IVF/ICSI kokemuksia

Voi ihanaa Nennu! :Heartred Saattaa kuulostaa tökeröltä jonkun korvaan mutta pitkästä aikaa jonkun plussa luo toivoa itsellekin! Tiedä onko jotain tapahtunut korvien välissä vai mitä, mutta niin hienoa kyllä, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!

MiuMau79 mulla järki jotenkin sanoo että jossain kohtaa sen päällä seisomisen on lakattava.. Kun en mä enää jaksa uskoa (ja toisaalta myös syyllistyä) siitä, että pieni ei tarttunut matkaan koska yhtenä tiistaina unohdin pitää villasukkia jalassa. :D

Meillä siis nyt neljä alkiota pakkasessa ja on päätetty että nämä siirretään ja sitten saa olla. En sano ettenkö saattaisi joskus palata kokeilemaan vielä, mutta näiden jälkeen on seitsemän siirtoa tehty (jos kaikki selviää sulatuksesta) ja se tuntuu jo aika paljolta. Toisaalta tekee mieli painaa päätyyn asti. Yrittää, kunnes joku sanoo, ettei enää.. Niin mä oon aiemmin koko elämäni tehnyt jos jotain oon halunnut, mutta tämä vaikuttaa mun kaikkeen muuhun elämään niin paljon, etten voi senkään vain antaa tapahtua vuodesta toiseen.
 
vastavirrassa kyllä on teilläkin ollut jo aikamoinen taipale... Lapsettomuus on kyllä sellainen asia, mikä vaikuttaa koko elämään. Ei pelkästään jonkun aikataulujen kyttäämisen takia, vaan sen, miten se muokkaa elämänkatsomusta, itsetuntoa, parisuhdetta, ihmissuhteita, you name it... Voi jestas miten vahvoja naisia tässä ryhmässä on, ja kaikesta huolimatta tämä tuki, mitä pystytään välittämään kanssasisarille :Heartred

Itse on oo niinkään uskonnollinen ihminen, mutta tyyneysrukous (löysin sen sillä nimellä kulkevan) auttaa mua jotenkin mielenterveyden kanssa. Ja sehän menee näin: Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne jotka voin, ja viisautta erottaa nämä kaksi toisistaan.
 
Vastavirrassa kiitos ♡ Me myös päätimme että tämän siirto saa jäädä viimeiseksi pitkään aikaan. Ja näin kävi! Josko teillä kävisi samoin :wink Teillä myös pitkä taival takana. Voi kumpa saisitte plussan huurunenistänne :Heartred

ValkoinenOrkidea, moni meistä varmasti löytää itsensä tekstistäsi. Minä mukaan lukien :)
 
Ja niin vaan aamu alkoi taas pettymyksellä, testi oli negatiivinen :sad001

Tiedostan, että on vielä pieni mahdollisuus, että tein testin liian aikaisin, mutta luulisi että nyt olisi jo näkynyt esim. haamu jos raskaus olisi alkanut...

Teen viikonloppuna uuden, mutta ei hirveästi ole kyllä odotuksia.

Onko kukaan muuten vaihtanut hoidoissa yksityiseltä julkiselle, että onko minkälainen prosessi?
 
Heippa,

Olen tässä elokuusta asti taustaillut ja seurannut teitä :cat:
Yritystä takana kohta pari vuotta, ja päätin että nyt kun tästä kierrosta päästiin hoidot aloittamaan voisin tänne kirjoitellakin ja jakaa hoitotaipaleeni. Eli viime viikon perjantaina aloitin Synarela-sumutteen käytön ja pistosultra olisi sitten ensi viikon perjantaina. Pitkä kaava siis käytössä.
Nyt ihmettelen, ja ehkä teillä olisi kokemusta että voiko synarela pitkittää kiertoa? Kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen ja ihmettelen sitä.. noh, kunhan alkaisi ennen ensi viikon ultraa niin ei tarvitsisi sitä sitten siirtää pidemmälle :sad001
 
Annikata, tervetuloa!

Mulle tuli just toiseen stimulaatioon ajat ja ohjeessa oli, et kuukautisten pitäis alkaa 10pv:n sisällä suihkeen aloituksesta eli esim mun kierron mukaan ne vois alkaa viimeistään viis päivää myöhässä. :)
 
Heippa,

Olen tässä elokuusta asti taustaillut ja seurannut teitä :cat:
Yritystä takana kohta pari vuotta, ja päätin että nyt kun tästä kierrosta päästiin hoidot aloittamaan voisin tänne kirjoitellakin ja jakaa hoitotaipaleeni. Eli viime viikon perjantaina aloitin Synarela-sumutteen käytön ja pistosultra olisi sitten ensi viikon perjantaina. Pitkä kaava siis käytössä.
Nyt ihmettelen, ja ehkä teillä olisi kokemusta että voiko synarela pitkittää kiertoa? Kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen ja ihmettelen sitä.. noh, kunhan alkaisi ennen ensi viikon ultraa niin ei tarvitsisi sitä sitten siirtää pidemmälle :sad001

Mulla ei ole vielä hoidot alkaneet, mutta muistan, että viimeisellä käyntikerralla lääkäri sanoi tuon Synarelan voivan viivästyttää kuukautisia.
 
Kiitos kaikille vastauksista! Odotellaanpa täällä sitten rauhassa kuukautisia. Jos jotain outoa synarelasta on tullut niin yllättävät vilunväreet. Hirveä palelu-aaltoja välillä :coldfeet:

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :shy: Kyllä se helpottaa omaa fiilistä täältä lukea kaikkien kokemuksia. Pystyy varautuu ehkä paremmin kaikkiin mahdollisiin skenaarioihin, kun ei tiedä mitä tulee käymään.
 
Nennu, onnittelut vielä kerran :Heartred

Annikata, synarela voi pidentää kiertoa, joillakin jopa yli viikon. Mulla taisi pidentää muutaman päivän. Mulla oli ekalla kierroksella kans synarelasta vuorotellen hikoilua ja palelua :D

ValkoinenOrkidea. pahoittelut negasta :sad001 Monesko päivä sulla on siirrosta (ja minkä ikäinen alkio)? Jos olisi vielä plussan mahdollisuus?

Kuulin tänään aika osuvan vertauksen näistä lapsettomuushoidoista.. Päivittelin, että on tämä hullujen hommaa niin eräs kanssasisar kommentoi, että "vähän niin kuin heittäisi pizzan kattoon ja katsoisi että tarttuuko se" :'D
 
ValkoinenOrkkidea: Pahoittelut negasta!

Täälläkin tuli ihan täydellinen repeäminen tuolle Larissan pitsajutulle! Pitäisköhän tuota tehdä ihan käytännöntesti, että montako pitsaa tarttee nakata, että jämähtää kattoon? :'D
 
Larissa, mahtava vertaus!! Voikun kaikki meistä saisi jossain kohtaa sen pysyvän pizzan :Heartred

Valkoinenorkidea, olen pahoillani! Voikun se olisi vielä liian aikaista ja viikonloppuna tulos olisi toinen.

Mä en vielä testannut koska kaappi olikin täynnä ovistestejä eikä yhtään raskaustestiä vaikka niin muistin. Täytyy muistaa käydä ostamassa.
 
Takaisin
Top