IVF/ICSI kokemuksia

Villisilmä tervetuloa. Toivottavasti ei tarvitsisi pitkään viipyä.

MuuMuu ota nyt rauhallisesti ja juo paljon. Toivottavasti tulee monta hyvää alkiotakin.

Herukka voisko olla plussaa tulolla...

Katjusha menkööt nää pari viikkoa nopeasti.

Ja hurjasti tsemppiä jokaiselle missä vaiheessa oottakin menossa!

On, täälä myös kp1 tänään. Toivottavasti päästäisiin heti ens kiertoon yrittämään pas:ia. Torstaista voi tulla raskas päivä, kun joutuu jälleen käymään läpi tapahtuneen ja kuullaan lopulliset sikiötutkimusten tulokset. Toisaalta on toiveikas olo, kun jatkoja selvitellään. Ristiriitaisissa tunnelmissa siis ollaan.
 
Moikka, voisin myös liittyä teijän seuraan. :)
Oon lukenu teijän juttuja täällä ja ehkä uskallan itsekki lähtee kirjottaa jotain...
Meillä lapsettomuus varmasti johtuu minusta. Kärsin endosta ja pcos. Kirjotan mikä tilanne nytten on ja voin myöhemmin kirjotella enemmän meijän historiasta.

Olimme 2018 tammikuun-helmikuun vaiheella toisessa IVF hoidoissa. Saatiin oikean kokoisia rakkuloita 9 mutta pienempiä oli sitten 19kpl. Eli yhteensä 25 rakkulaa oli.
8 oli kypsää munasolua ja 7 hedelmöittyi blastoiksi.
12.02 tehtiin alkiosiirto eli piinapäiviä vietetään vielä viikko. :)
6 blastoa jäi jatko viljelyyn ja ensi maanantaina kun raskaustestin tulosta kysellään niin tiedän saatiinko pakkaseen mitään.
Sitten tähän päälle tulin kipeäksi, hormoonit hyrrää ja kipeä niin on miehellä kestämistä.

Onha nää piinapäivät jännät, toivotaan parasta!:Heartred
 
Heitsu: mulle muistaakseni tehtiin ultraus myös suunnittelukäynnillä, missä kait tsekattiin lähinnä munasarjojen koko. Ihan varma en kyl oo, oliko tää millä käyntikerralla... Näitä käyntejä kun alkaa oleen takana, niin alkaa meneen sekaisin, että mitä milloinkin on katsottu. Useimmilla kerroilla mulle on ultraus tehty kyllä.
 
Mulle tehtiin ultraus ainakin. Lääkäri katsoi reserviä ja limakalvon paksuudet ym että kaikki on kunnossa. Luulen että sullakin kun meet samaan paikkaan :)

Mulla oli silloin kp 18 ja oli iso keltarauhanen vasemmalla puolella möllöttämässä. Ovis siis vasen niinkun tunnustelinkin :)
 
Mulle tehtiin ultraus ainakin. Lääkäri katsoi reserviä ja limakalvon paksuudet ym että kaikki on kunnossa. Luulen että sullakin kun meet samaan paikkaan :)

Mulla oli silloin kp 18 ja oli iso keltarauhanen vasemmalla puolella möllöttämässä. Ovis siis vasen niinkun tunnustelinkin :)
Jep,Ajattelinkin että varmaan tekevät.Nyt vain huomisen käynnin aikaan on 2kp ja vuoto tottakai mukanaan.
 
Tsemppiä kyfille piina aikaan :)
Toivotaan että saisit plussan!!

Mulla yön aikana rinnat turvonneet, ja kova väsymys..
Silti plussa tuntuu vieläkin utopistiselta, ja odotan vaan perjantaita kun teen uudestaan digin.. :)

Mulle ei määrätty verikoetta, niin onkohan sellaiseen hcg arvo kokeeseen mahdollista päästä omalla terveysasemalla, vai pitääkö mennä jonnekin yksityiselle? Kellään kokemuksia :)
 
Ninuok kiitos :) toivotaan parasta:Heartred
Vaihdoin käyttäjänimen kun oli määräytynyt mulle joku ihmeellinen :wtf:

Kyllä nää piinapäivät on aika rankkoja.. Sit kun lääkäriki sano ja moni muukin sanoo ettei kannata ressata että nyt vaa iisisti. Mutta täähä on tämmöstä ressaamista koko lapsettomuushoito. Eka mietit onko munasoluja tarpeeksi, hedelmöittyykö ne, päästääkö alkiosiirtoo, saadakoo pakkasee mitää, ollaanko raskaana vai ei. Jos ollaa jännitetää ultraa sitten toivotaa että pysyy koko matkan kyydissä.. jos ei olla raskaana niin pääseekö PAS...
Pitäisi mennä vaa askel kerrallaan mutta kylhä sitä haluaa toivoa ja unelmoida mutta itte oon niin pessimisti kun ei halua taas pettyä...:Heartpink

Sorry, tämmönen pieni avautuminen tähän maanantai iltaa.
 
