IVF/ICSI kokemuksia

MuuMuu_ Onnea plussasta! :joyful: Hienoa varmaankin nähdä kaksi viivaa. Mä niin ootan, että mäkin vielä joskus!

Kettutyttö Hui onneks ei ollut tukosta! Varmasti pelästytti kyllä kunnolla. :eek:

Beisla Stressi tekee kyllä ihmeitä ja siirtää kuukautisia yllättävän helposti.. Mutta osaappa nyt olla stressaamatta tärkeissä jutuissa! :cat:
 
Tänään aamulla 4.30 tein predictor earlyn ja tässäpä siitä tulos: (Tummempi viiva on testiviiva)
dcf9071659740be2d2bde29202d5536c
 
MuuMuu, hieno plussa!! ONNEA!!!
(Jos kyselit minulta, että miksi ei olisi siirtoa, niin joskus alkiot kuukahtavat sulatuksessa, niin on meillekin käynyt parisen kertaa eli 4 alkiota roskiin vuosien varrella)
 
Heitsu onnea inssiin!

Kettutyttö huh onneksi selvisitte säikähyksellä!

MuuMuu no nyt on vahvat viivat! Voi mä en voi uskoa että toi testi vois näyttää tolta:love017

Täällä se kumma hcg nousu vihdoin laski ja menkat alko! Enpä tiiä oonko koskaan näin nauttinu näistä niegaroista:laughing002 nyt olis ehkä mahollisuus PAS:iin jos kaikki menee hyvin!
 
EmmaA: Itelläkin on ollu usko koetuksella. Ja kauheat pelkotilat siitä viime keskenmenosta..

Rankkisankkis: Itekin hämmästyin, kuinka selvä plussa tuli!
 
MuuMuu, onnea miljoonasti :) Sitte tonne hoidoilla plussanneiden puolelle vaan jutteleen kans :)

Kovasti voimia ja jaksamista kaikille omiin vaiheisiin! [emoji173]️

liljatar 26+3
 
Liljatar: Noo, katsellaan ensin rauhassa ja sitten, jos (tai kun) tarpeeksi pitkälle raskaus etenee, niin sinne sitten liittymään. Mutta kiitos vinkistä! :)
Ja kiitos! :Heartred
 
En voi Kiki sinua suositella tai kieltää tekemästä. :) Jos sinusta tuntuu siltä, niin tee ihmeessä. Jos haluat odottaa klinikan antamaan testipäivään, niin odottele rauhassa. Itse olen kärsimätön ihminen ja siksi jo testasin. :)
 
Minäkin olen kärsimätön ihminen ja siksi kysyin.Onko sinulla oireita jotakin?Minulla ei ole mitään.Milloin oli sinun testi päivä klinikasta?
 
Takaisin
Top