [8|] nyt tänä aamuna ja viime yönä, kun olen käynyt vessassa ni on vuotanut vähän mutta ei muuten... yleensä kun on alkanut, niin on alkanut oikeen kunnolla samantien. täytyy nyt odotella että alkaako ne vai ei, toivottavasti ei [:)]
 
Moikka vaan!
Juu eipä vaan onnistanut tässä kuussa vaan varsin vuolaasti ja kivuliaasti menkat kuitenkin alkoivat.. Ja harmitus suuri.. Nyt täytyy keskittyä vaan joulun odotukseen ja muihin touhuihin ja yrittää luottaa siihen, että kyllä se sieltä tulee, kun on tullakseen. Mutta, kun ei vaan malttais! Toivotaan, että teillä muilla parempi onni![:)]

Saapi udella[:)] ...oon 27v.  ja Itäisessä Suomessa Savon maalla (avo)miehen kanssa asustellaan.
 
Voi harmi MaiSa, parempaa onnea ensi kierrolle!!
Onko mitään uutta sulla jm88?
Mä tein tänä aamuna sen testin ja yks viivahan siinä vaan näkyi vaikka mitenpäin olis kattonu..[&:]
 
täällä viime yönä alkoi menkat... eli ens kuussa taas yritetään... [8|] ei kyllä saisi yrittämällä yrittää, mutta olis se vauva kyllä niin tervetullut. päätettiin miehen kanssa et yritetään miettiä muita juttuja ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä, sellasta mitä ei tehdä sitten ku on vauva [:)]
 
Moi taas!
Onnea sullekkin jm88 uudelle kierrolle. Eilen kävin sie lääkärillä ja joku bakteerihan sie jylläs mut ei kuulemma onneks mitään vakavaa ja se lähtee antibiootil pois. Mul on vieläkin menkat myöhäs ja testi näytti sunnuntainakin negatiivista, mut se voi tosin just johtua tosta bakteerista..tammikuus on sit vie ultra et ne kattoo onks munasarjois mitään vikaa.. joo mut mekin yritetään nyt vaan keskittyy joulun ja sit uudenvuoden viettoon..ja tuun kirjotteleen jos jotain uutta sit ensvuodenpuolel olis ilmaantunu..[:)]

Hauskaa joulua ja Onnellista uutta vuotta kaikille![:D]
 
Heips!

Taas on arki alkanut ja aattelin tulla kirjotteleen vähän kuulumisia.. Mitenkäs teidän joulu ja uusvuos meni? Me oltiin miehen vanhempien luona, oli kiva kun ei itse tarvinnut väsäillä ruokia yms.. sai vaan istua valmiiseen pöytään ja syödä niin et napa paukku.. [:)] joulupäivänä alko sit menkat, et ei onnistanu muakaan vielä.. nyt on antibiootti kuuri menos ja toivotaan et se parantais tilanteen ja sit pääsis muutaman viikon pääst testaileen ja sais sen plussan [:D] ootteko muuten kokeillu niit ovulaatio testejä? mul oli pari kiertoo kytös ja kylhän se ovulaatio toisella kerralla sielt löyty.. kuinkahan luotettavia sit ovat vai rahastusta vaan.. onko muil kokemuksia,et onko tärpänny niiden "avulla"??
 
Moikka jälleen ja hyvää alkanutta vuotta!

Joulua tuli vietettyä molempien perheiden kanssa vuoronperään ja uutta vuotta sitten melko railakkaasti... Nyt sitten vietetäänkin hiljaiseloa kiltisti ja toivotaan, että ihan syystäkin sais jättää rilluttelut väliin[;)] Olen taas lopettanut tupakanpolton, ollut siis tämän vuoden jo savuttomana ja tarkoitus pysyä vastakin!

Jännittäviä aikoja elellään sillä alkuviikosta (ehkä jo viikonloppuna) pääsis testailemaan, nyt kp 23/27. Jotenki tuntuu, että olis tärpänny, mut se voi olla taas vaan kuvitelmaa. Joulun seudun onnistuin olemaan enempiä stressaamatta, kun oli siinä joulussakin ihan tarpeeksi tekemistä ja hulinaa. Toivottavasti vihdoin olis tärpänny!!

Kokeilin edellisessä kierrossa ovistikkuja ja oviksen bongasin, enkä raskautunut. Tiedän kyllä niiden toimivan, eräs ystäväni onnellisesti raskautui tikkujen ansiosta.
 
Moi!

Minäkin poltan ja yritin houkutella miestäkin uudenvuoden kunniaksi lopettamaan, mutta ei se tällä kertaa suostunut ja yksin onkin sitten niin mahdottoman vaikea lopettaa, niin ei tullut mun uudenvuoden lupausta pidettyä..[:@] Viime vuonna onnistuttiin molemmat oleen jopa kolme viikkoa polttamatta.. Mitenköhän siitäkin pääsis eroon, lääkärikin sanoi että se kannattaisi lopettaa jos on vaikeuksia saada lasta alulle.. kun vaikuttaa kuulemma tosi paljon asiaan..

Ultra oli keskiviikkona ja munasarjat kuulemma kunnossa mutta vielä pitäis jotain jatko tutkimuksia tehdä, kun epäilevät että mulla saattaa olla endometrioosi oireiden perusteella..mut pitäis tehdä vielä tähystys että saadaan varmuus asiaan ja jännittää että minkähänlainen operaatio sekin sitten on kun ei ole aijemmin tullut koettua eikä paljon ole asiasta kuullutkaan..

Kuinka MaiSa kävi, saitko plussan testiin?[:)]

Ja mitäs sulle kuuluu jm88?
 
Moikka!

Ei tärpännyt taaskaan, vaikka niiiiin kovasti toivoin. Kiertokin heittelee hieman ja on vähän pidempi, eli olemme olleet liian aikaisin liikenteessä. Mulle on alkanut tulla hirveä stressi tuosta raskautumisesta. En pysty ajattelemaan mitään muuta. Ja kiukuttelen miehelleni siitä hyvästä koko ajan, kun itteä ottaa päähän. Nyt tosiaan pitää unohtaa koko asia, ja keskittyä vaan meihin kahteen. Oon yrittänyt järkätä vähän jo kesäreissua ja häitä, joihin on tosin vielä aikaa puolitoista vuotta.. Mutta olispahan muuta ajateltavaa..

Eikä ihan täysin pitäny tupakkalakkokaan vaan oon viikonloppusin sortunu muutamaan. En tosin soimaa itseäni kovasti, en kuitenkaan polta pääasiassa. Kyllä se siitä loppuu, kun tulee tarpeeksi hyvä syy[:)]

Että tämmöstä tänne yritykseen... Alkaako muutki olla jo kohta hermoraunioita tän asian kanssa?
 
tänne ei mitään uutta... ens viikon alkupuolella pitäisi alkaa, että niitä tässä nyt odotellaan [8|] kaikilla sukulaisilla on jo kauhee vauva kuume, mutta kellekkään ei olla vielä yrityksistä kerrottu. mietittiin että miehen äidin luona voi olla rauhassa vauva kysymyksiltä, mutta sai anoppikin ahaa-elämyksen että haluisi meiltäkin lapsenlapsen. on jäänyt sukulaisten luona vierailut aika vähiin lähi aikoina, mutta molemmat meistä tekee vuorotyötä niin siihen on sitten hyvä vedota kun ei olla käyty [:D]
 
Takaisin
Top