Oon hattara ihan samoilla fiiliksillä, aina kun pääsee jostain etapista eteenpäin, niin löytyy uutta stressattavaa :D
Mies koittaa mua toppuutella, mutta helppohan sen on sanoa että koita olla miettimättä, kun se ei oo täynnä lutinus mömmöä, paikat turvoksissa,yms.. :D
Koitapa tässä sitten olla miettimättä..
 
Ninuok sanos muuta :D
Koska ei todellakaa haluisi käydä tätä kaikkea läpi ns "turhaa"..
Kylhä tässä kroppa tekee paljon töitä...

Onko täällä ketää jotka on elänyt piinapäiviä, ollut mitää tuntemuksia? :)
 
Hattara, mulla siis edelleen piinapäivät menossa siis, tänään pp10, sain ensimmäisen haalean plussan pp7 ja viikonlopun ajan tein erinäisiä testejä :D nyt vaan toivon että plussa on plussa vielä perjantaina kun virallinen testipäivä..
Mulla pp3-5 oli kuukautismaisia vatsakipuja, sitten tuli vähän näppyjä leukaan, ja nyt tosiaan rinnat turvonneet.. ja kovaa väsymystä ollut kyllä kokoajan.
 
Ojj onneksi olkoo plussasta ja toivotaan että plussa pysyy :)

Mietin itsekki jos tekisin loppu viikosta testin, mutta jos tulee nega niin oonko valmis pettymään..
Vai odottaako ihan tuomiopäivään asti tulosta.
Itsellä myös oli alussa kipeä se kohta mihin tunsin minne blasto siirettii ja keskiviikkona oli kauhet kivut, ihan kun puukko oisi koko päivän ollut kohdussa. Rinnat arat koko ajan, naama kukkii ja väsynyt... ja lämpö on pysyny päälle 37 koko ajan.. Mutta myös luget tuovat noita tiettyjä oireta niin katsotaan miten käy.. :D
 
Aamun raskaustesti negatiivinen, niin kuin odotinkin. Verikokeen tulosta en oo viel saanut, mutta tuskinpa siinä mitään nousua hcg:ssä on. Se on sitten edessä IVF/ICSI kierros nro 2 joskus lähitulevaisuudessa.

Miten muilla piinailijoilla menee? Ronyalla taisi olla virallinen testipäivä tänään myös?
 
Olen nyt jättäytynyt hiukan sivuun syystä että olen henkisesti ihan rikki.
Meillä siis 3 pas-siirto ja sain haamun pp10 joka vahvistui päivittäin mutta sunnuntaina tein digin joka näytti vain raskaana 1-2 viikkoa..minusta se olisi pitänyt olla jo silloin vähintään 3-4 tai 3+ kun oli pp18. Mutta eipä siinä kaikki..vuoto alkoi eilen tiputtelulla ja nyt tullut jo ihan selvää verta pyyhkiessä. Missään vaiheessa ei ole ollut mitään oireita joten olen epäillyt alusta asti että kaikki ei ole hyvin..tänää soitin naistenpolille ja sain huomisaamulle labra-ajan jotta nähdään jo nyt onko vain kemiallinen raskaus ollut.
Mieli ihan maassa ja töissä pitäisi yrittää olla..mikään ei kiinnosta eikä ruoka maistu..vähän väliä kyyneleet vain nousee vaikka kuinka yritän niitä pidätellä.Miksi tämä ei voi koskaan onnistua??
Anteeksi pitkä omaanapaa avautuminen..tuntuu ettei kukaan ymmärrä miten henkisesti raskasta tämä on :sorry::sad001
 
Seesam; pahoittelut negasta :sad001

Aitoomaitseni; pahoittelut sinullekin, tosi kurjaa! Kyllä se vielä tärppää! Tsemppiä :Heartred
Itse tässä pelkään juuri tuota että viikot ei lähdekään nousemaan.

Mutta joo, eipä tätä kukaan ymmärrä joka ei ole ollut samassa tilanteessa..
 
Voi, Aitoomaitseni, voimia! :Heartred Itke niin paljon, kun itkettää, ja vaikkei siltä tunnu nyt, niin kyllä se helpottaa ajan kanssa. Muttaa rankkaa se on. Syvimmät osanotot. :sad001 :Heartred
 
Takaisin
Top