IVF/ICSI kokemuksia

Onnea cygnus! :Heartred
Se on kyllä uskomatonta miten siirron jälkeen aika hidastuu, ja se kaksi viikkoa tuntuu kestävän kaksi kuukautta...
Toivotaan että sinulla pysyy pikkuinen kyydissä loppuun asti :)
 
Untuvainen paljon tsemppiä huomiselle! :Heartred

Sekä myös kattbulla80! :Heartpink

Ultra ohitse ja näkyi 7 yhteensä, kuulemma hyvänkokoisia ja tasaisesti kasvaneita, endo 10mm jonka käsitin että ois ihan ok? Piti pistää ylimääräinen orgalutran pvällä koska yksi oli 19mm ettei puhkea ennenaikojaan. Ja illalla sitten ovitrelle, punktio olisi keskiviikkona. Ainakin yksi erä takana tätä jännitystä. Erävoitto jo sekin että mun kropan retale edes jollainlailla vastasi lääkkeisiin. Ei mun saalis iso ole ja suuri pelko ettei ainakaan pakkaseen mitään riitä mutta kuitenkin, on tämäkin edes jotain.

Punktio jännittää mutta enköhän siitäkin hengissä selviä.
 
Onnea Cygnus. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Uusille tervetuloa. Toivotaan että hyviä tuloksia ei tarvii pitkään odotella. Samaa toki toivon kaikille täällä jo pidempään mukana olleille.

Tsempit tuleviin punktioihin ja siirtoihin. Ja kaikille muillekin eri hoitovaiheessa oleville.
 
urgh.. ultrattu on.. ja corpus luteum puskuttaa vaikka luget lopetettu ajoissa, limakalvo 10mm ja menkkoja ei taivaanrannassa. verikoettahan se tarkoitti, vaikka ivf-suunnitelma tehtiinkin. Huomenna koetulos, ja sit joko juhlimaan hetkeksi tai apteekkiin rahatukon kera gonapuria noutamaan...
 
kattbulla80, toivon kovasti että verikoe antaisi juhlimisen aihetta!! :Heartred

Alkaa huominen punktio jännittämään jo kovasti. Saa lähteä jo aamuyöstä ajamaan..:pale
Peukkuja ja onnistumisia punktioon! Jos vähän saapuessa väsyttää niin se on varmaan ihan OK, jännittää sitten itse punktiossa vähemmän :)
 
Onnea Cygnus! :Heartred Ja hienoa, että soluja oli mukavasti kypsymässä Aislinn83:lla! Kattbulla80:lle toivon myös hyviä uutisia.:Heartred

En tiedä, miten ikinä kestän piinistelyn, kun jo suunnittelukäynnin odottaminen alkaa ottaa aivoon. Selittämätön tilanne on myös ärsyttävä, sillä kukaan ei tiedä, missä meidän vika piilee. Mun AMH on ikätasoa reilusti korkeampi, ja olen alkanut miettimään, että olisiko mulla sittenkin jonkinasteinen PCOS. Hyperstimulaatio on alkanut pelottaa myös.
 
Kattbulla80 peukut pystyssä verikokeeseen!

Aislinn83 tsemppiä punktioon! Siellä kyllä sai sellaiset lääkkeet, että tosiaan tänään siirron yhteydessä naurettiin, kun en kaikkea punktiosta muistanutkaan.

Tosiaan yksi alkio on nyt siirretty. Testipäivä olis 23.3 mutta koska se on lauantai, pitää käydä jo 22.3 verikokeessa. Jännää... nyt on vaan olo, että kunnei se nyt vaan tipahda tuolta
 
kattbulla80, toivon kovasti että verikoe antaisi juhlimisen aihetta!! :Heartred

Alkaa huominen punktio jännittämään jo kovasti. Saa lähteä jo aamuyöstä ajamaan..:pale

Pien väsymys voi olla ihan hyväkin.. toimii lääkkeet paremmin. Myö lähettiin ajamaan ekaan punktioon suoraan miun yövuoron jälkeen. Ei ehkä fiksuin teko. Sen verran jännitti, et ei kyllä väsyttäny, mut hyvin humahti lääkkeet päähän ja mitä miehen kanssa myöhemmin juteltiin ni tais ite punktiosta mennä monta asiaa ohi:wacky::hilarious:
Tokaan punktioon pyysinki jo edellisen päivän saikkua, ettei toista kertaa tarvii suoraan yövuorosta mennä.
 
