Jo joutuvi Joulu...

Bettie

Tietävä tietäjä
Tammikuunmammat 2016
Joulukuun mammat 2017
Toukoäidit 2020
Huhtikuiset 2023
Ja sieltä se kohta jo tulee, ihan nurkan takana :)

Mitäs ootte suunnitellu tulevaks jouluks? Vai ootteko mitää vielä aatellu? Mä oon jo pari lahjaa hankkinu, tosin ne oottaa vielä postissa, ja mummikin jo kyseli lahjatoiveita ja sovittiin että ostaa tytöille yhteislahjaks sen Fisher Pricen little people farmin :) Mä oon niin kauan sitä kattellu mut en oo raaskinu ostaa, ku on aika hintava, mut kyl sil sit tulee leikittyä (varmaan minäkin :rolleyes: )
 
Meillä ei mitään suurempia suunnitelmia ole vielä, kun ei muidenkaan suunnitelmista tiedetä. Santulle ajattelin tilata lahjaks tämän lampaan. On ihan ylisöpö, mutta tarvis varmaan selvitellä vähän ton firman mainetta ennen, kun tilailee sieltä mitään...
 
Onpa ihana lammas :) On ainaki ihan lupaavannäköset sivut, mut tuu kertoo mullekii :)
 
Sehän on jo vanha yritys, perustettu vuonna 1978 asiakastieto.fi yritysrekisterin mukaan :) Toi nettikauppa on vaan uusi.
 
Juu mä kattelin kans, että vanha firma on kyseessä, mut onkohan kellään kokemusta netin kautta tilaamisesta. Sitä en vielä tiedä ja ajattelin selvittää. Toi kumminkin tarvii maksaa etukäteen tai visalla, kun yleensä otan laskulla ja maksan vasta sitten, kun tavara on perillä.
 
Taisin sitte hurahtaa noihin tuotteisiin :oops: Ihania lahjaideoita pilvin pimein :)

Suviii pitäs kyl olla joku lasku/osamaksu systeemi, ku tuol ihan alhaalla niitten pankkikuvien alla on vaaleanpunainen logo missä lukee collector lasku/osamaksu.
 
Ei oo kyllä vielä suuniteltu hirveesti, mut eiköhän se mee ihan vanhalla kaavalla. Suunnataan siis mun ja miehen kotipaikalle ja ollaan siellä viikko. Saadaan ilmaiset pöperöt ja ylläpito viikoksi sekä lastenhoito. Lahjoja pitäis rueta miettimään, mut voin ostaa ehkä vasta, kun veronpalautukset tulee. Pojalle toivoisin ehkä 1-vuotis canvastaulua, vaatetta ja tollanen Bettien mainitsema maatila tai sitä sarjaa joku muu kiva lelusetti vois olla kiva :)
 
Ne mun jo hankkimat lahjat on esikolle sellanen leikkien-kutsuilta "muovailuvaha"-setti mihin kuuluu muotit ja ohjekirjanen. Ja se ei oo ihan tavallista se muovailumassa vaan sellasta mikä saa aikuisenkii innostumaan. Ei sotke paikkoja samalla tavalla ku noi kauppojen vahat, ja ei oo tahmasen tuntunen.

http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Products/BU140-111

ja sit Tyynelle kylpylelusetti, kierrätyskumipuuta ja ihanan tuntuset ja näköset ja värit :)

http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Products/PT5658

Tuolt samast paikast viel oon suunnitellu hankkivani esikolle isot puuhelmet-lajitelman ja korunauhaa, et pääsen sit sen kans viettää laatuaikaa ja näpertää koruja :)

Sukulaisilt meinasin pyytää esikolle lahjaks luistimet, sellasia ei ollaka viel kokeiltu. Mut en tiiä mitä Tyynelle toivois, ku meil oikeestaa on kaikkea ja ei tarvis mitää (isompikaan). Paitsi leluille laatikoita kivannäkösiä ja Tyynelle vaatelipasto isompi, ku toi on tosi ahdas toi meiän. Mut ne on kans sen verran hintavia et en taida kehdata ketää pyytää ostamaan.
 
Oih.... joulu! :Heartred Saa laittaa uuteen kotiin joulutähden ikkunaa, jouluvalot pihapuuhun.... joulukuusen... joulukoristeet.. täyttää joulukalenterin karkeilla taas... IIIIIHANAA! JOUUUUULUUUUUU! :Heartred
Mä oon sanonu kaikille, ettei kiitos ostele lahjoja. Mieluummin vähä poitsun tilille fyffee tai lahjakortti vaateliikkeeeseen. Ku leluja tulvii aina... aaaaaargh!!! Jotain tottakai ostan itse, mut jos noi sukulaiset sai hillittyä itteäään...
 
Mä tajusin, et se lasku olis vaan yrityksille mahdollinen maksutapa. :eek:
 
No höh :sad001 Kyl mä silti meinan sielt ite jotain tilata, sit ens kuussa. Sithää sen näkee miten toimitus pelaa :)
 
Mites muiden jouluvalmistelut etenee vai onko tehty vielä mitään sen eteen? :)

Meillä ostamatta enää muutamalle ihmiselle lahjat ja asuntoo ollaan laitettu joulukuosiin. Just tänään sain jouluvalot asennettua. En tiiä lähtiskö tästä vielä Helsingin suuntaan jouluostoksille jossain vaiheessa, tuntuu ettei Pori tai Tampere enää riitä. :oops: Onhan meillä myös toi yks yllärijoululahja, kun ollaan ajateltu jouluna kertoa tästä raskaudesta mikäli nyt kaikki menee vaan hyvin. :wink
 
Mä olen melkein kaikki joululahjat hankkinut ja varmaan joulukuun alussa rupean vähän mietiskelemään joulun sisustusta ja jouluvalojen virittelyä :bigsmurf

mulla on varmaan hyvä apuri tänä vuonna tosta isommasta tytöstä! Päänvaivaa tuottaa, että mihin joulukuusi sijoitetaan, se ei varmaan saa olla hetkeäkään pienemmältä tontulta rauhassa.....
 
Orvokki Minäki oon miettiny et mitäköhän siitä tulee kun muovikuusi saadaan laitettua ensin koreeksi niin ei varmaan kauaa mee kun se jo kaatuukin toisen päälle :p Tuutko sinäkin tonne nimeltämainitsemattomaan, sielä olis nyt ovet raollaan kun vähän huhuilee eka :wink
 
Mul on jo joulukynttelikkö keittiön pöydällä ja olkkarin ikkunassa joulutähti.. tähtimaljakossa on valosarja ja pian nostan muitakin joulujuttui esille... ihhhhhanaa! JOULU! Sit heti joulukuussa laitan kuusen, ku otetaan pojasta kuvat joulukortteihin sen edessä.. :)
 
Mua niin harmittaa ettei meille tänne mahdu oikeaa joulukuusta, enkä kyllä halua muovistakaan ostaa. o_O Ehkä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa, kun täältä pääsee muutamaan... Vois sitä kai hevoselle viedä talliin. :grin
 
Meillä on myös joka vuosi otettu lapsista kuvat joulukortteihin, ne on ihania muistoja :) Kaikille en niitä kylläkään lähetä, sukulaiset saavat ja sellaiset kaverit joilla on myös omia lapsia.
 
Takaisin
Top