IVF/ICSI kokemuksia

Nennu, onneksi vuoto on rauhoittunut ja hyvä että testissä on edelleen vahvat viivat! Uskon, että on ihan harmitonta alkuraskauden vuotoa. Mutta varmasti on hermoja raastavaa!

Ronya, hieno saalis kasvamassa :) Jos teillä oli vikaa miehessä niin miten sun kohdalla päädyttiin heti lyhyttä kaavaa käyttämään? Anteeksi utelut :D Täällä julkisella lähtevät lähes aina pitkällä kaavalla liikenteeseen. Mulla on 2 pitkän kaavan yritystä takana ja vasta nyt haluavat kokeilla ensi kuussa lyhyttä kaavaa.

MiuMau, millä annoksella söit ubikinonia? Toivotaan, että jompi kumpi edes siirretyistä tärppää ja saatte vielä pakkaseenkin pari! Sulla on vähän päinvastainen ongelma kuin mulla :/ Vähän kiinnostaisi kokeilla dhea:ta, sillä se saattaisi auttaa saamaan enemmän ja parempia munasoluja. Ulkomailla sitä saa ostettua kaupasta, täällä se on reseptituote, joten pitäisi lääkäriltä kysellä siitä.
 
Larissa; meillä myös "vika" miehessä.. -heikosti siittiöitä, ja nekin huono laatuisia, ja lyhyellä kaavalla tehtiin tämä eka hoito.. ja ihan Naistenklinikalla ollaan hoidoissa :)

Nennu; kiva kun sulla vuoto rauhoittunut! Toivottavasti pääset pian verikokeeseen, niin näkee hcg-arvon :)

Huh, pp10. Vielä pitäisi malttaa mielensä.. :)
 
Kyfi, meillä taas ei ole löytynyt miehestä mitään vikaa ja mulla "vain" endo ja sen aiheuttamat ongelmat munasarjoissa (hoidoissa tulee vähän munasoluja). Mutta muuten ollaan kuulemma "selittämättömiä" ja luomunakin olisi mahdollisuus (tuskin, jos ei ole näiden vuosien aikana onnistanut!) Tsemppiä piinailuun :)
 
Larissa, oon syöny Ubiqinonia pari kuukautta 600mg/vrk. Toi pari kuukautta ei varmaan oo riittävä, oon kuullu että väh. 3 kk ennen hoitoo pitäis käyttää jotta voi nähdä onko vaikutusta...
 
Meillä vika miehessä. Muutamia eläviä siittiöitä on löytynyt näytteistä. Silti kaksi ekaa hoitokertaa tehtiin lyhyellä kaavalla ja viimeinen pitkänä :)

Tein testin nyt illalla kun pääsin töistä... mun mielestä se oli aavistuksen haaleampi kuin aamuinen. Tiedän, ei saisi testailla koko ajan mutta yritän rauhoittaa paniikkiani! :D Nyt illalla tiputellut vähän. Taas...
 
Ootko Nennu varma, ettei pissa ollut vaan laimeampaa, jos näytti vähän haaleammalta? Eihän ne tikut sitä paitsi näytä täysin samalla tavalla, vaikka kaikki olisikin hyvin. Toivottavasti tiputtelu alkaa pikku hiljaa loppumaan sulla.

Täällä pukkaa flunssaa päälle. Just sitä en olis nyt kaivannut, mutta vaikeaa on vältellä, kun on niin paljon sitä liikkeellä.
 
Tulihan se ovis+ vihdoinkin lauantaina. Keskiviikkona olisi edessä eka pas jos kaikki menee ok. Alkiot 3 päiväisiä. Onko vinkkejä miten yrittää auttaa alkion kiinnittymistä ym.? Tuntuu, että nyt on ollut kaikesta enemmän ja vähemmän streassiä & tilanteita..nyt pitää yrittää vähän rauhoittaa mieltä..