Kiitokset kaikille tsemppaamisesta!

Kisu_82, koska sinulla nyt olikaan se suunnittelukäynti? Aika kyllä matelee hitaasti välillä, tietämättömyys on pahinta.

Untuvainen, onnea pienelle matkaan ja toivottavasti saadaan iloisia uutisia 22.3! :Heartred Jännittäviä aikoja.

Nasukka, huh suoraan yövuorosta, aika sissi.:biggrin Tosiaan lääkkeiden teho saattaa olla hitusen parempi. En usko että kauheasti saan yöllä nukuttua. Nyt olen iltavuorossa ja hyvä niin koska muuten kotona varmaan kaivautuisin hitaasti lattiasta läpi.
 
No niin punktio on ohitse ja suhteellisen hyvin meni suuresta jännityksestä ja pelostakin huolimatta, 7 sieltä tosiaan saaliiksi saatiin niinkuin ultrassakin näkyi ja viidessä oli munasolu sisällä.

Perjantaina olisi siirto JOS näistä mikään jatkaa sinne saakka. Pitäkää peukkuja. Jännittää kovasti.

Toipuminen lähtenyt hyvin käyntiin onneksi.
 
Ihan hyvältä saaliilta kuulostaa! Toivottavasti moni jaksaa jatkaa ja pakkaseenkin jonkun saatte. Tärkeimpänä kuitenkin peukut pystyssä pe siirtoa varten. Parhaassa tapauksessa ei niitä muita alkioita tarvii hetkeen miettiä..
Mukavia piinapäiviä siis ja peukut pystyssä kahen viivan puolesta:)
 
Kiitos Nasukka tsempistä.
Eilinen meni vaan toipuessa mutta nyt tänä aamuna alkoi pää taas käydä kierroksilla. Kysymyksiä satelee mielessä ja epävarmuutta.:bored: No tätähän tämä on, aikamoista rumbaa me kaikki käymme läpi näissä hoidoissa.
 
Aikamoista rumbaa tosiaan.
Täällä on nyt toinen siirron jälkeinen pöivä menossa. Ensin eilen vähän jomotteli mutta iltaa kohden kaikki loppui. Illalla vielä myöhään kuulostelin kroppaa, mutta ei mitään. Näin päivinä ei varmaan mitään olekaan, mutta heti se luo epäuskoa, kun ei yhtään mitään ole
 
Tervetuloa Pullanen ja suuret pahoittelut kkm johdosta!
Mullakin oli kkm ja tyhjennys pari päivää ennen joulua. Paskin joulu ikinä paskimman vuoden ikinä päätteeksi ( eka kkm oli keväällä).

Toivon sydämestäni, että pääsette siirto ja saatte oman pikkuisen!

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon! Itse en jaksanut tänään pilata fiiliksiä entisestään negatestillä. Usko plussan nolla. Virallinen testipäivä Pe.

Kiitos :Heartred Todella surullista kuulla, että jouduit kokemaan saman ja niin lähellä joulua :sad001 Lääkkellinen tyhjennys päivä ennen joulua synnytysosastolla äitien ja vastasyntyneiden kanssa oli itselleni todella raskas kokemus, mutta siitäkin selvittiin ja nyt on mieli taas toiveikkaampi.

Samoin toivon sydämestäni, että sieltä päin kuulisi hyviä uutisia perjantaina.
 
Aikamoista rumbaa tosiaan.
Täällä on nyt toinen siirron jälkeinen pöivä menossa. Ensin eilen vähän jomotteli mutta iltaa kohden kaikki loppui. Illalla vielä myöhään kuulostelin kroppaa, mutta ei mitään. Näin päivinä ei varmaan mitään olekaan, mutta heti se luo epäuskoa, kun ei yhtään mitään ole

Toivon kovasti että hyviä uutisia olisi pian tiedossa...Pian, mistä sain tuon pian... tuntuu että aika matelee. :meh::meh:
 
Takaisin
Top