IVF/ICSI kokemuksia

Onnea vielä Jero plussasta! :) Menette varmaan varhaisultraan?

Suski, hyvä määrä alkioita teillä kasvamassa, toivotaan että jaksavat kasvaa. :)

Hulbertiina, hyvin saitte apuja kiinnittymiseen vaikka ei tullutkaan sitä kuoren avausta. Tsemppiä piinapäiviin!

MiuMau ja Kosmos, voimia ajatukseen imetyksen lopettamisesta. On se varmasti aina raskasta, riippumatta minkä ikäinen lapsi on. Toivottavasti saatte vielä uudet tuhisijat.

Matkalla ultraan ja verikokeisiin, toivottavasti saadaan tietää siirtopäivä.
 
Onnea vielä Jero plussasta! :) Menette varmaan varhaisultraan?

Suski, hyvä määrä alkioita teillä kasvamassa, toivotaan että jaksavat kasvaa. :)

Hulbertiina, hyvin saitte apuja kiinnittymiseen vaikka ei tullutkaan sitä kuoren avausta. Tsemppiä piinapäiviin!

MiuMau ja Kosmos, voimia ajatukseen imetyksen lopettamisesta. On se varmasti aina raskasta, riippumatta minkä ikäinen lapsi on. Toivottavasti saatte vielä uudet tuhisijat.

Matkalla ultraan ja verikokeisiin, toivottavasti saadaan tietää siirtopäivä.


Joo, mennään 26.10 varhaisultraan, jossa tiedetään onko siellä yksi vai kaksi matkalaista :) rupesimme tuossa miettimään, että missähän vaiheessa sitä neuvolaan soittelee :eek:
 
Hurjasti onnea, Jero!
En muistanutkaan että teille siirrettiin kaksi. Jännää!
Me soitettiin viimeksi neuvolaan heti plussatestin jälkeen. Eka neuvola on kyllä joskus varhaisultran jälkeen, mutta ainakin meidän neuvolassa jos haluaa ajan esim. aamulla, niin parempi soittaa ennemmin kuin myöhemmin.

Cranberry, ei saatu vielä siirtoaikaa. Limakalvo oli vielä sen verran ohut että uusi ultra ensi viikolla ja siirto luultavasti sitä seuraavalla. Mutta nyt onkin vasta kp8, niin ei vielä huolta ettei limakalvo parantuisi.
Samalla minusta otettiin tarvittavat kokeet että saadaan minunkin alkiot käyttöön, jos vaimon viimeinen ei selviä sulatuksesta tai nyt ei tärppää.
 
Onnea Jero! Tarrasukkia pienelle! :dance011

Cranberry, onko teillä punktiopäivä jo tiedossa, vai selviääkö vasta ensi viikolla?

Ronya, follikkelin koko kuulostaa hyvältä sen suhteen, ettei ovulaatio osuisi viikonlopulle. Tiedätkö minä kiertopäivänä ovulaatiosi yleensä on?

Meillä on edelleen mukana 7 alkiota, mutta ymmärtääkseni laatu on jonkin verran heikompi kuin pari päivää sitten. Muistuttelivat vielä viestissä, ettei vielä voi sanoa mitään siitä, selviääkö yhtään blastokystiksi asti. Minusta tämä on oikeasti rauhoittava tapa saada selville, onko raskauden yrittämisessä järkeä. Yhden kierron aikana saa tulokset siitä, mitä tapahtuisi vuoden yrittämisen aikana.
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Kovin hyvin en ole kartalla mitä täällä tapahtunut mutta lueskelen myöhemmin.

Mulla alkaa huomenna suprecur nenäsuihke. 31.10. eka ultra ja punktio sit marraskuun puolivälissä jos kaikki menee ok. Eka IVF siis tulossa ja takana kaks tuloksetonta inseminaatiota.
 
Heitsu mulla tänään dpo 7/pp 3. Eilen pistetty gonapeptyl ja yövuoron jälkeen sain tunnin unet, kun soitettiin peruutusajasta hammashoitolaan. Lohkes hampaasta pala tiistaina. Sit aloinkin järjestelemään likkojen synttärikemuja. Nyt on niin naatti olo, ettei ole ollut aikaa kuulostella olotiloja, muttei ainakaan mitään mainittavaa ole vielä ilmaantunut.
 
Heippa. Mahtuuko porukkaan vielä yksi uusi keskustelija? Olen päälle kolmekymppinen jo yhden lapsen äiti. Esikoinen on syntynyt 6/2014 kolmannen isci:n ekasta PAS:sista. Mieheni on sairastanut syövän aikoinaan ja siittiöitä on ennen syöpähoitoja pakastettu. Esikoisen aikaan olimme hoidoissa julkisella puolella ja yksi isci on tehty myös kun esikoinen oli pari vuotias. Eli pidempään ollaan jo toista lasta toivottu. Julkisen puolen hoidot on jo käytetty ja miehen siittiöt loppunut. Viimeisen vuoden aikana meille on tehty kolme tuloksetonta inseminaatiota luovutetuilla siittiöillä yksityisellä. Nyt onkin taas aika ottaa järeemmät hoidot takas kuvioihin ja marraskuussa alkavalle kierrolle on suunnitteilla ivf. Olen vuosien varrella, aina kun on ollut yritystä, lueskellut täällä näitä keskusteluja mutta en ole koskaan itse kirjoitellut. Nyt oli semmonen fiilis että tarttis vertaistukea
 
Kultsikutri, tervetuloa mukaan. Raskas on teilläkin ollut tie. Toivottavasti nyt ei tarvi kovin pitkään enää yrittää, kun tärppää.

On: näin yöllä unta plussatestistä. Olisipa enne. Pari testiä olisi kaapissa, mutta koitan nyt kärvistellä sinne testipäivään asti. Jos pystyn...
 
Takaisin
Top