Tsempit kaikille! :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Larissa voisi kokeilla itsekin tota sovellusta! Inkseri mä herkuttelen ja yritän ottaa vähän enemmän omaa aikaa ja rauhoittua, löhöilyaikaa, piinapäivinä :) Toimii ainakin muutaman päivän :'D
Helios olet oikeassa. Saattaa olla että hermoilen vain liikaa :)
 
Inkseri pidä alaselkä ja jalat lämpimänä! Mä taisin ottaa aika rennosti ja pukeuduin mukaviin lämpöisiin vaatteisiin sinä päivänä. Taisin juodakin lämpöistä, vaikka oli elokuu vielä. Tsemppiä!
 
Kiitos teiile ihanat taas vastauksista. :) Mun putää mennä viel passista loppupäiväksi töihin istumaan. Pitää ottaa ilta iisisti kotona. Huomista odotellessa..
 
Tuota ihan samaa oon miettinyt kuin Inkseri, lisänä vielä se että saatan joutua menemään siirrosta illksi töihin ja työ on fyysistä..

Toisaalta sitten taas kolme siirtoa takana ja niillä kohdin oon saanu otettua vähän iisimmin ja siirtopäivän (ja jossain siirrossa seuraavankin) ihan rauhaksiin kotona, eikä tulosta oo tullut. On kokeiltu liuta muitakin kikkakolmosia, välillä vitosiakin.. :wink Näillä taustoilla mielessä pyörii vaan, että jos ei enää yrittäis seistä päällään vaan olis vaan ihan normaalisti.
 
Missä kohtaa olette alkaneet testaamaan siirron jälkeen vai oletteko odottaneet määritettyyn testipäivään? Täällä vähän jo polttelis testata. Siirrosta on nyt viikko ja 5 päiväinen blasto siirrettiin. Oireita ei kyllä ole joten vahvemmin uskon epäonnistumiseen kuin onnistumiseen.
 
Just Jennie mietin sua, että ootko malttanut olla testaamatta! Meillähän siirrettiin 5 päiväiset blastot samana päivänä... Mä ajattelin huomenna testata. Silloin olis ns. dpo 14, joten periaatteessa pitäisi jo näkyä. Mulle ei edes annettu muuta testipäivää kuin se verikoe tiistaina 26.9. ja sinne asti en kyllä jaksaisi odottaa ollenkaan testaamatta. Sulle taidettiin antaa kotitestipäiväksi 23.9. - muistanko oikein? Oliko sulla hormonikorvaus/tukilääkitystä?
 
Valkoinenorkidea, oikein muistit. Mulle annettiin kotitestipäiväksi 23.9 ja en millään malttaisi odottaa sinne asti. Mietin kanssa että viitsisikö huomenna testata. Mulla on lugesteron tukilääkkeenä. Onko sulla jotain oireita? :)
 
Jennie mulla on ollut lääkkeellinen pas, eli Progynova + Lugesteron. Jonkin verran on myös ollut oireita enemmän ja vähemmän (mielialanvaihteluita, vatsan nippailuja, alaselän särkyä) viime perjantaista lähtien, mutta en tosiaan yhtään uskalla luottaa niihin, jos johtuvatkin lääkkeistä. Ja sun oireiden puuttuminenkin on normaalia, joten kyllä se sun testi voi hyvinkin näyttää myös plussaa. :)

Mutta niin paljon oon tällä kertaa pelännyt negatiivista, että en oo testihirmuna edes uskaltanut testata yhtään aikaisemmin.
 
Juu juu, ValkoinenOrkidea ja Jennie, testiä kehiin!!! :smiley-bounce005

Mites Nennun vointi? Soittelitko klinikalle? :)

Vastavirrassa, tunnistan itsessäni noita samoja ajatuksia että entäpä jos lakkaisi päällään seisomisen ja kikkailun ja keskittyisi vaan ihan tavalliseen elämiseen... Sikäli mikäli se tässä tilanteessa minulta onnistuisi... :wacky: Mutta kuitenkin, tosiaan olen minäkin tuommosia mietiskellyt näinä päivinä...
 
Takaisin
Top