IVF/ICSI kokemuksia

Kiki, tarrasukkia matkaan. ON: Vuoto muuttui ihan menoiksi ja nega vahvistui aamun testissä. Eli tuoresiirto epäonnistui eikä yhtään alkiota oltu saatu pakastimeen [emoji26]. Katsotaan milloin päästään uudelleen kokeilemaan? Kesätauko edessä ainakin.
 
Kukkanen6 Pahoittelut :sad001 onneks kesä menee yllättävän nopeasti ja pian huomataankin olevan syksy!

MindyH mukavaa, kun joku tulee suurinpiirtein samoissa päivissä! :)

Tuli tuossa mieleen, että mitenkäs te ootte harrastaneet liikuntaa Pas siirron jälkeen? Uskaltaako normaalisti pyöräillä ja käydä salilla? Pelkään niin, että kun siirto koittaa, että pilaan sen jotenkin jos en ole tarkkana kaikessa.
 
Kukkanen6: pahoittelut negasta. :/
Unique: Niimpä, aika samoissa mennään:) mä oon ihan normaalisti käynyt lenkillä pas siirron jälkeen, mutta mitään tosi raskasta liikuntaa en oo harrastanut.
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä. Onnittelut Ninoukille ja Mauriziolle hyvistä ultrauutisista! :Heartred

Pahoittelut kaikille niille, jotka on saaneet huonoja uutisia ja paljon tsemppiä piinailijoille! :love022

ON: Täällä on kp25. En saanut tästä kierrosta positiivista ovulaatiotulosta, mut se oli aika aikaisin eli parisen viikkoa sitten tod.näk. ke-to välisenä aikana. Kuukautisista ei havaintoakaan, mut ei myöskään mitään raskausoireita... Tänään oli suunnittelu lääkärin ja hoitajan kanssa ja seuraava hoitokierto aloitetaan syyskuussa ja pitkällä kaavalla mennään. Donafertyn aloitin tuossa noin kolme viikkoa sitten ja ajattelin jatkaa sitä ainakin seuraavaan hoitoon asti. Eipä siitä haittakaan ole, jos nyt ei välttämättä hyötyäkään. :)
 
Hei kaikki. Hyppään mukaan tänne, Meillä alkaa nyt tässä kierrossa ivf-tähtäävä hoitokierto. Tänään kp2. Juuri ultraan lähdössä. En ole aiemmin ollut tässä, letrozol oli tuloksetta. Yksi raskaus ja siitä km takana.
Kysyisin teiltä, kun näen että monet on käynyt akupunktiossa, mitä mahdolista hyötyä siitä on ja mihin kohtaan sen olette ajoittaneet?
Kiitos jo etukäteen :)
 
Kettutyttö, plussapuhallus!
Mä oon käynyt joka toinen viikko, ennakolta lisäämässä rentoutta ja kohdun vastaanottavuutta ja sit alkionsiirtopäivänä. Nyt ei kyl onnistu, käyn ens ma ja siirto pe. Mutta parhaani olen yrittänyt :)
 
Voi harmi kukkanen! Hirveitä nää pettymykset ja tieto kun joutuu taas odottamaan, mutta kummasti siihen odotukseen taas tottuu. Itse yritän keksiä paljon puuhaa varsinkin viikonlopuille ettei ehdi ajatella niin paljon. Tsemppiä:Heartpink
 
Onnea matkaan Kettutyttö!:)

Mulla hcg näytti 44 eli jotain hyvin erikoista menossa. Lääkäri kysy ekana että oonko käyny vieraissa ja spontaaniraskaus alkanu(meillä siis donorsiittiöt)! Että näin...
No verikokeilla seurataan, jos tulee oireita niin ultraan. Kohdunulkoista myös hiukan epäili, mutta oudon matala tuo arvo mutta kuitenkin noussu siitä ekasta mittauksesta. Ei auta kuin odottaa...:confused:
 
Seesam: tsemppiä tähän odotteluun, nyt vaan touhuut paljon kaikkee mukavaa kesällä, niin nopsaa se aika menee:)
Kettutyttö: tervetuloa mukaan ja toivotaan että plussa tulisi ivf hoidoilla:)
EmmaA: on erikoinen tilanne teillä menossa ja hcg kuitenkin vähän noussut, tsempit odotteluun:)
 
EmmaAn tilanne kyllä tosiaan erikoinen... ja että lääkäri oikeasti kysyy että ootko käynyt vieraissa :O aika kummallista.
Mä olisin varmaan kyllä suuttunut! :D :)

Toivottavasti saisit asiaan mahd. pian selvyyttä.. :)
 
Täällä kärsitään kovasta pahoinvoinnista, ja pelosta että menee kesken tms.
Aamulla ei mikään pysynyt sisällä, pakko oli lähteä töistä kesken pois, kun oon ihan loppu. Jatkuva oksentelu ottaa kovasti voimille, tosi väsynyt olo kokoajan.
Onneksi ensi viikolla pääsen neuvolaan, niin pääsen puhumaan tuosta pelosta.
Ei olla vielä kerrottu raskaudesta kenellekään.
Vasta 8+0, päivät menee järkyttävän hitaasti.
 
Takaisin
Top